..: V Pendolinech zavedeno nové bonusové občerstvení :..

Steward s minibarem, SC 513 Pendolino Sprinter, foto: Josef Petrák Praha — V prosinci minulého roku se cestující spojů SC Pendolino dočkali změny kultury stravování i jídelního lístku. Od ledna letošního roku dodává do Pendolin bonusové občerstvení společnost BAPA s.r.o., jež vyhrála soutěž na tuto dodávku. Společnost nabídla nižší cenu než předchozí dodavatel, avšak za vyšší objem dodávaných služeb. České dráhy tak v tomto směru ušetří 2,6 milionu korun ročně, a to i přes to, že by se kvalita občerstvení měla ještě zlepšit. Gastronomický servis bude i nadále zajišťovat společnost JLV, největší český poskytovatel služeb na cestách, který mimo jídelních vozů či bistrovozů provozuje i lehátkové a lůžkové vozy. V Pendolinech si cestující s jízdenkou pro 1. třídu mohou nyní nově vybrat z bonusové nabídky baget, sendvičů, salátů, dezertů a dokonce i jídel pro diabetiky. Výběr se bude každý týden měnit. Standardem 1. třídy zůstává i nadále káva, čaj, kakao, nealkoholické nápoje a nabídka denního tisku v ceně přepravy.

Zdroj: České dráhy, JLV, ŽelPage


Vojtěch Beran Poslat mail autorovi | 19.1.2011 (21:00)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Služby

Ďalšie z regiónu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
registrovaný užívateľ JiP 
21.01.2011 (6:23)  
....a kdyz uz jsem psal o tech rychlostech, porad se bavime o trati Praha-Ostrava, ale docela by me zajimalo, s cim se bude jizdit treba na Pha-Plzen-Cheb a nebo Pha-CB, protoze useku nad 120 km/h zde take rychle pribyva. Ono i na te nejpomalejsi casti ceskych koridoru CT-Brno je jiz dnes pro klasiku povoleno 140km/h. Obavam se, ze v prubehu nekolika pristich let se lokomotivy rady 163 a hlavne 363 dostanou v osobni dalkove doprave na hranici sve vyuzitelnosti. Tajne v to tedy aspon doufam, protoze jinak jsme ty koridory ani nemuseli modernizovat a meli se misto toho skutecne postavit dalnice..... Vzhledem k tomu ze mame lokomotivy 371, tak je snad mozne prestavet 363 na 361, protoze na tech 5 vagonu do CB by mel vykon stacit. Da-li buh snad budou 380 a vsechno na 120 pujde ke Cargu....
registrovaný užívateľ JiP 
21.01.2011 (6:00)  
To Sim: Presne souhlasim s tim ze protezovani pendolin pred ostatnimi vlaky na trati je jenom dogma, jak zminil hasitobur. IC a EC na Ostravu nemohou mit jizdni rad na 160, protoze stav vozoveho parku je takovy, ze vam nikdo pri vsi snaze nezaruci, ze se v souprave neobjevi nejaky vrak na 140. Vzdyt ani ty 150 nebyly CD schopny zmodernizovat vsechny na 151. Nemluve o tom, ze vagon s podvozkem na 160km/h je pouze polovina uspechu-ono nezapominejte ze potrebujete v souprave skoro 1/3 vagonu s mag. brzdou, abyste dal dohromady brzdna % ...a tady je totiz kamen urazu! Proto magnety v novych bistrech a planovane rekonstrukci bmee..jenze toto zde melo byt jiz davno. To neni umele protahovani jizdni doby IC, to je jenom vysledek totalne zastaraleho vozoveho parku. Modernizace a nakup cehokoliv na dalkove vlaky co nedosahne Vmax 160 a vic a nema mag brzdu, je dnes neuveritelny krok zpet. Viz Beer Bee Bpee apod..... Hlavni prednost pendolina je, ze vam Vmax garantuje na 100% vzdy, tudiz neni problem mit i jizdni rad na 160km/h. Navic i ted ma pendolino vatu cca 10 min na trati Ova Praha a nejmene 10 min na Blava-Praha. A Jancura bude jenom dalsi pomalik, ktery se na te trati bude motat 140 navic jenom s 5 vozovou soupravou !!! Jeste ze nechce po 15 minutach jezdit s kazdym vagonem zvlast.... to bysme ty trate mohli zacit stavet rovnou 4 kolejne.
registrovaný užívateľ Kubajz 
20.01.2011 (23:40)  
K vyhodam Pendolina:
Ty sedadla me pohodlna neprijdou. Ale luxus Pendolina pro me spociva (samozrejme krome rychlosti) v povinnych mistenkach ... kdyz si koupim mistenku tak nejenze sedim, ale zároven me v patek odpoledne nefuni dalsich pet stojicich lidi za krk (alespon kdysi, kdyz pendolina zacinala tak to tak byvalo v patek a v nedeli pravidlem ... ted uz jsem dlouho klasikou Pha - Olo nejel). Prvni trida v klasice by to mozna do znacne miry vyresila, ale furt bude chybet ta rychlost ...
20.01.2011 (21:39)  
M) Napadá mě jedna herní hláška z World of Warcraft: "time is money, friend. Ale někdo holt ten příplatek prostě platit nechce. :-) Musím souhlasit s těmi výhodami pro SC – onehdá jsem se rozhodoval dokonce "koupím si svačinu a pojedu IC bez cateringu, nebo si koupím místenku a svačina bude v ceně?" ... vyhrálo SC 513.
registrovaný užívateľ M 
20.01.2011 (21:29)  
EC174 - mas recht, zadnych 200, ale 194:-)

Ivan_B - stejne sokujici je, ze to nekdo dokaze obhajovat, pripadne "nechape", co je na tom divnyho
registrovaný užívateľ EC 174  mail  
20.01.2011 (21:12)  
K příhodě s těmi Angličany - je to opravdu ostuda, když běžný člověk, natož pak vlakový doprovod, a ještě navíc ve vlaku SC neumí říct slovo anglicky, případně německy. Průvodčí by měli procházet zkouškami z jazyků. Líbí se mi, jak ČD píšou: "personál vlaků vyšší kvality ovládá angličtinu a k tomu další světový jazyk". Sám mám taky nesčetné množství příhod, kdy průvodčí nevědel ani co znamená die Verspätung, vrchol pak byl, když jeden průvodčí na dotaz "Prague?" naprosto nechápal, co se po něm chce a s přihlouplým úsměvem odešel.

Občerstvení v SC je dobré - jel jsem v neděli a byl jsem spokojen - bageta byla lepší a větší než dříve, hlavně s dresingem, káva, zákusek, džus, všechno v pohodě. Za pouhých 97 Kč je to slušné - a ještě dostanu bonus na kartu další 3 Kč :-)
registrovaný užívateľ Ivan_B 
20.01.2011 (20:31)  
Miroslav Zikmund: nechápu, co je neurvalého na tom, že průvodčí začne "něco" ťukat do POPky, aby vydal cestujícímu požadovanou jízdenku.
Průvodčí pochopil, že anglicky hovořící cestující nemají jízdenku, tak jim ji vystavil, oni zaplatili.
Došlo tam k nějakému konfliktu ?


A nad tím, že průvodčí neřekl ani "bů" a něco začal klepat do POPky (...) a jal se ukázat sumu na kouzelném lístečku se vůbec nepozastavujete? Svatá prostoto, myslel jsem, že se tohle může stát někde v samoobsluze a ne v SC, kde bych u personálu minimálně angličtinu považoval za naprostou samozřejmost. To, co Pjetro popisuje, se vůbec nemělo stát.
registrovaný užívateľ M 
20.01.2011 (20:17)  
babilon : režijky tam platí, ale jejich držitelé zřejmě nejsou nekritickými obdivovateli tohoto vozidla a dávají přednost něčemu méně „luxusnímu", kde však mají více prostoru ...

Co varianta, ze kdyz si musi dokoupit mistenku, tak do toho nejdou? Ta se ignoruje zcela? Vice prostoru na co? Na lodni kufr, ktery si vsichni bez vyjimky berou na sluzebku?:-)
Duvod, proc ajzbonaci nejezdi pendolinem je jenom jeden, jen jsem si tim nebyl na tuty jisty
registrovaný užívateľ M 
20.01.2011 (20:14)  
Sim - psal jsem o prvni tride. Priplatek je nutny jak v SC, tak IC. SC jede (do Olomouce) o 40 minut rychleji. V mistence mam "zdarma" plneni za nejakych 60 korun, pricemz tech 60 korun neni typu "22.privesek na klice", ale veci, ktere skutecne vyuziju a tech 60 korun je jejich realna hodnota. Takze zbyva nejakych 40 korun. Mistenka je fajn vec v kazdym pripade, kdyz nic jinyho, tak ze si vyberu misto. No a zbyva teda 5 korun. 5 korun jako vymena za to, ze prijedu o 40 minut rychleji, ze budu mit tutovy razeni i tutove zasuvku a jako navdavek se teda vyhnu rezijkarum - value for money...
20.01.2011 (18:00)  
Miroslav Zikmund) Co se mě týká, psal jsem, že to stojí fůru peněz a úsilí. Až díly dojdou, je otázka, jak se k tomu Alstom postaví.
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2025 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko