České Budějovice — Ačkoliv léto nastane již zítra, žluté jaro na železnici ještě zdaleka nekončí. Po mnoha jízdách v Ústeckém, Jihomoravském, Plzeňském či Olomouckém kraji se nyní RegioJet rozhodl s jednotkami Siemens Desiro Classic prezentovat v jižních Čechách. Na trať České Budějovice – Český Krumlov tak vyjedou v pondělí 21. června 2010 dva páry mimořádných vlaků, z nichž první bude určen zejména pro pozvané hosty. Přeprava ostatních cestujících je zde omezena kapacitou soupravy. Cena zpáteční jízdenky mezi libovolnými stanicemi činí 5 Kč. V současné době vypravuje RegioJet také 4 páry spěšných vlaků na západočeské trati Plzeň – Domažlice, kde provoz potrvá až do 31. července tohoto roku.
| Jízdní řád vlaků České Budějovice – Český Krumlov | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| 12.35 | 15.22 | ↓ | České Budějovice | ↑ | 14.28 | 18.08 |
| | | 15.26 | ČB jižní zastávka | | | 18.03 | ||
| 12.50 | 15.33 | Boršov nad Vltavou | 14.20 | 17.56 | ||
| 13.05 | 15.52 | Křemže | 14.03 | 17.40 | ||
| 13.08 | 15.56 | Holubov | 13.50 | 17.30 | ||
| 13.19 | 16.13 | Zlatá Koruna | 13.40 | 17.18 | ||
| 13.25 | 16.22 | Český Krumlov | 13.32 | 17.08 | ||
Zdroj: RegioJet

Jinak receno. Netusim kolik souprav kde kdy kam jezdi. Ale da se predpokladat, ze celkovy objem preprav od Plzne ku Praze bude podobny, jako od Prahy smerem na Plzen. Jen bude zrejme v jine dobe. Takze pokud souprava 766 jede prazdna proto, ze toci na 753 a tam jsou vozy potreba, co to treba prohodit? Bud se 751, ktera jede o dve hodiny drive a nebo naopak, na 755 ... v obou pripadech predpokladam, ze vlak nebude tak nacpany jako ve spicce rano.
Ze by kvuli tomu byla potreba navic jeste jedna souprava? Mno, to mozna jo... ale pokud by misto sedmivozove mohla jet ctyrvozova (treba AB+BDs+B+Bp) na jednom paru vlaku, najednou mame "navic" 6 vozu ... tedy v podstate tu jednu soupravu. Ano, je to silne zjednodusene, ovsem porad mi to vychazi efektivnejsi, nez soucasny stav.
R 646 > zajimave... ja jsem si vsiml trvaleho nepousteni filmu a neroznaseni novin v autobusech CSAD a vlacich CD... a kdyz uz mi ve vlaku kafe roznasi, chtej za to 41 korun ... nad tim se nepozastavujete? O spine radsi nemluvim...
ReActor > aniz bych nejak nadrzoval zlutemu panovi, tak na podzim avizoval "ze to jde" a na jare jezdi. CD ve spolupraci se skodovkou uz nekolik let avizuji "ze to pujde" a jejich jednopodlazni esusy jsou kde?
A takove rypnuti... docela by bylo zajimave udelat anketu, co driv bude vozit lidi. Jestli zazrak v podani CD nebo nejmodernejsi Persan ve zlutem kabate. A jen tak mimochodem, pokud se nepletu, CD stale zadnou 380 neprevzaly, takze je klidne mozne, ze "aspon na par dni" bude mit Jancura s tvrzenim nejmodernejsi masiny osobnich dopravcu v CR pravdu.
Neboli - nepřiplatíš, tak si nevymejšlej!
KK: A oni nějaké dotace na Pha - Os budou? Že o tom nepadlo ani slovo... má akorát přidělenou kapacitu, je tak?
máte pravdu jen castecne, praha-ostrava melo byt puvodne bez dotaci
Podmínka objednání ZDO nebyla doposud naplněna takže neplnění tím podmíněných slibů může racionálně požadovat akorát tak někdo kdo to dorovnání ztráty hodlá přihodit ze svého (třeba pro začátek i jen na poloviční úrovni než dostávají ČD) nebo kdo na logiku dlabe, hlavně pomluvit.
Na to že RJ vše doposud předvádí za vlastní je to pořád ještě "nad plán" a jako takové je nutno to brát. Asi postupně docházejí uštěpačné argumenty typu "ještě ani nevyjel a už slibuje hory doly" (už vyjel, a nabírá kilometry a zkušenosti slušným tempem), "nemá čím by jezdil" (postupně už reálně má čím by jezdil, a veřejně to ukazuje), "nikdy by nezvládl celej kraj" (když pomineme to že mu ho nikdo nechce mocí mermo dát (takže ten argument takjaktak nemá váhu) tak to pomalu za chvíli bude na úrovni kdy by se to dalo zvládnout) atd atd... Tak se holt vymýšlí něco nového, stůj co stůj, že??
A o jaký úpadek autobusové dopravy SA jde?
a pokud se bezne stava, ze nekomu tyden dopredu v SA prodaji jizdenku na spoj praha-brno a pak ho vyhodi z autobusu s oduvodnenim ze radsi povezou nekoho jineho, to se vam zda normalni??
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.











