..: Stržené troleje na Pardubicku a jihu Prahy :..

Pardubice - Vlak EC 174 dnes odpoledne strhl trolejové vedení na hlavním tahu mezi Pardubicemi a Přeloučí v trati 010 a to v obou kolejích. Během odpoledních hodin byla zprovozněna 1.traťová kolej. Vlaky jsou tak z tohoto důvodu vedeny jen po ní. Díky tomu zde budou až do večerních hodin vznikat zpoždění v řádu desítek minut, než bude provoz obnoven v plné míře.

Praha, trať 171 – Problémy postihly i příměstskou trať 171 z Berouna na Prahu. Z důvodu poruchy na trolejovém vedení všechny vlaky, včetně mezinárodních rychlíků směřujících ze západu Česka do Prahy jsou mimořádně ukončovány ve stanici Praha-Radotín. Trať v úseku Radotín – Smíchov je momentálně neprůjezdná. Ke stržení troleje došlo ve Velké Chuchli s největší pravděpodobností při průjezdu vlaku 9931. Další problémy postihly i nákladní spojku přes Odbočku Tunel do Prahy-Krče. I zde je provoz zastaven. V jednání je zajištění náhradní dopravy autobusy dopravního podniku Hl. m. Prahy. Na svou cestu zpět na západ již vyrazil R 760, který v Radotíně provedl mimořádný obrat. Krátce po něm dorazil i mezistátní rychlík 455, který na okraji Prahy zatím vyčkává. Lze však předpokládat, že i on bude z Radotína výchozí.

15:45 - Vlaky na hlavním tahu se pomalu dávají do pohybu, na kontech si však s sebou vezou značná zpoždění. EC 174 (+ 47 minut) je v Chocni, Ex 523 (+ 38) společně s vlakem R 629 (+ 51 minut) jsou v České Třebové, pendolino na vlaku SC 505 (+ 32 minut) projíždí tunely u Hoštejna, EC 147 (+ 61 minut) a R 707 (+ 128 minut) byly zaznamenány v Moravičanech. Ex 577 (+ 56 minut) hlásí průjezd Letovicemi. Situace na trati 171 se však nemění. Byly viděny autobusy pražského dopravního podniku pod ozančením "X", které tak budou zajišťovat spojení s Prahou Smíchovem do obnovení provozu.

Dokoumentační fotografie z trati 171:

Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek

Fotografie jednotky 471: november

Zdroje: vysílání ČRo Radiožurnál, vlastní zjištění


Zdeněk Michl Poslat mail autorovi | 27.7.2008 (14:39)
Related newsopen/close

More on Nehody a mimořádnosti

More from ČR Pardubický ČR Praha ČR Středočeský


  1 ... 6 7 8 9 10 11      Zpráv na stránku:   
Registered user esso 
27.07.2008 (17:12)  
Ad infected.bass:autem vždy dojedete včas?Já jsem jel v úterý po D1 a zůstal jsem stát 6hodin v koloně..A problémy nejsou jen na dálnicích,ale i na okreskách..Denně si můžete přečíst,že tamhle je nehoda,nebo támhle..Kdykoliv jsem jel do Ostravy vlakem,tak vždy načas,nebo i s náskokem..
Registered user esso 
27.07.2008 (17:07)  
Ad Heřman:neboj,dělám u dráhy 25 let a momentálně na GŘ,takže nehrozí,že by výpravčí dostal flastr..Navíc veškerá komunikace výpravčí-dispečer se nahrává a pokud dal dispečer jasně najevo,že se pojede,tak je ten výpravčí z toho venku..A na stížnost od Thomys už s chutí čekám,velmi rád ho slušnou formou pošlu do patřičných míst..
27.07.2008 (16:59)  
HEŘMAN: O dobré vůli dopravce??

Tak taky, ale dopravce musí jezdit načas!! A chápu i argument rozbití přípojů, máte pravdu, pak by se přenášela zpoždění po celé republice. Takže vypravit vlak na čas, ale za každou cenu zajistit náhradní přípoj k onomu o hodinu zpožděnému EC vlaku, by měla být také samozřejmost. Omluvy typu, že není už po tom čím tento zvláštní přpoj zajistit, nejsou na místě, holt při takovéto situaci se dopravce musí snažit, byť to není jím zaviněné. Toto jsou přesně důvody, proč jet autem, když potřebujete být někde včas. Když pojedu za přítelkyní vlakem a přijedu o hodinu později, tak se nic neděje, když mám obchodní jednání vypadáte neseriozně. Na druhou stranu opravdu, když jedu vlakem v 90% případu přijedu na čas, vyjimku tvoří trať 220, tam mám nějakou smůlu, ale chápu, že jsou tam stavevní práce, takže opět 10 minut mě nevytrhne.
27.07.2008 (16:57)  
Zel.am: A co dřív? Stavět cesty, volat do dalších stanic, ovládat rozhlas, zadávat data do dopravního deníku nebo nejlíp každýmu po jednom vysvětlovat, že vlak nepojede, protože lidi nevnímaj?! A nejlíp, když na to vše je jen v jednom, což se stává bohužel realitou na více místech.. Je to přesně tak, jak psal Jirka Průša.
27.07.2008 (16:47)  
která má IQ tykve
nevím podle čeho to soudíte zda-li podle sebe ale vlakem jezdím velmi často a aby personál měl IQ tykve nepozoruji a ještě vy jste personálu měřil to IQ že to víte
Editor or ŽelPage Administrator Jan Máca  mail  
27.07.2008 (16:36)  
Thomys, kolikrát jste za ty dva měsíce měl spoždění na 30'? Rozhodně se musím zastat výpravčích, aby chodili mezi lidi. Pracuji jako brigádník na lanovém centru, je tam určitý počet sedáků na centrum, kdyby jich bylo víc tak by se na LC všichni mačkali. Když jsou všechny sedáky na lidech a někdo se před koncem zasekne tak taky musím uklidňovat lidi. NENÍ to příjemná věc, navíc když jsou tam ještě problémy s vracením peněz... Ale zpět, dělám to nerad, ale radši běhám 10h. v terénu než abych se tam musel s nimi hádat. Takže bejt tím výpravčím tak sedím na místě a dělám si věci který mám.
Registered user P_V 
27.07.2008 (16:36)  
Neměla by se trolej věšet tak, aby stržení jedné neovlivnilo ty sousední, tj pevné brány nebo samostatné výložníky?
27.07.2008 (16:31)  
Jim: tohle nepaušalizujte, k technické závadě na sběrači může dojít úplně stejně na kterékoliv lokomotivě; žehličkou začínaje, přes 350ky a Taurusy pokračujíc a u 380 konče...
Navíc, nikdo nikdy netvrdil, že prvotní příčinou byla závada na sběrači - ona mohla ta závada úplně klidně být i na troleji, a 350.002 měla "jen" tu smůlu, že vlak lokomotiva před ní trolej ještě nestrhla.
Registered user esso 
27.07.2008 (16:31)  
pro Thomys:myslíš,že konkurence v případě stržení troleje pojede včas?Nebo bude mít soukromý dopravce po cestě 20autobusů jako náhradu?Buď jsi naivní a nebo pouhý snílek..Bohužel s trolejí se toho moc nedá udělat:je to měděný drát,na který praží sluníčko,pak stačí jedno stažení sběrače a rozhoupání troleje a je průser na světě.
Registered user Jim  mail  
27.07.2008 (16:28)  
Uz je na case ty slovensky sroty 350ky, nechat jenom Slovakum.. s Taurusama by se tohle tak casto nestavalo.. uz je to po nekolikate, co 350 strhla nekde trolej..
  1 ... 6 7 8 9 10 11      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko