..: Pod koly vlaku zemřel v Letovicích chlapec :..

Letovice, autor: Marek Topič Letovice - Dnes krátce po půl jedenácté dopoledne zahynul pod koly vlaku teprve čtrnáctiletý chlapec. Smetl jej projíždějící EC 174 "Jan Jesenius". "Čtrnáctiletého chlapce, který stál na perónu, strhl do kolejiště projíždějící mezinárodní rychlík," řekla mluvčí blanenských policistů Iva Šebková. Hoch utrpěl rozsáhlá zranění. Těm bohužel na místě podlehl. „Na letovické nádraží okamžitě po oznámení vyrazili záchranáři, hochovi už ale nebylo pomoci, byl na místě mrtev,“ sdělila novinářům mluvčí jihomoravských záchranářů Barbora Zuchová. Z jakého důvodu se mladík v kolejišti ocitl, vyšetřuje policie. Vlak nabral zpoždění cca 3 hodiny. Cestující do Pardubic a Prahy vyzvedl Ex 574 "Petrov", který jel po stejné trase o hodinu později a mimořádně zastavil i v Letovicích.

Výše zmíněný případ ovšem není jedinou smrtelnou nehodou na železnici, která se dnes stala. V Poděbradech zahynul pod koly lokomotivy důchodce, jež podlézal spuštěné závory. "Chodec si podle výpovědi svědků přizvedl závory v době, kdy tudy projížděl vlak, a byl sražen. Na místě následkům zranění podlehl," uvedla mluvčí nymburské policie Zuzana Tuzarová.

Zdroj: Deník, iDNES, Novinky, ČT24


Adys Poslat mail autorovi | 8.11.2008 (19:41)
Related newsopen/close

More on Nehody a mimořádnosti

More from ČR Jihomoravský


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
Registered user DJ 
10.11.2008 (1:28)  
Jan Šlezingr:
S novým jízdním řádem by měly přepřahy lomototiv v ČT na "pomalejších" rychlících Praha - Brno skončit. :-)
A většina osobních vlaků Letovice - ČT bude vedena motorovými vozy.

aron: On snad ani skoro-hejtman Martínek neví, že přímé vlaky ony nejezdí žádné přímé vlaky z ČT do Brna? To by mě zajímalo, kolik % cestujcích, kteří jedou z ČT do Brna, jede osobními vlaky. Jistě je to hodně málo lidí a není to kvůli přestupu v Letovicích, ale že rychlík má kratší jízdní dobu.
Registered user PES38 
10.11.2008 (1:10)  
Jan Šlezingr: Už jsem se na tu reko taky ptal a bylo mi řečeno, že to není zas tak jednoduchý, prej by se tam nevešlo trafo, nebo co... Tak nevím.
Registered user M 
10.11.2008 (0:28)  
Porad to ale nemeni nic na faktu, ze osobak s 5 vagonama CT-Letovice by se nanaplnil
09.11.2008 (23:45)  
aron
To, že dopravce potřebuje ušetřit dvousystémovou lokomotivu, ukazuje pouze na jeho nechopnost pořídit si jich dostek a není důvodem, proč někde přestupovat.
Stejně tak je tragické desetiminutové postávání v ČT při čekání na přepřah 163/363. Co jezdím pár let do Brna, tak vysvětluji skoro každý týden lidem ve vlaku, proč měníme lokomotivu za stejnou jiné barvy. Většina z nich mi odpoví, že "na dráze je bordel"
Rekonstrukce peršinka na eso by byla "za babku" a dávno už to mělo být udělané.
Registered user M 
09.11.2008 (23:19)  
kubam - spis nemam patricne informace:-))
Registered user DJ 
09.11.2008 (23:16)  
Mat: Rozhodně bych přestupování do Skalice nepřesouval, protože lepší jet s přestupem ze Skalice do Svitav, než s přestupem z Letovic do Blanska nebo do Brna ;-).
Nehledě na to, že Letovice jsou posledním přestupním uzlem IDS JMK, takže přímé vlaky směr Blansko - Brno jsou více než žádoucí.
Registered user mat.mt  mail  
09.11.2008 (22:58)  
podle mě by bylo co se týče přestupování nejlepší posunout je do Skkalice n/S, kde je mimochodem pp.
A jinak mi za půl roku bude 15, ale vlýzt si na panel před IC mě ještě nenapadlo, akorád metr od hrany v Chocni rukou opřenej o sloup nesoucí sřechu bo co a poněm ještě klopičák.
Z tohoto pohledu musím uznat značný vývoj aerodynamiky za předposledních pár desetiletí.
Registered user kubam 
09.11.2008 (21:50)  
M: v poho splést se může každej;-) Zvlášť, když třeba nejsi odsud! Jinak s některýma lidma nic neuděláš, někdo je zvyklej z "nejlepších" rudých dob, že je vše "zadarmo"...Já chápu, proč někde mají jezdit dva vagonky i 60Kč za den v nemocnici v nemocnici.:-)
Registered user M 
09.11.2008 (20:28)  
kubam - OK, no:-) Nicmene, parkrat jsem tim motorackem jel. V "single-digits" jsme zustali vzdycky a zpravidla s rezervou:)

aron - takze 90 kacek za spitaly nebrat, za prazdnej vlak utracet. A at se prasi za kocarem:-))
Az bude nejaka debata na tema, proc nekde jezdi spatny vagony, tak si pak dotycni muzou odpovedet, protoze lepsi (ok, je to s ?:) vagony jinde musi vozit vzduch...
Registered user aron 
09.11.2008 (20:01)  
M:S přestupováním v Letovicích to je naprasto v pořádku a je to vysvětlený naprosto přesně jen bych dodal další důvod a to ušetřená dvousystémová lokomotiva na části trasy.Bohužel dopravní odborníci neseděj na Pardubickým kraji a Radko Martínek (nový hejtman)se v předvolební kampani nechal slyšet,co to je za blbost přestupovat v Letovicích,přímo z Brno do ČT se jezdilo už za císaře pána a já to zavedu spátky.
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko