České Budějovice — Ačkoliv léto nastane již zítra, žluté jaro na železnici ještě zdaleka nekončí. Po mnoha jízdách v Ústeckém, Jihomoravském, Plzeňském či Olomouckém kraji se nyní RegioJet rozhodl s jednotkami Siemens Desiro Classic prezentovat v jižních Čechách. Na trať České Budějovice – Český Krumlov tak vyjedou v pondělí 21. června 2010 dva páry mimořádných vlaků, z nichž první bude určen zejména pro pozvané hosty. Přeprava ostatních cestujících je zde omezena kapacitou soupravy. Cena zpáteční jízdenky mezi libovolnými stanicemi činí 5 Kč. V současné době vypravuje RegioJet také 4 páry spěšných vlaků na západočeské trati Plzeň – Domažlice, kde provoz potrvá až do 31. července tohoto roku.
| Jízdní řád vlaků České Budějovice – Český Krumlov | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| 12.35 | 15.22 | ↓ | České Budějovice | ↑ | 14.28 | 18.08 |
| | | 15.26 | ČB jižní zastávka | | | 18.03 | ||
| 12.50 | 15.33 | Boršov nad Vltavou | 14.20 | 17.56 | ||
| 13.05 | 15.52 | Křemže | 14.03 | 17.40 | ||
| 13.08 | 15.56 | Holubov | 13.50 | 17.30 | ||
| 13.19 | 16.13 | Zlatá Koruna | 13.40 | 17.18 | ||
| 13.25 | 16.22 | Český Krumlov | 13.32 | 17.08 | ||
Zdroj: RegioJet

CD se tohle opravdu povedlo (v pravem slova smyslu) - naucily cestujici jit do potemkina a priplatit si, nebo pocitat s tim, ze pojedou na stojaka. Nic mezi tim. To same je s dochvilnosti - pinda je jediny vlak, u ktereho ma cestujici ve vnitro doprave narok na nejakou satisfakci. Uz v tuhle chvili je jiste, ze takovyto "podnikatelsky" uspech SA/RJ mit nikdy nebude, aspon ne v teto podobe. Protoze pokud by k tomu doslo, CD zacnou snad i provozovat vrtulniky a vozit za dekuju, jen aby Jancuru poskodily.
Ano! Kolik takových vagónů by vlastně na všechna dnešní IC/EC bylo potřeba?
Mohl byste se trochu rozepsat o schopnostech 151 a 162 na Ostravu? 151 je sice na 160, ale tažnou sílu to má o dost nižší...
Dálkovka jako celek má u ČD průměrnou obsazenost 25%. O pendolinu noviny psaly 60% - těžko soudit z novin, co přesně to číslo znamená. Jsem opravdu zvědavý, na kolik to dokáží vytáhnout jančurovci.
Přesně tak. Už dávno je měl někdo přejmenovat na Ex.
To je ale právě ten základní problém. Průměrná obsazenost. Ne pár přecpaných spojů. Kromě toho, IC prostě není autobus na kolejích.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.











