..: RegioJet pokračuje v prezentačních jízdách :..

Jednotka Desiro společnosti RegioJet, foto: bazala68 České Budějovice — Ačkoliv léto nastane již zítra, žluté jaro na železnici ještě zdaleka nekončí. Po mnoha jízdách v Ústeckém, Jihomoravském, Plzeňském či Olomouckém kraji se nyní RegioJet rozhodl s jednotkami Siemens Desiro Classic prezentovat v jižních Čechách. Na trať České Budějovice – Český Krumlov tak vyjedou v pondělí 21. června 2010 dva páry mimořádných vlaků, z nichž první bude určen zejména pro pozvané hosty. Přeprava ostatních cestujících je zde omezena kapacitou soupravy. Cena zpáteční jízdenky mezi libovolnými stanicemi činí 5 Kč. V současné době vypravuje RegioJet také 4 páry spěšných vlaků na západočeské trati Plzeň – Domažlice, kde provoz potrvá až do 31. července tohoto roku.

Jízdní řád vlaků České Budějovice – Český Krumlov
12.3515.22České Budějovice14.2818.08
|15.26ČB jižní zastávka|18.03
12.5015.33Boršov nad Vltavou14.2017.56
13.0515.52Křemže14.0317.40
13.0815.56Holubov13.5017.30
13.1916.13Zlatá Koruna13.4017.18
13.2516.22Český Krumlov13.3217.08

Zdroj: RegioJet


Dominik Jaroš | 20.6.2010 (16:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu ČR Jihočeský


  1 ... 3 4 5 6 7 ... 15      Zpráv na stránku:   
22.06.2010 (13:32)  
tarten: O dotace usiluje, ale jen v případě rychlíků, spěšných a osobních vlaků. Vlaky IC chce provozovat bez dotací. Jinak jo, ve Velké Británii to mají vyřešené moc dobře.
registrovaný uživatel JnR 
22.06.2010 (13:30)  
...co je na 20 let starých jednotkách moderního? V civilizovaných zemích...
No jo ... v civilizovaných zemích ... jenže my se tu bavíme o ČD. V rámci toho muzea, které ČD provozují, jsou 843 moderní vozidla. :-(
registrovaný uživatel tarten 
22.06.2010 (13:24)  
doomlukas:
To není o nandavání ale o faktech. Také nezapomeňte, že Jančura usiluje především o dotace, zatímco jeho nynější provoz je hluboce ztrátový, a ten příští rok bude také. Tím se netají. Konkurence na železnici bude jistě fajn, pokud se to zvládne jako v UK. A ne jako v Polsku. Ale je nesmyslné si to idealizovat.
registrovaný uživatel tarten 
22.06.2010 (13:15)  
Sim: presto se jizdni doba lisi o hodinu.
Mrkněte se do jízdního řádu, a pak mi řekněte, kde tu hodinu rozdílu mezi klopidlem a EC vidíte. Já tam mám pro letošek 44 min.(Hlavák - Svinov)
Na příští rok 37 min, u Jančury 33 min.
registrovaný uživatel waszyn 
22.06.2010 (13:01)  
Mohl bych se nechat poučit co je na 20 let starých jednotkách moderního? V civilizovaných zemích se takto stará vozidla prodávají na východ... Srovnávání s průměrem ČD je sice milosrdnější než porovnávání s tím co se vyrábí a jezdí v Evropě, ale prostě moderní(2010) není ani pendolino, natož pak 843..
22.06.2010 (12:33)  
Karel Kovářík: pisete z cesty.....

Nějaký argument, proč píšu z cesty, by nebyl?
22.06.2010 (12:31)  
Josef Petrák: Přikláním se k variantě b). Aneb kde uděláme soutěž na rychlíky, aby to bylo pro ČD, a.s. nejméně bolestivé? Tam, kde rozdíl kvality prostředků nebude tak veliký a tam kde ČD, a.s. ušetří kupu moderních vozidel, které mediálně properou jinde, kde dojde ke skoku kvality, :-).
22.06.2010 (12:27)  
zirecek) Ad Olomouc–Opava–Ostrava: odpovědi jsou dvě. V zadání nebude zahrnuta podmínka nízkopodlažního vozidla, takže se to s 843 dá vyhrát a nebo ČD potřebují 843, tak si tady sbalí fidlátka rády. :)
22.06.2010 (12:25)  
Sim: Nedokázal bych popsat situaci na vozebním rameni Pha-Ova lépe a výstižněji.
Kde jsou ty časy před pár lety, kde IC/EC bylo pojmem i na Pha-Ova, časy spočteny na 160, řazení vozů dodržováno striktně na 160 včetně záloh! A dnes? I když platím výrazně vyšší příplatek než dříve, tak stejně jedu, pro mne osobně, méně pohodlným prostředkem, a s delší dobou jízdy díky přestupům, neboť nejsem přímo z vyvolených stanic, kde jednotka 680 zastavuje, nýbrž IC/EC ano.
Avšak chápu ČD, nejsou schopny dojednat lepší využití jednotek 680, tak se to musí tlačit takto. Avšak chybí dodržování garance kvality IC/EC ze strany objednatele - MD ČR. Osobně by mne zajímalo, jestli příspěvek státu je stejný na vlak R jako na vlak IC/EC.

A zkusme se zamyslet nad principem vyjádření, že mezi první rychlíkové relace "uvolněné" do soutěže má patřit vozba Olomouc-Opava-Ostrava Svinov. Proč se zrovna počítá s tratí, kde stávající vozba rychlíků je provozována nejmodernějšími motorovými novostavbami u ČD, a.s.? :-)
registrovaný uživatel Sim 
22.06.2010 (10:53)  
tarten > staci se podivat, jake jsou (byly) jizdni doby na Ostravu. Klopeni pendolin na tomto rameni nazene maximalne jednotky minut (dukazem budiz treba lonsky Janacek nebo puvodni nahrady za nesrhopne potemkiny), presto se jizdni doba lisi o hodinu.

CD se naramne hodi do kramu, ze muze veskere soupravy s rychlosti 160 vozit na jizni vetvi, kde potrebuji "konkurovat" dalnici. Na severni vetvi naopak zustal zrejme jediny spoj s moznosti vyuzit 160km/h, ovsem i ten ma jizdni doby pocitany na 140 vcetne vaty.

Pritom CD ma relativne slusny pocet vagonu na 160. A provozuje je i na Ostravu, jenze - schvalne sestavene tak, aby vzdy v souprave byl aspon jeden vuz na 140 (s vyjimkou 110/111).

No a tim se CD povedl doslova husarsky kousek. Pendolino je diky tomu protezovano jako jediny rozumny dopravni prostredek. A proc by taky nebylo takto prezentovano, kdyz to objednavatel dopravy neresi.

V teto situaci by jakekoliv zrychleni vlaku bylo pro CD kontraproduktivni. Jakmile by totiz klesl zajem o potemkina, bude to zasah pod caru ponoru - nikde jinde nez na teto vetvi se ted nema sanci Pendolino uzivit a drahy to moc dobre vi.

Proto ocekavam, ze CD pouzije vsech legalnich (kolik bude tech na hranici legalnosti nebo az za ni je samosebou taky otazka) prostredku k tomu, aby RJ nejak zpomalily/poskodily nebo jinak zaridily, aby si udrzely vyjimecnost potemkina aspon do doby, nez budou uctene "na nule". A je v principu uplne fuk, zda to bude ve forme zdrzovani pri predjizdeni v Hranicich, nebo to bude mit podobu posunuti planovanych pripoju na RJ vlaky do polohy, aby prestupy byly znemozneny (trvalym zpozdenim "z provoznich duvodu" okolo 4 minut, aby jim to nekazily statistiky, kam se pocitaji 5 a vice, takze jim dotace kraceny nebudou). V extremnim pripade si dovedu predstavit lokomotivni jizdy (pokud se nepletu, samotna masina nema povolenu jizdu maximalni rychlosti kvuli brzdeni) v casove poloze jizdy RJ vlaku - sice jsou to naklady navic, ale staci se podivat, jakych "kreci" jsou CD schopny udelat, pokud jim tece do bot - nasazeni esusu putovne podle toho, kde se predvadi zluta Desira taky rozhodne nebylo zadarmo a pritom to byla stejne "posledni krec".
  1 ... 3 4 5 6 7 ... 15      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko