Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Berlín - Německé dráhy Deutsche Bahn v pátek 24. října oznámily dočasné stažení téměř celého vozového parku vysokorychlostních vlaků typu ICE-T z pravidelného provozu. Důvodem bylo nalezení praskliny na nápravě na jedné z provozovaných souprav. Již v sobotu tak začala rozsáhlá kontrola většiny ze 70 jednotek, které DB vlastní. Dráhy informovaly cestující, aby sledovali možné změny v dopravě. Prozatím není jasné do kdy budou vlaky odstaveny, resp. kdy se vrátí do pravidelného provozu.
Zdroj: Rynek Kolejowy
Vítek_V | 27.10.2008 (15:38)
Související zprávy

27.10.2008 (19:58)
Sleduji tu diskusi v Německu už pár dnů. EBA zkrátila skutečně mezičas povinných kontrol po zjištěné trhlině. Je totiž pod tlakem veřejnosti (Eschede), zda dává drahám dostatečně tvrdé podmínky. A DB musí poslechnout. Tak ztáhne vlaky, nasere cestující v naději, že jí bude trošku uvolněno. Nebude, EBA by byla popotahována, že je nedůsledná (udělala zjištění - prasklina - a přijala opatření). Diskuse o garancích jsou dle mého názoru mimikry. Ony ICE-T už asi budou nějaký pátek ze záruk výrobců. A výrobci (celku i komponent) nejsou povinni se zpětně k čemukoliv zavazovat co nebylo smluvně ujednáno.
Je to jako schválení Tauruse v době před platností současných "deformačních zón" není zpětně zpochybnitelné. Retroaktivnost zákonů se v kulturních zemích nenosí. A tím je celá odpovědnost (věcná i finanční) na DB.
Je to jako schválení Tauruse v době před platností současných "deformačních zón" není zpětně zpochybnitelné. Retroaktivnost zákonů se v kulturních zemích nenosí. A tím je celá odpovědnost (věcná i finanční) na DB.
27.10.2008 (18:46)
Ad JOHNZ, C.M.Burns: Mohu vědět, proč byste kvůli nalezení praskliny na nápravě dávali rovnou vinu Bonatransu?! Důvod vzniku únavových trhlin může klidně ležet jinde...
Jinak něco málo k tomuto tématu najdete i zde (nutno umět Deutsch sprechen)... ;o)
http://www.faz.net/s/RubD16E1F55D21144C4AE3F9DDF52B6E1D9/Doc~E9B6FBF98AD4648438F961855938EBED9~ATpl~Ecommon~Scontent.html
Jinak něco málo k tomuto tématu najdete i zde (nutno umět Deutsch sprechen)... ;o)
http://www.faz.net/s/RubD16E1F55D21144C4AE3F9DDF52B6E1D9/Doc~E9B6FBF98AD4648438F961855938EBED9~ATpl~Ecommon~Scontent.html
27.10.2008 (18:21)
Hlavně že začal BONATRANS brát levnou ocel z Číny :-( Je vidět, že se jim to "vyplácí"...
27.10.2008 (18:10)
Já jsem informaci o kontrolách náprav na ICE3 a ICE-T již 17.10.2008 dostal od "zdroje" v Německu v 16.40 hod.
Podle téhož zdroje EBA nařídila provádění kontrol po 30 000 km, zatímco dosud to bylo 480 000 km ...
Podle téhož zdroje EBA nařídila provádění kontrol po 30 000 km, zatímco dosud to bylo 480 000 km ...
27.10.2008 (16:55)
Doufám, že je nasadí do 15. listopadu. To jedu s ICE z Drážďan do Augsburgu.
(Na fotce kterou tady máte není ICE-T, ale ICE 3.)
(Na fotce kterou tady máte není ICE-T, ale ICE 3.)
27.10.2008 (16:26)
V Bonatranse asi moc nadšení nie sú ...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko











