..: V Rájci-Jestřebí se samovolně rozjela odstavená souprava EC 174 :..

Rájec-Jestřebí - Tříhodinové přerušení provozu na 1. tranzitním koridoru si dnes krátce před polednem vyžádala kuriózní mimořádnost nedaleko stanice Rájec-Jestřebí na Blanensku. Souprava vlaku EC 174 Jan Jesenius bez cestujících se po krátkodobém odstavení ve stoupání nečekaně dala do pohybu a urazila přibližně 300 metrů, než ji zatažením záchranné brzdy zastavil pravděpodobně duchapřítomný vlakvedoucí. Souprava německých vozů se neplánovaně rozjela v 11:55 poté, co byl vlak na místě odstaven kvůli poruše lokomotivy a cestující přestoupili do jiného spoje. Přesná příčina incidentu zatím není známa. V průběhu uzavření tratě 260 byly spoje mezi Brnem a Prahou vedeny odklonem přes Havlíčkův Brod.

EuroCity 174 Jan Jesenius z Budapešti do stanice Hamburg-Altona zastavil v Rájci-Jestřebí v 11:42 poté, co strojvedoucí oznámil závadu na hnacím vozidle řady 350. Poté z lokomotivy vystoupil a snažil se poruchu odstranit. O několik minut později se ale vlastní tíhou dala souprava do pohybu směrem k Brnu. "Bližší okolnosti, za nichž se podařilo soupravu zastavit, neznáme," uvedl ve vyjádření pro ČTK mluvčí Drážní inspekce Zdeněk Neusar. Podle dosud dostupných informací byl vlakvedoucí na nechtěný rozjezd soupravy upozorněn strojvedoucím, který se v té chvíli nacházel venku. Okolnosti incidentu nyní šetří Drážní inspekce, podle nichž je ovšem na určení přesného důvodu zatím příliš brzy. Souprava EC 174 pokračovala v jízdě přibližně po dvou hodinách. Za poslední týden se jedná již o několikátou poruchu strojů 350 ZSSK na výkonech mezi Břeclaví a Prahou.

Zdroj: Novinky.cz


Dominik Jaroš | 27.6.2009 (22:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Nehody a mimořádnosti

Weitere aus ČR Jihomoravský


  1 ... 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer MuDr.  mail  
28.06.2009 (9:43)  
R 1463 ÚPA:
Myslím, že Slovák podúdržbou dělá z Goril stroje vhodné leda tak do šrotu
Nechci tady rozpoutávat národnostní debaty, ale mohl by ste mi vysvětlit, co ste tím myslel?
Je pravda, že řada 350 není etalonem spolehlivosti, a údržbu by si jistě zasloužila větší, ale co stroje ve službách ČD?Ty maj údržbu přímo vzorovou ne? A k tomu by se ještě mohl připočítat věk 350...
Přidám link na oběhy mašin
v poznámkách pod tím je hezky popsané, co kdy jelo i co kde a kdy chcíplo:
http://danone39.blogspot.com/
hezké počtení ;)
Registrierter Benutzer rohilkk  mail  
28.06.2009 (9:38)  
Tak pokud opustil stanoviste a mel zabrzdeny vlak pouze pridavnou brzdou tak to teda trosku nedal....podle predpisu musi soupravu zabrzdit prubezne pokud jde ven a to se nesmi od soupravy vzdalit, kdyby chtel nekam na kavu k vypravcimu musi zabrzdit i rucni brzdy atd...asi mel nejaky zkrat a v tom fofru si to proste neuvedomil a mel tu smulu, ze se mu pridavna uvolnila sama.
28.06.2009 (9:13)  
Tak mezi mezinárodním Rychlíkem A kategoriií EC je Velký rozdíl,v Rychlíku většinou potkám B,v EC Bmz,Ampz,Bee,atd. a mezi vagonama typu B a těma lepšíma je velký rozdíl.Ale hlavní je že se nic nestalo,v článku psali i o tom že se s dotyčným fírou rozloučí.
28.06.2009 (8:20)  
Teda, už aby začaly jezdit 380tky. Myslím, že Slovák podúdržbou dělá z Goril stroje vhodné leda tak do šrotu
Registrierter Benutzer Zel.am  mail  
28.06.2009 (7:18)  
Já to vidím tak, že fíra soupravu odbrzdil, zabrzdil mašinu přímočinnou brzdou, šel ven....přímočinná utekla....a zbytek známe. Ohrožení dopravy to je, tak jak píše Tom_. Nevím jestli je v Rájci-Jestřebí výpravčí, ale pokud je, tak mohl reagovat daleko dříve na fakt, že se mu hýbe souprava co má stát....
Registrierter Benutzer syrda  mail  
28.06.2009 (6:40)  
Jiří: "šel do výstrahy" - nejen že zhaslo bíle světlo, ale hlavně začaly blikat červená světla a následně se spustily závory.
Pokud novináři zmotali jen druh vlaku, tak je to ještě i úspěch. Kolikrát překroutí celou informaci.
Registrierter Benutzer DenSha  mail  
28.06.2009 (4:20)  
Mezinárodní rýchlík a EC pro mnoho lidí totéž jest.
Připadá vám ale normální, že při odklonech se u náhradní soupravy za EC 170 Hungaria - která jela jenom do Prahy - v Brně i v Kolínu na Pragotronu psalo, že jede do Berlína a stejně tak zělo i staniční hlašení? Jediný, kdo mi podal informaci, že souprava končí už v Praze byl průvodčí ve vlaku. Proč při takových mimořádnstech nemůže hlásit operátor?...
28.06.2009 (2:09)  
teď jsem nějak mimo chápání... je důležité to, jestli šlo o EC nebo mezinárodní rychlík? anebo je důležité to, že ujel??? anebo je to tak, že píšou, že ujel mezinárodní rychlík, a protože o mezinárodní rychlík nešlo, tak se vlastně nic nestalo????
Registrierter Benutzer tom_ 
28.06.2009 (1:21)  
Ad Jiří, co to znamená že přejezd šel do výstrahy? že zhaslo bílé světlo?
28.06.2009 (1:13)  
Ad tom ano k ohrožení došlo ale zas tak přehnané to nebylo. Přejezd "šel do výstrahy" a autoblok na trati reagoval na obsazení úseku. A hlavně rychlost nemohla být závratná. Takže stát se sice mohlo skoro vše ale pravděpodobnost je opravdu ale opravdu velmi malá.
  1 ... 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko