Hradec Králové — Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) vyhlásila od 4. do 17. srpna nepřetržitou výluku mezi Velkým Osekem a Hradcem Králové. Opravou projde mimo jiné trakční vedení, most přes Sánský kanál za zastávkou Sány a přejezd mezi Praskačkou a odbočkou Plačice. Dále budou vyměněny výhybkové pražce v Dobšicích nad Cidlinou, dojde k sanaci železničního spodku pod první kolejí ve stanici Převýšov a v mezistaničním úseku Káranice – Dobřenice. Realizovány budou i další menší údržbové práce. Výlukový jízdní řád se dotkne také jízd spěšných vlaků z Kolína; zavedena bude náhradní autobusová doprava. Rychlíky budou nahrazeny z Poděbrad, osobní vlaky pak z Chlumce nad Cidlinou. Vzhledem k tomu, že je uvažováno několik linek náhradních autobusů, cestující by měli věnovat zvýšenou pozornost plánování své cesty.
| Linky náhradní autobusové dopravy | |
|---|---|
| Linka Z | Úsek: Hradec Králové hl.n. – Chlumec nad Cidlinou a opačně Zastavují na všech zastávkách dle výlukového jízdního řádu. |
| Linka S | Úsek: Chlumec nad Cidlinou – Hradec Králové hl.n a opačně Zastavují pouze na vyjmenovaných zastávkách dle výlukového jízdního řádu. |
| Linka R | Úsek: Hradec Králové hl.n. – Poděbrady a opačně Na trase nezastavují v žádné zastávce. |
| Linka P | Úsek: Hradec Králové hl.n. – Poděbrady a opačně Zastavují v Chlumci nad Cidlinou.
|
| Linka C | Úsek: Chlumec nad Cidlinou – Hradec Králové hl.n a opačně Spoj nečeká na přípojovou vazbu ve stanici Chlumec nad Cidlinou a přípojné vlaky v Chlumci nad Cidlinou na spoje linky C také nečekají. |
| Linka K | Úsek: Chlumec nad Cidlinou – Velký Osek – Kolín a opačně Zastavují pouze na vyjmenovaných zastávkách dle výlukového jízdního řádu. |
| Linka V | Úsek: Chlumec nad Cidlinou – Velký Osek a opačně Zastavují pouze na vyjmenovaných zastávkách dle výlukového jízdního řádu. |
Přeprava jízdních kol je omezena v závislosti na kapacitě autobusu. Případnou přepravu cestujících na invalidním vozíku lze zajistit náhradním vozidlem. Tato přeprava může být uskutečněna pouze po předchozím předhlášení nejméně 24 hodin předem.
- Pro spojení Hradec Králové hl.n. – Praha a opačně lze využít také spojení přes stanici Pardubice hl.n. Cestující budou odbaveni za přímou trasu bez doplatku přes Pardubice. Ranní rychlíky R 790 a R 846 budou v době výluky pokračovat ze stanice Hradec Králové hl.n. až do Pardubic.
- Z důvodu zavedení náhradní autobusové dopravy nebudou vždy zajištěny přípoje v Chlumci nad Cidlinou směr Poděbrady a Praha hl.n. Cestující mohou využít náhradní spojení přes Velký Osek a Kolín bez doplatku za objízdnou trasu.
Zdroj: České dráhy

| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Co se týče toho EU07, tak je to tak. Viděl jsem Metuji (857) s EU07. Od zítra už zase normál, ale vypadá to, že se jezdí zatím v některých úsecích se sníženou rychlostí.
R 853 (Pha 10.10, Poď 11:01),
R 952 (Poď 11.53, Pha 12.47),
R 857 (Pha 14.10, Poď 15.01),
R 956 (Poď 15.53, Pha 16:47).
TO JSOU TAKOVÉ TY HROBEČKY, KTERÉ PO DESETILETÍ NIKDO NEDOKÁZAL VYŘEŠIT.. (Medlešická spojka, Kutnohorský oblouk (?), Napojení Náchod - trať 032...)
Jde vždy jen o pár km...
Ad radekedar
160 Km/h Praha-Hradec je sice hezká věc, ale zatím ani není, co by po trati jezdilo :-)
Trať z Převýšova by opravdu mohla být zvoukolejněna kvůli křižování, beztak se jedná z části o souběh. Když už nic jiného..
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.











