..: Defekt na nápravě: ICE-T staženy z provozu :..

ICE-TDBerlín - Německé dráhy Deutsche Bahn v pátek 24. října oznámily dočasné stažení téměř celého vozového parku vysokorychlostních vlaků typu ICE-T z pravidelného provozu. Důvodem bylo nalezení praskliny na nápravě na jedné z provozovaných souprav. Již v sobotu tak začala rozsáhlá kontrola většiny ze 70 jednotek, které DB vlastní. Dráhy informovaly cestující, aby sledovali možné změny v dopravě. Prozatím není jasné do kdy budou vlaky odstaveny, resp. kdy se vrátí do pravidelného provozu.

Zdroj: Rynek Kolejowy


Vítek_V | 27.10.2008 (15:38)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Německo


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel stoupa  mail  
27.10.2008 (19:58)  
Sleduji tu diskusi v Německu už pár dnů. EBA zkrátila skutečně mezičas povinných kontrol po zjištěné trhlině. Je totiž pod tlakem veřejnosti (Eschede), zda dává drahám dostatečně tvrdé podmínky. A DB musí poslechnout. Tak ztáhne vlaky, nasere cestující v naději, že jí bude trošku uvolněno. Nebude, EBA by byla popotahována, že je nedůsledná (udělala zjištění - prasklina - a přijala opatření). Diskuse o garancích jsou dle mého názoru mimikry. Ony ICE-T už asi budou nějaký pátek ze záruk výrobců. A výrobci (celku i komponent) nejsou povinni se zpětně k čemukoliv zavazovat co nebylo smluvně ujednáno.

Je to jako schválení Tauruse v době před platností současných "deformačních zón" není zpětně zpochybnitelné. Retroaktivnost zákonů se v kulturních zemích nenosí. A tím je celá odpovědnost (věcná i finanční) na DB.
27.10.2008 (18:46)  
Ad JOHNZ, C.M.Burns: Mohu vědět, proč byste kvůli nalezení praskliny na nápravě dávali rovnou vinu Bonatransu?! Důvod vzniku únavových trhlin může klidně ležet jinde...

Jinak něco málo k tomuto tématu najdete i zde (nutno umět Deutsch sprechen)... ;o)
http://www.faz.net/s/RubD16E1F55D21144C4AE3F9DDF52B6E1D9/Doc~E9B6FBF98AD4648438F961855938EBED9~ATpl~Ecommon~Scontent.html
27.10.2008 (18:21)  
Hlavně že začal BONATRANS brát levnou ocel z Číny :-( Je vidět, že se jim to "vyplácí"...
27.10.2008 (18:10)  
Já jsem informaci o kontrolách náprav na ICE3 a ICE-T již 17.10.2008 dostal od "zdroje" v Německu v 16.40 hod.
Podle téhož zdroje EBA nařídila provádění kontrol po 30 000 km, zatímco dosud to bylo 480 000 km ...
27.10.2008 (16:55)  
Doufám, že je nasadí do 15. listopadu. To jedu s ICE z Drážďan do Augsburgu.

(Na fotce kterou tady máte není ICE-T, ale ICE 3.)
registrovaný uživatel JOHNZ 
27.10.2008 (16:26)  
V Bonatranse asi moc nadšení nie sú ...
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko