České Budějovice — Ačkoliv léto nastane již zítra, žluté jaro na železnici ještě zdaleka nekončí. Po mnoha jízdách v Ústeckém, Jihomoravském, Plzeňském či Olomouckém kraji se nyní RegioJet rozhodl s jednotkami Siemens Desiro Classic prezentovat v jižních Čechách. Na trať České Budějovice – Český Krumlov tak vyjedou v pondělí 21. června 2010 dva páry mimořádných vlaků, z nichž první bude určen zejména pro pozvané hosty. Přeprava ostatních cestujících je zde omezena kapacitou soupravy. Cena zpáteční jízdenky mezi libovolnými stanicemi činí 5 Kč. V současné době vypravuje RegioJet také 4 páry spěšných vlaků na západočeské trati Plzeň – Domažlice, kde provoz potrvá až do 31. července tohoto roku.
| Jízdní řád vlaků České Budějovice – Český Krumlov | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| 12.35 | 15.22 | ↓ | České Budějovice | ↑ | 14.28 | 18.08 |
| | | 15.26 | ČB jižní zastávka | | | 18.03 | ||
| 12.50 | 15.33 | Boršov nad Vltavou | 14.20 | 17.56 | ||
| 13.05 | 15.52 | Křemže | 14.03 | 17.40 | ||
| 13.08 | 15.56 | Holubov | 13.50 | 17.30 | ||
| 13.19 | 16.13 | Zlatá Koruna | 13.40 | 17.18 | ||
| 13.25 | 16.22 | Český Krumlov | 13.32 | 17.08 | ||
Zdroj: RegioJet

Dobře, ale Desiro ML bylo slíbeno pro regionální spoje objednané kraji. Takové spoje zatím nejsou, kraje mají smlouvy s ČD.
Podobně Stadler Flirt byl plánován pro dálkové spoje objednané ministerstvem. Takové spoje zatím nejsou, ministerstvo má smlouvy s ČD. Původně s Flirtem skutečně chtěli jezdit za vlastní, v tom se tedy sekli, to nikdo nepopírá. Ale když se teď objeví možnost odkoupit docela schopné a schválitelné lokomotivy, proč nezměnit plány? Taky nevím jestli v březnu vyjedou, ale vozy objednané mají.
Co znamená věta Bohužel, dneska když se něco slíbí, tak se to o to více nesplní :-( ? To je vysvětlení principu proč ČD slibují nesmysly?
A o jaký úpadek autobusové dopravy SA jde? Já jsem ho moc nezaregistroval, povšiml jsem si akorát nové linky do Hradce Králové a pěti nových pokladen v hale na Florenci.
plne souhlasim, take si vzpomina, jak Jancura tvrdil, ze jmeno jeho firmy poskodi, pokud Railtrans bude jezdit pod jejich znackou s "jen" modernizovanymi vozy....
chtel jsem naznacit, ze v uvazovani tehle skupiny, je tu obrovsky posun ve zpusobu mysleni a potazmo i konani, to nemuze nikdo poprit, stejne tak nemuze nikdo poprit, ze zacatky pana J byly opravdu jen nerozumne a velkohube recneni (za tri mesice se rozhodnu od koho koupim nejmodernejsi vlaky na svete, za dalsi tri mesice jezdi v provozu a celkem za rok tu bude nova super levna linka)
ted uz konecne i tahle skupina prichazi s realnymi plany....
a sorry... kvalitu DESIRA i lepsi jsem u CD zazil mockrat.... tim samo netvrdim, ze u CD neni co zlepsovat
--Nejmodernější lokomotiva ve vlastnictví českého dopravce?
to není upravený peršing 163, ale škoda 380.
--Slíbil Desiro ML, Stadler Flirt a že nebude jezdit jako za císaře pána.
Jo "máme to tady".
-- Slíbil, že bude levnější než ČD. Krásně to vochcal s obyčejným jízdným, které si teď málokdo kupuje.
-- Slíbil, že zachová navazování vlaků, maximální využití dopravní cesty, nejmodernější vlaky v Evropě... and more :-)
Nemluvě o tom, kolik otazníků ještě žloutenka skrývá, například ohledně pořizování vagónů. Bůh ví, jestli vůbec v březnu vyjede.
Ano ČD toho také hodně slíbilo a splnilo jen 1/10. Bohužel, dneska když se něco slíbí, tak se to o to více nesplní :-(
JP: Taky jsem rád, že Jančura utrácí veškeré své zisky na pronájmech na železnici. Místo toho, aby něco investoval do kvality své autobusové dopravy, která pozvolna upadá. Je to hned 2x fajn :-)
Ještě byste měl uvést, kolik lidí jelo ráno obratem této soupravy na R753, aby vaše informace měla nějaký význam v kontextu vašeho sdělení;)
Někteří se tady pohoršují nad "nesplněnými sliby" Jančury - jaktože místo nových jednotek kupuje "jenom" devět lokomotiv...? Jsem rád že sliby ČD, které hospodaří ze státní kasy, se vždy splní - už desátým rokem jezdí Pendolino mezi Berlínem a Vídní, třetím rokem je tam doplňují moderní třísystémové lokomotivy, na rychlících obíhá stovka odkoupených vozů ze zahraničí, do Budějovic jezdí Desiro (ne to Jančurovo z Krumlova) a do Harrachova šplhají jednotky Regionova Trio, specielně stavěné pro sklonově náročné tratě.
http://www.kr-olomoucky.cz/NR/rdonlyres/4AF5A82E-4A9F-48CE-BE3F-AF6C71F8F76B/0/270_C_Trebova__Bohumin.pdf
Jsou tam i vlaky Regiojet.
A tady je návrh na trať Plzeň - Domažlice:
http://www.plzensky-kraj.cz
/file.asp?name=1005240100616170726.pdf
Taky jsou tam vlaky Regiojet
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.











