Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Německo - Tiskový mluvčí firmy Siemens 24. listopadu oznámil, že byl podepsán kontrakt s dopravcem Deutsche Bahn na dodávku dalších 15 vysokorychlostních jednotek ICE. První jednotka z této série za 500 milonů eur by měla být dodána v prosinci roku 2011. Dle předsedy představenstva DB Hartmuta Mehdorna se díky této zakázce podaří udržet zaměstnanost v části železničního průmyslu v době krize.
zdroj: Rynek Kolejowy
JiříK. | 26.11.2008 (19:00)
Zusammenhängende Nachrichten

26.11.2008 (21:59)
Super, ze tu mizi cele komentare, tomu rikam cenzura. Bylo to k veci a jen jsem na zacatku trosku poukazal na neustalou rejpavost nekterych jedincu a neschopnost premyslet hlavou a rozumne a ne jen vykrikovat pseudokomentare.
26.11.2008 (21:55)
to Rybizek: To je sporne, urcite bych techto alternativ castecne pouzil, ovsem nebral je, jak je to v podani CD zvykem) za definitivni reseni, ale a docasne. Takze mam-li napriklad miliardu na lokalky, tak za pulku koupim nove jednotky na nejvytizenejsi trate a za pulku udelam rekonstrukci starsich vozu pro ty mene dulezite trate. Budu tak mit diky tomu temer vsude jen reko a nove, coz verejnosti poslouzi vice a udela na ni vetsi dojem, nez par novych spoju a zbytek pri starem. Presne toto je problem Pendolin. Na nase vyuziti jsou zbytecna a prilis drah. Vemte si kolik by v te dobe za to bylo rekonstrukci, pripadne novych vagonu. U vagonu bych sel troji cestou, cast do novych, cast do velkych reko, cast do B+, at se situace resi i na rychlicich a osobacich a ne jen EC, IC, Ex.
26.11.2008 (21:49)
hlavně ne 481 regionov a žádné B+
26.11.2008 (21:34)
regonstruovanych = rekonstruovanych (jsem se z rocileni upsal)
26.11.2008 (21:34)
Takže Mehdorn ponížil z generálního šéfa DB na post tiskového mluvčího svého nástupce ? Zajímavé ...
26.11.2008 (21:20)
nj máte prawdu .. radši by měli dráhy nakoupit víc City Elefantů a předělat staré motoráky na moderní RegioNovy :-)
26.11.2008 (21:11)
to aldik7: No a k cemu by to bylo dobre? Mohly by jezdit dokonce pomaleji nez Pendolina. Jaky by byl tedy ten prinos? Krome zbytecne utracenych penez?
to Farkacpavel: Opet se ptam na co by nam poodbne ejndotky yly? Ma smysl kupova nove loko, lokalky, primestske jednotky a vagony, pripadne dalkove jednotky, ale ne vysokorychlostni. Krom ceny a spolehlivosti je Pendolino z tech lepsich jendotek, opravdu to nejlepsi na nase koleje (principialne), ale i tak to co zvladne pinda, zvladne z (% procent i moderni obycejny vlak.
to Farkacpavel: Opet se ptam na co by nam poodbne ejndotky yly? Ma smysl kupova nove loko, lokalky, primestske jednotky a vagony, pripadne dalkove jednotky, ale ne vysokorychlostni. Krom ceny a spolehlivosti je Pendolino z tech lepsich jendotek, opravdu to nejlepsi na nase koleje (principialne), ale i tak to co zvladne pinda, zvladne z (% procent i moderni obycejny vlak.
26.11.2008 (20:57)
DB před časem oznámily, že by chtěly zajíždět se svými soupravami ICE do všech hlavních měst sousedních států v rámci reciprocity. Jak se to bude vyvíjet dále uvidíme. Polák bude mít prozatím 10 Taurusů, možná že i nakoupí rychlé jednotky a my se v Německu budeme snažit oslňovat Pendolíny. FRK
26.11.2008 (20:44)
Natix: noo např. na spojích ICčka a ECčka .. a ty vagony z IC a EC by se přesunuli na rychlíky :-)
26.11.2008 (20:30)
aldik7:
A kde by ty vysokorychlostní jednotky asi jezdily? Mnohem větší smysl by měla koupě třeba 100 nových rychlíkových vagónů.
A kde by ty vysokorychlostní jednotky asi jezdily? Mnohem větší smysl by měla koupě třeba 100 nových rychlíkových vagónů.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko











