..: České dráhy rozbíhají modernizaci 15 vozů řady Bdt :..

Interiér Bfhvpee, Czech Raildays 2011, foto: Josef PetrákPraha — České dráhy dnes vyhlásily výběrové řízení na rekonstrukci patnácti vozů řady Bdt. Kontrakt v předpokládané hodnotě 270 mil. Kč počítá s jejich kompletní modernizací na novou řadu ABpee s velkoprostorovými oddíly první a druhé třídy, klimatizací, předsuvnými nástupními dveřmi, elektronickým informačním systémem, vakuovým WC a elektrickými zásuvkami v obou vozových třídách. Do konce roku 2013 by navíc u patnácti modernizovaných vagonů měly být upraveny podvozky GP 200 pro vyšší maximální rychlost 140 km/h. Nová výbava vozů si rovněž vyžádá dosazení centrálního zdroje energie a instalaci elektropneumatické brzdy s možností přemostění brzdy záchranné.

Rekonstruované velkoprostorové vozy umožní také dálkovou komunikaci stanovišť strojvedoucího prostřednictvím nového kabelového vedení dle standardů UIC 558 a 541-5, díky čemuž budou připraveny pro provoz v režimu push/pull. ČD plánují rekonstruované vagony nasadit v soupravách s nově dodávanými řídicími vozy řady Bfhpvee a s dalšími modernizacemi vozů 2. třídy, které se dle slov tiskového oddělení ČD v současnosti připravují. Cestující by se novými rekonstrukcemi měli setkat zejména na trasách Olomouc - Přerov - Břeclav - Brno a Ústí nad Labem - Lysá nad Labem - Kolín, kde mají nahradit přestárlou řadu AB.

Zdroj: České dráhy, ISVZ


Aleš Petrovský | 26.7.2011 (20:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 ... 8 9 10 11 12      Zpráv na stránku:   
26.07.2011 (23:40)  
Vozy ABpee na relaci Olomouc - Hulín - Brno vítám, protože sám bydlím kousek od Hulína, takže se mám aspoň na co těšit (i když připouštím, že sedačky asi budou kapátko tvrdší, nicméně, i tak to bude oproti současným Béčkům zlepšení).

240.025: Fainsy vypadají velice dobré, ale co říkáš třeba na Compin Atlas http://www.compin.com/pages/uk/atlas.aspx?menu=Products2&smenu=seats&pg=34 a nebo tady tyto sedačky http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=2157564 (pravděpodobně taky Compin. Podobné sedačky jsem viděl v jednom videu na stránkách Compinu, ale to video nemůžu teď najít.)

EDIT:

Juraj Kováč: Proč Fainsa radši ne? Zkus mi vysvětlit, v čem vidíš nevýhodu sedaček od Fainsy oproti BorCadům SEL?

PS: Když už jsme u těch modernizací, nevíte někdo, kdy skončí se vyhlásí vítěz na modernizaci vozů Bmee a služebňáků? Už bych chtěl výsledky znáti. Díky moc za každou odpověď.
Registrierter Benutzer M 
26.07.2011 (23:09)  
Trochu navazu na Neonyma - je to tak, ze aby fungoval "push-pull system", tak musi byt cela souprava "inteligentni"?
Jestli ano, tak toto je takova skoro zaruka, ze prijede cely vlak normalni a nebude to panoptikum. (Pravda, i toto lze obejit tak, ze proste nebude ridici vagon, ale posle se vzkaz, at preprahnou...:)
26.07.2011 (23:03)  
No řek bych že je to docela jednoduchý .. výběrko na nový vozy vypsat samozřejmě můžou, ale za danou částku jich nedostanou ani poloviční počet, než bude těch reko.
26.07.2011 (23:00)  
Staré?
Ani nie - Bdt pochádzajú zo začiatku 90. rokov, stále patria k tomu novšiemu.

160 km/h?
V cieľovom segmente na to jednak nie je mašina, jednak je otázka, ako veľmi sa práve tam využije traťová maximálka.

Cena?
Za veľmi podobné peniaze vzniklo toto: http://www.zelpage.cz/clanky/vyzkouseli-jsme-vuz-bdteer-zssk-podivejte-se-jaky-je

Sedačky?
Tu sú ľudia polarizovaní, ale ja na ne nedám dopustiť. Sú to Borcad SEN z modelového radu Regio, použité v nových 471, 671, Regioshuttloch, 861 ZSSK, sysloch a pod. Príjemný tvar, dobre sa o to opiera hlava, dve hodiny sedenia pre mňa nikdy neboli problém. Plus sú modulárne, takže sa dá vymeniť len poškodená časť, a nemusí sa meniť celé sedadlo.

Fainsa?
Ďakujem, radšej nie.
Registrierter Benutzer Lampik 
26.07.2011 (22:47)  
Nechápu to....proč? to nemůžou zadat výběrové řízení na nové vagony? A tyhle staré posílat rovnou do šrotu? Svou slávu už mají dávno za sebou a ještě kus dál, tak proč bychom se s nimi měli zabývat ještě teď...!? Jak už jsem tu několikrát psal: 40 let tu byly, 40 let tu budou! Asi nový slogan ČD. Jak říkám, tohle je můj názor. ať jdou do......s takovýma modernizacema. Na co? Aby nechali skříň a zbytek dodělali nový? Na co? Ale pánové :D Jsou i lidi, kteří jsou proti modernizaci nebo novým vozidlům :D Není to tak dávno co jsem se s některýma uživatelema na tomto webu dohadoval o to, co je lepší. Prý je 460ka dostačující. její interiér je prý docela dobrý, i WC :D :D No nevím nevím :D
Registrierter Benutzer bugear 
26.07.2011 (22:38)  
@Jiří Horáček: Počítá, ale jaksi není a v daném segmentu nebude lokomotiva, která by je tou rychlostí tahala.
@Michal Drábek: A nebylo by přeci jen lepší vybrat použitelné nové sedačky.
@Poborskiii: Do Budějic AB nejezdí, ne? Ale podobně vytvořit i jedničky by to chtělo.
26.07.2011 (22:37)  
Prý Bdt nemají na 160 dostatečnou tuhost skříně...to je ten důvod, proč i řidičáky mají jen 140. Ale myslím, že u častěji zastavujících rychlíků nebude rozdíl v jízdních dobách zas tak markantní..
Ale takovéto náklady za modernizaci mi také přijdou poněkud sporné..jestli už by nestálo za to koupit nové.
Registrierter Benutzer R 646  mail  
26.07.2011 (22:10)  
Seděl jsem v tom na czech raildays sedačky strašně tvrdé a vzhled celkově nic moc a cena vysoká
26.07.2011 (21:49)  
A do Budějic budou furt jezdit šroty a humanizované šroty.

Jinak ale ty nové sedačky jsou otřesné, jsem v nich seděl tedy jen v ešusu a jak šíleně vržou, fuj. Člověk se bojí pohnout. To už snad raději ty béčka.
Registrierter Benutzer Neonym  mail  
26.07.2011 (21:49)  
240.025: Jak tak koukám na stránky borcadu, tak to co je v šukafonech je lehátková třída:-D
  1 ... 8 9 10 11 12      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko