Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Německo - Tiskový mluvčí firmy Siemens 24. listopadu oznámil, že byl podepsán kontrakt s dopravcem Deutsche Bahn na dodávku dalších 15 vysokorychlostních jednotek ICE. První jednotka z této série za 500 milonů eur by měla být dodána v prosinci roku 2011. Dle předsedy představenstva DB Hartmuta Mehdorna se díky této zakázce podaří udržet zaměstnanost v části železničního průmyslu v době krize.
zdroj: Rynek Kolejowy
JiříK. | 26.11.2008 (19:00)
Zusammenhängende Nachrichten

26.11.2008 (23:57)
M diesely jsou ICE-TD
26.11.2008 (23:42)
Nejsou to nahodou diesely?
Pripadne co PRESNE by na tom bylo super? Praha-Berlin ted v nejakem taktu jezdi a Becka to myslim nejsou. Takze mne zajima, co by na tom bylo super...?
Pripadne co PRESNE by na tom bylo super? Praha-Berlin ted v nejakem taktu jezdi a Becka to myslim nejsou. Takze mne zajima, co by na tom bylo super...?
26.11.2008 (22:29)
A co kdyby do čech zajížděli ICE-T? Jsou přeci taky naklápěcí. Praha - Drážďany - Berlín, ve dvouhodinovém taktu, to by bylo supr. A stejně po celé trase víc než 230km/h není.
26.11.2008 (22:18)
to deadeye jo tak stim souhlasim jenze čistota je u ČD utopie
26.11.2008 (22:10)
to Paninaro: No, nektere veci strasi roku 80 jsou v lepsim stavu nez ty novejsi. Musel by se udelat klic podle ceho to posuzovat. Kazdopadne... se nedockame ani tech rekonstrukci. Docela jsem se tesil na ty nemecke vozy.
26.11.2008 (22:09)
to Rybizek: Tak to ani mysleno nebylo. Standardem B+ jsem myslel vagony napr. na 140 az 160km/h s calounenou sedackou, pripadne vakuovym wc. Proste reko bezneho vagonu, ne nutne B a ne nutne 40 let stareho. Nicmene ne reko ala celkova prestavba. Napr. na nektere rychliky a osobaky neco jako reko B ulne staci. Pokud vagon topi, na wc tece voda, okna jsou cista, sedacky pohodlne a ciste, vnitrek vypada primerene moderne a vse funguje, tak mi to na kratke trate staci.
26.11.2008 (22:05)
Jen tu doplnim to, co jsme tu psal, bez invektiv smerem k aldikovi7, kdyz je to chranena osoba.
Ptal jsem se, co je pro ceskou zeleznici lepsi.
Zda 15 vysokorychlostnich jednotek, ktere stejne u nas pojedou maximalne prumernou rychosti 110 az 130km/h, nebudou obsazene.
Nebo cca 63 City Elefantu, skoro 160 novych EC vagonu, zhruba stejny pocet Desir, 481 Regionov, 350 az 450 rekonstruovanych vagonu na EC standard, nebo dvoj az trojnasobek rekonstruovanych vagonu na standard "B+"?
To jen pro ty diskutujici, kteri tu neustale na vse nadavaji a u kazdeho nakupu vysokorychlostnich jendotek u nasich sousedu slintaji a pohorsuji se nad tim, ze u nas se nic takoveho nenakupuje. CR VRT nepotrebuje a neuzivi, stejne jako jednotky pro ni.
Ptal jsem se, co je pro ceskou zeleznici lepsi.
Zda 15 vysokorychlostnich jednotek, ktere stejne u nas pojedou maximalne prumernou rychosti 110 az 130km/h, nebudou obsazene.
Nebo cca 63 City Elefantu, skoro 160 novych EC vagonu, zhruba stejny pocet Desir, 481 Regionov, 350 az 450 rekonstruovanych vagonu na EC standard, nebo dvoj az trojnasobek rekonstruovanych vagonu na standard "B+"?
To jen pro ty diskutujici, kteri tu neustale na vse nadavaji a u kazdeho nakupu vysokorychlostnich jendotek u nasich sousedu slintaji a pohorsuji se nad tim, ze u nas se nic takoveho nenakupuje. CR VRT nepotrebuje a neuzivi, stejne jako jednotky pro ni.
26.11.2008 (22:02)
Rybízek - Přesně - vše, co bylo vyrobeno před rokem 1980 nahrazovat za nové a to po roce 1980 rekonstruovat.
26.11.2008 (22:00)
to deadeye tak stím svámi souhlasím ale opravovat 40 let staréB je podle me blbost
26.11.2008 (21:59)
Souhlasím s názory, že dokud v ČR nebude vybudována síť VRT, tak nemá cenu uvažovat o žádných Vysokorychlostních jednotkách. Na to aby se proháněly rychlostí 120 km/h je jich škoda... ČD by měly hlavně investovat do příměstských jednotek. Co je to 60 kusů?? Tak 150 CityElefanfů by byl rozumný počet pro exponovanější tratě pod napětím 3 kV a minimálně dalších 100 schopných jízdy i na soustavě 25 kV. No a hlavně by se mělo začít akutně uvažovat, čím nahradit mašiny řad 122, 123, 230, 240... Takže v ideálním případě minimálně dalších 200 lokomotiv řady 109E... :-)
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko











