..: RegioJet pokračuje v prezentačních jízdách :..

Jednotka Desiro společnosti RegioJet, foto: bazala68 České Budějovice — Ačkoliv léto nastane již zítra, žluté jaro na železnici ještě zdaleka nekončí. Po mnoha jízdách v Ústeckém, Jihomoravském, Plzeňském či Olomouckém kraji se nyní RegioJet rozhodl s jednotkami Siemens Desiro Classic prezentovat v jižních Čechách. Na trať České Budějovice – Český Krumlov tak vyjedou v pondělí 21. června 2010 dva páry mimořádných vlaků, z nichž první bude určen zejména pro pozvané hosty. Přeprava ostatních cestujících je zde omezena kapacitou soupravy. Cena zpáteční jízdenky mezi libovolnými stanicemi činí 5 Kč. V současné době vypravuje RegioJet také 4 páry spěšných vlaků na západočeské trati Plzeň – Domažlice, kde provoz potrvá až do 31. července tohoto roku.

Jízdní řád vlaků České Budějovice – Český Krumlov
12.3515.22České Budějovice14.2818.08
|15.26ČB jižní zastávka|18.03
12.5015.33Boršov nad Vltavou14.2017.56
13.0515.52Křemže14.0317.40
13.0815.56Holubov13.5017.30
13.1916.13Zlatá Koruna13.4017.18
13.2516.22Český Krumlov13.3217.08

Zdroj: RegioJet


Dominik Jaroš | 20.6.2010 (16:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu ČR Jihočeský


  1 2 3 4 5 ... 15      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Sim 
23.06.2010 (10:04)  
Antonín Novák > jenze se zase tocime kolem jednoho a toho sameho. Pokud nekam jedu 6 hodin vlakem, urcite to nebude proto, ze bych touzil polovinu teto doby stat na jedne noze a to jeste ne na svoji (c) Simek & Grossmann. To uz fakt radsi pojedu autobusem nebo autem, dokonce se da predpokladat, ze i stopem to bude pohodlnejsi a u silnice prostojim mene, nez pri ceste vlakem mezi Prahou a Olomouci na chodbicce hytlaku.

CD se tohle opravdu povedlo (v pravem slova smyslu) - naucily cestujici jit do potemkina a priplatit si, nebo pocitat s tim, ze pojedou na stojaka. Nic mezi tim. To same je s dochvilnosti - pinda je jediny vlak, u ktereho ma cestujici ve vnitro doprave narok na nejakou satisfakci. Uz v tuhle chvili je jiste, ze takovyto "podnikatelsky" uspech SA/RJ mit nikdy nebude, aspon ne v teto podobe. Protoze pokud by k tomu doslo, CD zacnou snad i provozovat vrtulniky a vozit za dekuju, jen aby Jancuru poskodily.
22.06.2010 (19:00)  
Sim --> Místenky nepoužívám (kor, měl-li být v tom vlaku vůz B) a i cesta do Prahy z Hranic se na stojáka dá zvládnout. (vlastní zkušenost). Pokud jedete s objemnějším zavazadlem, můžete ho použít jako sedadlo, nebo si sednout na zem a doufat, že nebudete mít nepříjemnou průvodčí. Jednou byl vlak namačkaný, že stáli lidé nejen v chodbičce, ale i v kupé a uličkou se nedalo projít. V tom přišla průvodčí, která byla trochu při těle a naštvanými slovy "uhněte, uhněte", což bylo nemožné.
22.06.2010 (18:09)  
Tak samozřejmě by měl počet vlaků EC/IC versus R být tak půl na půl. Teď tu nechci spekulovat, zda je na to dost vozů nebo ne. Ale myslím, že polovinu vlaků by vozy pro rychlost 160+ dokázaly obsadit, navíc pokud by část vozů dalo Polsko nebo Slovensko.
registrovaný uživatel tarten 
22.06.2010 (18:04)  
tomino151: Navíc na vlaky vyšší kvality by se mohly dávat pouze vozy pro rychlost 160+

Ano! Kolik takových vagónů by vlastně na všechna dnešní IC/EC bylo potřeba?

Mohl byste se trochu rozepsat o schopnostech 151 a 162 na Ostravu? 151 je sice na 160, ale tažnou sílu to má o dost nižší...
22.06.2010 (17:56)  
Babilon > Přesně tak jsem to také myslel. I když část bych nechal jako IC/EC na komerční bázi.
22.06.2010 (17:55)  
Co si matně pamatuju 5 let zpět, tak rychlíků z Ostravy do Prahy jezdilo asi tolik, že by je spočítal na prstech i nešikovný dřevorubec. Max. 2 páry denních vlaků, když neměli vozy na kvalitního Ostravana, jinak příplatkové IC a EC. Tudy jde úvaha blbě...
registrovaný uživatel tarten 
22.06.2010 (17:54)  
doomlukas:
Dálkovka jako celek má u ČD průměrnou obsazenost 25%. O pendolinu noviny psaly 60% - těžko soudit z novin, co přesně to číslo znamená. Jsem opravdu zvědavý, na kolik to dokáží vytáhnout jančurovci.
22.06.2010 (17:50)  
Tarten > Kolik by to mělo stát, aby se to vyplatilo, tak to je otázka spíše pro ekonoma. Ale viděl bych to mezi Pendolinem a současnou cenou. Já bych to vrátil do stavu, kdy tyto vlaky jezdily bez dotace a garantovaly vyšší kvalitu a pak tam jezdily i běžné rychlíky. To by byl podle mě ideální stav. Navíc na vlaky vyšší kvality by se mohly dávat pouze vozy pro rychlost 160+ a mohly se trochu ty jízdní doby zkrátit a využít potenciál řady 151 případně později řady 380. Bohužel to půjde nyní ještě hůře, protože tam bude dalších osm párů "pomalých" vlaků s nevhodnou lokomotivou. Já sám nikdy nejsem nadšený, když místo plánované 151 tam mám 162. Na ostravské vlaky to není dobré, i když jinak je to celkem příjemná mašinka.
22.06.2010 (17:50)  
Dotace na vlaky IC/EC je blbost.
Přesně tak. Už dávno je měl někdo přejmenovat na Ex.
registrovaný uživatel tarten 
22.06.2010 (17:49)  
doomlukas:
To je ale právě ten základní problém. Průměrná obsazenost. Ne pár přecpaných spojů. Kromě toho, IC prostě není autobus na kolejích.
  1 2 3 4 5 ... 15      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2025 ŽelPage - Felelősök


Info
informacni okenko