Rájec-Jestřebí - Tříhodinové přerušení provozu na 1. tranzitním koridoru si dnes krátce před polednem vyžádala kuriózní mimořádnost nedaleko stanice Rájec-Jestřebí na Blanensku. Souprava vlaku EC 174 Jan Jesenius bez cestujících se po krátkodobém odstavení ve stoupání nečekaně dala do pohybu a urazila přibližně 300 metrů, než ji zatažením záchranné brzdy zastavil pravděpodobně duchapřítomný vlakvedoucí. Souprava německých vozů se neplánovaně rozjela v 11:55 poté, co byl vlak na místě odstaven kvůli poruše lokomotivy a cestující přestoupili do jiného spoje. Přesná příčina incidentu zatím není známa. V průběhu uzavření tratě 260 byly spoje mezi Brnem a Prahou vedeny odklonem přes Havlíčkův Brod.
EuroCity 174 Jan Jesenius z Budapešti do stanice Hamburg-Altona zastavil v Rájci-Jestřebí v 11:42 poté, co strojvedoucí oznámil závadu na hnacím vozidle řady 350. Poté z lokomotivy vystoupil a snažil se poruchu odstranit. O několik minut později se ale vlastní tíhou dala souprava do pohybu směrem k Brnu. "Bližší okolnosti, za nichž se podařilo soupravu zastavit, neznáme," uvedl ve vyjádření pro ČTK mluvčí Drážní inspekce Zdeněk Neusar. Podle dosud dostupných informací byl vlakvedoucí na nechtěný rozjezd soupravy upozorněn strojvedoucím, který se v té chvíli nacházel venku. Okolnosti incidentu nyní šetří Drážní inspekce, podle nichž je ovšem na určení přesného důvodu zatím příliš brzy. Souprava EC 174 pokračovala v jízdě přibližně po dvou hodinách. Za poslední týden se jedná již o několikátou poruchu strojů 350 ZSSK na výkonech mezi Břeclaví a Prahou.
Zdroj: Novinky.cz

Myslím, že Slovák podúdržbou dělá z Goril stroje vhodné leda tak do šrotu
Nechci tady rozpoutávat národnostní debaty, ale mohl by ste mi vysvětlit, co ste tím myslel?
Je pravda, že řada 350 není etalonem spolehlivosti, a údržbu by si jistě zasloužila větší, ale co stroje ve službách ČD?Ty maj údržbu přímo vzorovou ne? A k tomu by se ještě mohl připočítat věk 350...
Přidám link na oběhy mašin
v poznámkách pod tím je hezky popsané, co kdy jelo i co kde a kdy chcíplo:
http://danone39.blogspot.com/
hezké počtení ;)
Pokud novináři zmotali jen druh vlaku, tak je to ještě i úspěch. Kolikrát překroutí celou informaci.
Připadá vám ale normální, že při odklonech se u náhradní soupravy za EC 170 Hungaria - která jela jenom do Prahy - v Brně i v Kolínu na Pragotronu psalo, že jede do Berlína a stejně tak zělo i staniční hlašení? Jediný, kdo mi podal informaci, že souprava končí už v Praze byl průvodčí ve vlaku. Proč při takových mimořádnstech nemůže hlásit operátor?...
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.











