..: Pavel Dobeš potvrdil modernizaci trati Pardubice - Hradec Králové :..

Most Rosice nad Labem, foto: Matouš Danielka Pardubice/Hradec Králové — Ministr dopravy Pavel Dobeš v pátek 21. října navštívil Pardubický kraj a s hejtmanem kraje Radko Martínkem jednal o budoucích investicích do dopravní infrastruktury. Mimo jiné potvrdil, že Státní fond dopravní infrastruktury (SFDI) má alokované finance pro zahájení investice do trati 031 Pardubice - Hradec Králové (- Jaroměř). Základem modernizace s nákladem 1,4 mld. korun je zdvoukolejnění této páteřní regionální trati. Zdvoukolejnění umožní ve špičce provozovat osobní vlaky ve 20minutovém intervalu mezi krajskými městy a přitom nevyčerpat veškerou dopravní kapacitu. Modernizace je rozčleněna do 3 let; v příštím roce proběhne modernizace v úseku Stéblová - Opatovice nad Labem. Klíčovým technickým parametrem je traťová rychlost 160 km/h pro klasické soupravy. Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) v současnosti vybírá dodavatele první části. Dobešův stranický předchůdce Vít Bárta přitom ve své dopravní koncepci tento projekt ve světle rozpočtových škrtů pozastavil.

Viz Memorandum o rozvoji dopravní infrastruktury v Pardubickém kraji

Zdroj: IS o Veřejných zakázkách, Ministerstvo dopravy, Pardubický kraj, iDnes, Pavel Dobeš slibuje


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 24.10.2011 (21:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

  1 ... 8 9 10 11 12      Zpráv na stránku:   
24.10.2011 (23:20)  
Flexaretista: Své trapné politické kydy si nechte na novinky.cz a podobné servery;) ..předchůdce Vít Bárta přitom ve své dopravní koncepci tento projekt ve světle rozpočtových škrtů pozastavil.

Jinak 7ev bude na 160? to mi připadá pro příměstskou jednotku zbytečné. Jak píše Salubius, zastávky jsou dost blízko.
Registrierter Benutzer bugear 
24.10.2011 (23:18)  
Modernizace je rozčleněna do 3 let; v příštím roce proběhne modernizace v úseku Stéblová - Opatovice nad Labem.
Příští rok se se štěstím začne možná patkovat.
Správa železniční dopravní cesty v současnosti vybírá dodavatele první části.
SŽDC vybírá projektanta první (a pro dalších pár let i poslední) stavby.
24.10.2011 (22:47)  
když koukám na ten výčet slibů, tak vidím, že pan Dobeš pokračuje v Bártových šlépějích - slibem nezarmoutíš, tak naslibuje hory doly všude, kde se ukáže.
Registrierter Benutzer Wawro  mail  
24.10.2011 (22:40)  
Např. Chvaleticema taky projíždí po koridoru nákladní vlaky jeden za druhým a takt to netrhá :)
Stavím se do křídla skeptiků - dokud bagry a krumpáče nezačnou kutat, je to jen z dalších slibů. Každopádně modernizace by byla vítána
24.10.2011 (22:38)  
No nevim, jak to využijou, když je tam zastávka každý 2 - 4 km...až na vyjímky..leda Sp, ale to budou rádi když tu Škodu nasadí na všechny osobáky.
24.10.2011 (22:35)  
Salubius) Takový problém to zase nebude. :) Na té trati rychlosti užijou především 7Ev CityPantery, až je do Pardubic Škoda dodá.
24.10.2011 (22:33)  
Jenže to by mohlo trochu narušovat takt.

Když 7ev bude moct 160...tak ten rychlík bude stejně rychlý, jako ten Os. I když Osobáci jezdí 120 když už tak, takže to berte jako špatný vtip. :D
24.10.2011 (22:31)  
To, ze to bude na 160 snad neznamena, ze tam nic pomalejsiho nepustej. Je to predevsim investice do budoucnosti.
24.10.2011 (22:28)  
Jsem zvědavej jak to udělají s motorákama na Liberec. Ty mohou max.110.
24.10.2011 (22:14)  
Elias is best: Vlak Praha - Pardubice - Hradec v sobě skrývá jeden problém. A to ten, že u klasických souprav by v Pardubicích musela lokomotiva objet soupravu. Na druhou stranu to vytváří možnost vedení těchto vlaků moderními soupravami. Konečně trochu komfortu ve východních Čechách.
  1 ... 8 9 10 11 12      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko