Pardubice -
Vlak EC 174 dnes odpoledne strhl trolejové vedení na hlavním tahu mezi Pardubicemi a Přeloučí v trati 010 a to v obou kolejích. Během odpoledních hodin byla zprovozněna 1.traťová kolej. Vlaky jsou tak z tohoto důvodu vedeny jen po ní. Díky tomu zde budou až do večerních hodin vznikat zpoždění v řádu desítek minut, než bude provoz obnoven v plné míře.
Praha, trať 171 – Problémy postihly i příměstskou trať 171 z Berouna na Prahu. Z důvodu poruchy na trolejovém vedení všechny vlaky, včetně mezinárodních rychlíků směřujících ze západu Česka do Prahy jsou mimořádně ukončovány ve stanici Praha-Radotín. Trať v úseku Radotín – Smíchov je momentálně neprůjezdná. Ke stržení troleje došlo ve Velké Chuchli s největší pravděpodobností při průjezdu vlaku 9931. Další problémy postihly i nákladní spojku přes Odbočku Tunel do Prahy-Krče. I zde je provoz zastaven. V jednání je zajištění náhradní dopravy autobusy dopravního podniku Hl. m. Prahy. Na svou cestu zpět na západ již vyrazil R 760, který v Radotíně provedl mimořádný obrat. Krátce po něm dorazil i mezistátní rychlík 455, který na okraji Prahy zatím vyčkává. Lze však předpokládat, že i on bude z Radotína výchozí.
15:45 - Vlaky na hlavním tahu se pomalu dávají do pohybu, na kontech si však s sebou vezou značná zpoždění. EC 174 (+ 47 minut) je v Chocni, Ex 523 (+ 38) společně s vlakem R 629 (+ 51 minut) jsou v České Třebové, pendolino na vlaku SC 505 (+ 32 minut) projíždí tunely u Hoštejna, EC 147 (+ 61 minut) a R 707 (+ 128 minut) byly zaznamenány v Moravičanech. Ex 577 (+ 56 minut) hlásí průjezd Letovicemi. Situace na trati 171 se však nemění. Byly viděny autobusy pražského dopravního podniku pod ozančením "X", které tak budou zajišťovat spojení s Prahou Smíchovem do obnovení provozu.
Dokoumentační fotografie z trati 171:
Fotografie jednotky 471: november
Zdroje: vysílání ČRo Radiožurnál, vlastní zjištění
| 27.7.2008 (14:39)
Tak taky, ale dopravce musí jezdit načas!! A chápu i argument rozbití přípojů, máte pravdu, pak by se přenášela zpoždění po celé republice. Takže vypravit vlak na čas, ale za každou cenu zajistit náhradní přípoj k onomu o hodinu zpožděnému EC vlaku, by měla být také samozřejmost. Omluvy typu, že není už po tom čím tento zvláštní přpoj zajistit, nejsou na místě, holt při takovéto situaci se dopravce musí snažit, byť to není jím zaviněné. Toto jsou přesně důvody, proč jet autem, když potřebujete být někde včas. Když pojedu za přítelkyní vlakem a přijedu o hodinu později, tak se nic neděje, když mám obchodní jednání vypadáte neseriozně. Na druhou stranu opravdu, když jedu vlakem v 90% případu přijedu na čas, vyjimku tvoří trať 220, tam mám nějakou smůlu, ale chápu, že jsou tam stavevní práce, takže opět 10 minut mě nevytrhne.
nevím podle čeho to soudíte zda-li podle sebe ale vlakem jezdím velmi často a aby personál měl IQ tykve nepozoruji a ještě vy jste personálu měřil to IQ že to víte
Navíc, nikdo nikdy netvrdil, že prvotní příčinou byla závada na sběrači - ona mohla ta závada úplně klidně být i na troleji, a 350.002 měla "jen" tu smůlu, že vlak lokomotiva před ní trolej ještě nestrhla.
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Before you insert your comment, you have to log on or register.












