Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Německo - Tiskový mluvčí firmy Siemens 24. listopadu oznámil, že byl podepsán kontrakt s dopravcem Deutsche Bahn na dodávku dalších 15 vysokorychlostních jednotek ICE. První jednotka z této série za 500 milonů eur by měla být dodána v prosinci roku 2011. Dle předsedy představenstva DB Hartmuta Mehdorna se díky této zakázce podaří udržet zaměstnanost v části železničního průmyslu v době krize.
zdroj: Rynek Kolejowy
JiříK. | 26.11.2008 (19:00)
Zusammenhängende Nachrichten

29.11.2008 (11:18)
michawel: Jinak ony vratné soupravy, tedy klasické logo s vagóny a řídícím vozem, jsou pro naše podmínky asi pravdu jedním z nejlepších řešení. Co se týče rychlostí, tak pro ČR naprosto stačí 140 až 200 na hlavních tratích. Co se týče protažení ICE z Německa do Prahy, tak ano, ale až bude vhodně upravená infrastruktura. Nemá cenu tahat ICE po trati, kde je často 80.
29.11.2008 (11:15)
michawel: A kdo tu mluvil o řešení všeho Elefantem? Já nevím, že lidi nejsou schopni pochopit co to je příklad. Jistěže kdyby bylo tolik peněz k dispozici, tak by se nenakoupili jen Elefenati, určitě by toho bylo daleko více, co by se dalo nakoupit. Třeba něco ála Desiro a elektrické Desiro (třeba jednotky vycházející z Talentů), vagóny atd. Stačí se podívat zpět do disukuse a uváděl jsem tam několikrát, že by bylo potřeba nejen nakupovat nové, ale i rekonstruovat, ať se změny dotknout nejen "exkluzivních" spojů, ale i běžných cestujících.
29.11.2008 (11:12)
to Frkač: Opravdu mne bavíte:) Argument, natož rozumný, tu neuvedete ani jeden. Jediné na co se zmůžete jsou hloupoučké výkřiky do tmy a pak, nevím vůbec dle čeho, soudíte něco o mé vyzrálosti a věku, případně o něčem tak vágním, jako je ta vaše "vyježděnost". Jen by mne zajimalo jak moc jste vyježděný Vy? Jistá část vašeho těla je evidentně stara a vyježděná dost:) Ale už dost "urážení", pokud neuvedete alespoň jediný argument, jedinou odpověď na pár mých jednoduchých dotazů, tak ztrácí smysl s Vámi komunikovat.
28.11.2008 (22:38)
Farkač Karel : ty rychlostníky jsou tam proto, že to je v projektu a kdyby tam nebyly, byl by to stavební nedostatek a důvod, proč stavbu nezkolaudovat.
28.11.2008 (15:36)
FK určite proto aby sem mohli žajíždet ICE :-)
28.11.2008 (14:34)
Mozna je nekdy byt lepsi nez mlady, nez uplne ......
28.11.2008 (13:07)
AD-Deadeye:
Jste mladý, nevyzrálý a málo vyježděný vlaky v ČR i v cizině. Nic si z toho nedělejte, v životě se dá dohnat ledacos, jen se snažit. Jen se Vás zeptám zda-li nevíte, proč jsou od Horního Dvořiště až po Dolní Žleb nasázeny rychlostníky pro vozidla s naklápěcí skříní. FRK
Jste mladý, nevyzrálý a málo vyježděný vlaky v ČR i v cizině. Nic si z toho nedělejte, v životě se dá dohnat ledacos, jen se snažit. Jen se Vás zeptám zda-li nevíte, proč jsou od Horního Dvořiště až po Dolní Žleb nasázeny rychlostníky pro vozidla s naklápěcí skříní. FRK
28.11.2008 (12:32)
michawel - ty Elefanti byli asi spis priklad toho, ze penize se daji utratit za mnohem lepsi veci, nez ICE
28.11.2008 (11:42)
Z hlediska naší železniční sítě by rozumným kompromisem byly vratné klasické soupravy (loko plus ridici vuz), pri maximalce 160km/h (200 snad v blizke budoucnosti)nemají VRT jednotky u nas smysl.
28.11.2008 (11:39)
Deadeye: Všechno řešit Elefantem taky nelze, navíc je na můj vkus hodně drahý. Ale jinak je pravdou,že zrovna ICE do vnitrostátní dopravy u nás fakt nepatří, ono i to Pendolino je diskutabilní, dráhy z toho udělali leštěný prd, no ale dejme tomu, je tam časová úspora na tom naklápění. Protáhnout německý ICE třeba Hamburg-Berlín-Praha by možná rozumný bylo, ale spíš kvůli přestupům a jako konkurence letadlům, jenže ICE zatím nechutná zelená, takže to je zatím jen sen.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










