Letovice - Dnes krátce po půl jedenácté dopoledne zahynul pod koly vlaku teprve čtrnáctiletý chlapec. Smetl jej projíždějící EC 174 "Jan Jesenius". "Čtrnáctiletého chlapce, který stál na perónu, strhl do kolejiště projíždějící mezinárodní rychlík," řekla mluvčí blanenských policistů Iva Šebková. Hoch utrpěl rozsáhlá zranění. Těm bohužel na místě podlehl. „Na letovické nádraží okamžitě po oznámení vyrazili záchranáři, hochovi už ale nebylo pomoci, byl na místě mrtev,“ sdělila novinářům mluvčí jihomoravských záchranářů Barbora Zuchová. Z jakého důvodu se mladík v kolejišti ocitl, vyšetřuje policie. Vlak nabral zpoždění cca 3 hodiny. Cestující do Pardubic a Prahy vyzvedl Ex 574 "Petrov", který jel po stejné trase o hodinu později a mimořádně zastavil i v Letovicích.
Výše zmíněný případ ovšem není jedinou smrtelnou nehodou na železnici, která se dnes stala. V Poděbradech zahynul pod koly lokomotivy důchodce, jež podlézal spuštěné závory. "Chodec si podle výpovědi svědků přizvedl závory v době, kdy tudy projížděl vlak, a byl sražen. Na místě následkům zranění podlehl," uvedla mluvčí nymburské policie Zuzana Tuzarová.
Zdroj: Deník, iDNES, Novinky, ČT24
| 8.11.2008 (19:41)
S novým jízdním řádem by měly přepřahy lomototiv v ČT na "pomalejších" rychlících Praha - Brno skončit. :-)
A většina osobních vlaků Letovice - ČT bude vedena motorovými vozy.
aron: On snad ani skoro-hejtman Martínek neví, že přímé vlaky ony nejezdí žádné přímé vlaky z ČT do Brna? To by mě zajímalo, kolik % cestujcích, kteří jedou z ČT do Brna, jede osobními vlaky. Jistě je to hodně málo lidí a není to kvůli přestupu v Letovicích, ale že rychlík má kratší jízdní dobu.
To, že dopravce potřebuje ušetřit dvousystémovou lokomotivu, ukazuje pouze na jeho nechopnost pořídit si jich dostek a není důvodem, proč někde přestupovat.
Stejně tak je tragické desetiminutové postávání v ČT při čekání na přepřah 163/363. Co jezdím pár let do Brna, tak vysvětluji skoro každý týden lidem ve vlaku, proč měníme lokomotivu za stejnou jiné barvy. Většina z nich mi odpoví, že "na dráze je bordel"
Rekonstrukce peršinka na eso by byla "za babku" a dávno už to mělo být udělané.
Nehledě na to, že Letovice jsou posledním přestupním uzlem IDS JMK, takže přímé vlaky směr Blansko - Brno jsou více než žádoucí.
A jinak mi za půl roku bude 15, ale vlýzt si na panel před IC mě ještě nenapadlo, akorád metr od hrany v Chocni rukou opřenej o sloup nesoucí sřechu bo co a poněm ještě klopičák.
Z tohoto pohledu musím uznat značný vývoj aerodynamiky za předposledních pár desetiletí.
aron - takze 90 kacek za spitaly nebrat, za prazdnej vlak utracet. A at se prasi za kocarem:-))
Az bude nejaka debata na tema, proc nekde jezdi spatny vagony, tak si pak dotycni muzou odpovedet, protoze lepsi (ok, je to s ?:) vagony jinde musi vozit vzduch...
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Before you insert your comment, you have to log on or register.










