České Budějovice — Ačkoliv léto nastane již zítra, žluté jaro na železnici ještě zdaleka nekončí. Po mnoha jízdách v Ústeckém, Jihomoravském, Plzeňském či Olomouckém kraji se nyní RegioJet rozhodl s jednotkami Siemens Desiro Classic prezentovat v jižních Čechách. Na trať České Budějovice – Český Krumlov tak vyjedou v pondělí 21. června 2010 dva páry mimořádných vlaků, z nichž první bude určen zejména pro pozvané hosty. Přeprava ostatních cestujících je zde omezena kapacitou soupravy. Cena zpáteční jízdenky mezi libovolnými stanicemi činí 5 Kč. V současné době vypravuje RegioJet také 4 páry spěšných vlaků na západočeské trati Plzeň – Domažlice, kde provoz potrvá až do 31. července tohoto roku.
| Jízdní řád vlaků České Budějovice – Český Krumlov | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| 12.35 | 15.22 | ↓ | České Budějovice | ↑ | 14.28 | 18.08 |
| | | 15.26 | ČB jižní zastávka | | | 18.03 | ||
| 12.50 | 15.33 | Boršov nad Vltavou | 14.20 | 17.56 | ||
| 13.05 | 15.52 | Křemže | 14.03 | 17.40 | ||
| 13.08 | 15.56 | Holubov | 13.50 | 17.30 | ||
| 13.19 | 16.13 | Zlatá Koruna | 13.40 | 17.18 | ||
| 13.25 | 16.22 | Český Krumlov | 13.32 | 17.08 | ||
Zdroj: RegioJet

Opravdu. Vrátil jsem se k té jejich tiskové zprávě, a zdá se, že tu devítku lokomotiv vůbec primárně nekoupil na IC, ale na dotované R.
Lokomotivy v celkové hodnotě téměř půl miliardy korun použije STUDENT AGENCY pro zakázky v dálkové dopravě, které by měly být v nejbližší době otevřeny konkurenci.
„Ministerstvo hodlá v nejbližší době otevřít tendry v dálkové dopravě a my na to chceme být připraveni.
A teprve, když (a asi i dokud) se tu dotaci nepodaří získat, tak je z nouze chce použít pro komerční IC/EC. Ten rozdíl mi unikl. Přecijen sám asi vnímá, že na komerční IC/EC nejsou peršouni žádná výhra.
Mg brzdu to nemá, uzavřené WC to nemá, klimu u cestujících to nemá, ale souhlasím, je to u ČD ten zatím nejlepší motorák + 943 je dobrej řídíčák. Občas s touto dvojicí jezdím na 160tce (Plzeň-Most). Řeknu vám že ještě takové 3-4 GVD zpět tam jezdil Brejlovec s 2x B (BDs-nevím přesně), co tam jezdí 843+943, tak je to hned o něčem jiném a to nejen z hlediska pohodlí, ale i z hlediska ekonom. provozu.
Jo a má i jakýsi informační systém, slišel jsem ho i hlásit :)
Esus i 843 a klidne i RS1 jsou vozidla konstrukcne rozhodne "nenova", presto patri k tomu nejlepsimu, co na nassich kolejich je k videni.
Pokud se budeme bavit o prumeru, na tom se budou pohybovat zrejme dehumusovana Acka a Becka, nebo treba Regina... Lehce nad budou Bmee, Bee272, Bp, vyrazne nad budou Ampz/Bmz, cervena Apee/Aee/Bpee/Bee ... lehce pod mame "original" Becka a Sukafony, no a jeste pod nimi budou Zaby s Ponorkami.
Proste, at chcete nebo ne, mezi slepymi je jednooky kralem. A pokud nekoho nechate denne poskakovat na lokalce v sukafonu, bude po nasazeni 843 koukat na novy motorak jak na zjeveni.
tarten > priznam se, ze netusim, kolik presne v JR je a ani jsem se na to nedival. Na tehle trase jezdim nejcasteji ze vsech, takze mam zazite, ze zatimco potemkin to ma za tri hodiny (ale tak, ze to nepasuje na pripoje), klasika to ma "prakticky presne" (tedy plus minus par minut) o hodinu vic.
A jestli je rozdil presne hodina, nebo 45 minut, nic to nemeni na faktu, ze jsou vsechny klasicke vlaky umyslne zpomaleny, aby potemkin "vyhraval na cele care".
za druhe, konkretni myslenka se tykala principu, nikoliv podstaty - opet, prosim, cemu nerozumite??
za treti - s Vami bych se na politcke diskusi opravdu rad potkal - a to myslim vazne, byla by prca.
za ctvrte - manyry jancury jsou STEJNE aktualni, jako manyry socialistickych bratru a sester, kteri se pro tentokrat k lizu nedostali, cimz neni receno, ze si miliardovej pruser nelajsnou priste. pokud Vam toto staci ke spokojenosti, jste hloupy.
Tak teď nevím, jestli si to nepamatuju špatně, ale mám dojem, že usiluje o dotace právě na ty vlaky na Ostravu, které se teď chystá provozovat, s tím, že když dotace nedostane, bude je zatím provozovat na ztrátu. A jsou to IC.
Ve srovnani s okolnimi zememi se rozhodne o moderni vozidlo nejedna, s hlediska cestujiciho taky ne. Vozidlo se proboha prece nestava modernim tim, ze ma jen 20 let kdyz prumer je 30! Vyrazny nadprumer predstavuji na ceskych kolejich nektere motorove jednotky zahranicnich dopravcu a par vozu od siemensu. Mene vyrazny nadprumer pak 471. 843 ne, na tom trvam ;)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.











