..: Čtrnáctidenní výluka u Hradce Králové si vyžádá NAD :..

Maskot nové služby ČD., foto: ČD Hradec Králové — Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) vyhlásila od 4. do 17. srpna nepřetržitou výluku mezi Velkým Osekem a Hradcem Králové. Opravou projde mimo jiné trakční vedení, most přes Sánský kanál za zastávkou Sány a přejezd mezi Praskačkou a odbočkou Plačice. Dále budou vyměněny výhybkové pražce v Dobšicích nad Cidlinou, dojde k sanaci železničního spodku pod první kolejí ve stanici Převýšov a v mezistaničním úseku Káranice – Dobřenice. Realizovány budou i další menší údržbové práce. Výlukový jízdní řád se dotkne také jízd spěšných vlaků z Kolína; zavedena bude náhradní autobusová doprava. Rychlíky budou nahrazeny z Poděbrad, osobní vlaky pak z Chlumce nad Cidlinou. Vzhledem k tomu, že je uvažováno několik linek náhradních autobusů, cestující by měli věnovat zvýšenou pozornost plánování své cesty.

Linky náhradní autobusové dopravy
Linka ZÚsek: Hradec Králové hl.n. – Chlumec nad Cidlinou a opačně
Zastavují na všech zastávkách dle výlukového jízdního řádu.
Linka SÚsek: Chlumec nad Cidlinou – Hradec Králové hl.n a opačně
Zastavují pouze na vyjmenovaných zastávkách dle výlukového jízdního řádu.
Linka RÚsek: Hradec Králové hl.n. – Poděbrady a opačně
Na trase nezastavují v žádné zastávce.
Linka PÚsek: Hradec Králové hl.n. – Poděbrady a opačně
Zastavují v Chlumci nad Cidlinou.
  • Odjezdy z Hradce Králové jsou v dřívější časové poloze.
  • Tento spoj použijí cestující přestupující v Chlumci nad Cidlinou směr Nový Bydžov a Městec Králové.
  • Spoj je bez přípojové vazby ve stanici Hradec Králové hl.n.
Linka CÚsek: Chlumec nad Cidlinou – Hradec Králové hl.n a opačně
Spoj nečeká na přípojovou vazbu ve stanici Chlumec nad Cidlinou a přípojné vlaky v Chlumci nad Cidlinou na spoje linky C také nečekají.
Linka KÚsek: Chlumec nad Cidlinou – Velký Osek – Kolín a opačně
Zastavují pouze na vyjmenovaných zastávkách dle výlukového jízdního řádu.
Linka VÚsek: Chlumec nad Cidlinou – Velký Osek a opačně
Zastavují pouze na vyjmenovaných zastávkách dle výlukového jízdního řádu.

Přeprava jízdních kol je omezena v závislosti na kapacitě autobusu. Případnou přepravu cestujících na invalidním vozíku lze zajistit náhradním vozidlem. Tato přeprava může být uskutečněna pouze po předchozím předhlášení nejméně 24 hodin předem.

  • Pro spojení Hradec Králové hl.n. – Praha a opačně lze využít také spojení přes stanici Pardubice hl.n. Cestující budou odbaveni za přímou trasu bez doplatku přes Pardubice. Ranní rychlíky R 790 a R 846 budou v době výluky pokračovat ze stanice Hradec Králové hl.n. až do Pardubic.
  • Z důvodu zavedení náhradní autobusové dopravy nebudou vždy zajištěny přípoje v Chlumci nad Cidlinou směr Poděbrady a Praha hl.n. Cestující mohou využít náhradní spojení přes Velký Osek a Kolín bez doplatku za objízdnou trasu.

Zdroj: České dráhy


Dominik Jaroš | 30.7.2010 (0:00)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Služby

Ďalšie z regiónu Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný užívateľ Tomik791  mail  
17.08.2010 (19:14)  
A ještě co se týče přestupů v Hradci z Doudleb a zrušení spojů do Letohradu, (loni př. R794, 795, 796...) To mě také neleze do hlavy, ale předloni to bylo velmi podobné. Do Letohradu jen dva vlaky přímé za den a jinak přestup. A co se týče trutnovské tratě, tam bylo tuším v roce 2007 také méně přímých vlaků z Prahy. Od platnosti nového JŘ to může být zase jinak, tak se uvidí.
registrovaný užívateľ Tomik791  mail  
17.08.2010 (19:05)  
Tak nám to dnes končí. Co jsem sledoval, tak podle mě fungovala NAD ve spojení s vlaky docela dobře. Teď po otevření jsou zpoždění i přes 30minut. Např. R856, R859.
Co se týče toho EU07, tak je to tak. Viděl jsem Metuji (857) s EU07. Od zítra už zase normál, ale vypadá to, že se jezdí zatím v některých úsecích se sníženou rychlostí.
registrovaný užívateľ syrda  mail  
06.08.2010 (22:52)  
tomik791: já dnes viděl že přivezla R 956 do Prahy, takže tipuji oběh nějak takto:
R 853 (Pha 10.10, Poď 11:01),
R 952 (Poď 11.53, Pha 12.47),
R 857 (Pha 14.10, Poď 15.01),
R 956 (Poď 15.53, Pha 16:47).
04.08.2010 (22:22)  
tomik: jj, zpoždění se obvykle pohybují kolem 15 minut, ale často je to mnohem víc, třeba kolem hodiny... a ty výluky jsou opravdu hodně často, to přece lidi nezajímá, kolik je kde kolejí... ale to je stejné jako na silnicích, dneska jsme jeli po relativně zánovní dálnici D8 a mezi prahou a lovosicemi jsou tak 4 uzavírky, dalších několik v praze a ještě při dojezdu do prahy po D11 byla další jedna, takže to si člověk nevybere, jenže u železnice je lidé vnímají jaksi víc negativně
registrovaný užívateľ Tomik791  mail  
04.08.2010 (13:34)  
Netradičně byla dnes kvůli výluce viděna lokomotiva EU07 na vlaku R952 a bude pendlovat mezi Poděbradami a Prahou celý den.
registrovaný užívateľ Tomik791  mail  
03.08.2010 (23:55)  
Ale když se jezdí včas a jako že to také bývá, tak jsou v Lysé na příjezdu dokonce s -1 nebo -2minutami. To zpoždění zde bývá, ale není většinou tak dramatické. Když jsem minulý týden od Hradce jel, tak to bylo jak tam, tak zpět téměř včas. A jinak jsem zvědav, jak bude provoz probíhat od středy při té výluce. Ano, výluky zde jsou každoročně=je zde také jen jedna kolej, ale letos je to přeci jen dlouhý úsek.
02.08.2010 (15:17)  
tyhle výluky jsou na té trati snad několikrát do roka, při dojíždění do prahy tady v lysé na rychlíky vůbec nikdo nespoléhá, protože mají neustále zpoždění, a když není zpoždění, tak je výluka, letos už asi 2x pendlovala mezi lysou a nymburkem náhradní souprava ř. 451, protože rychlíky jezdily odklonem a teď zas už nebudou jezdit v půlce trati, od nového jízdního řádu navíc nezajíždějí ani do letohradu, kam přes léto jezdily každý víkend stovky turistů, ale končí někde v doudlebech nebo jenom v hradci, to mi vůbec nepřijde normální
registrovaný užívateľ ceskolipak  mail  
02.08.2010 (13:40)  
Hmmm už dávno se měla vybudovat přeložka mezi Libiceni a výhybnou Kanín...

TO JSOU TAKOVÉ TY HROBEČKY, KTERÉ PO DESETILETÍ NIKDO NEDOKÁZAL VYŘEŠIT.. (Medlešická spojka, Kutnohorský oblouk (?), Napojení Náchod - trať 032...)
Jde vždy jen o pár km...

Ad radekedar
160 Km/h Praha-Hradec je sice hezká věc, ale zatím ani není, co by po trati jezdilo :-)
editor alebo admin ŽP RaPa  mail  
02.08.2010 (13:18)  
Je mi líto, že se s touto tratí opět nic neděje. Vím, že žiju v ČR, ale očekával bych dvoukolejný koridor s autoblokem a rychlostí 160 kmh (v celé délce HK - VO)...
registrovaný užívateľ ceskolipak  mail  
02.08.2010 (10:53)  
Ad Tomáš Kraus
Trať z Převýšova by opravdu mohla být zvoukolejněna kvůli křižování, beztak se jedná z části o souběh. Když už nic jiného..
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2025 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko