..: Personální změny ve vedení Českých drah i RegioJetu :..

ČD 971.061 v schématu Najbrt, Lipník nad Bečvou, foto: Dennis HübschPraha — Středa 9. listopadu je dalším dnem, který se bezpochybně zapsal do historie Českých drah. V platnost totiž vstoupily dlouho očekávané personální změny ve vedení tohoto dopravce. Zatímco generálnímu řediteli Petru Žaludovi, o jehož odstoupení se dlouho spekulovalo, bylo jen omezeno jeho výjimečné postavení, dva z jeho náměstků se musí rozloučit se svou funkcí v představenstvu. Jedná se o náměstka pro osobní dopravu Antonína Blažka a náměstka pro správu majetku Milana Matzenauera, který zároveň působil jako místopředseda představenstva. Pana Blažka v představenstvu nahradí Ctirad Nečas, funkci Milana Matzenauera bude nově vykonávat Vladimír Bail. Po dlouhém jednání o tom ve středu 9. listopadu rozhodla Dozorčí rada ČD, kde většina členů zastupuje stát, respektive Ministerstvo dopravy. Pan Blažek i pan Matzenauer nadále působí jako náměstci generálního ředitele ČD.

Nyní si pojďme nové členy představenstva představit blíže. Ctirad Nečas je významným členem politické strany Věci veřejné (stejně jako ministr Pavel Dobeš) a pracuje jako generální ředitel brněnské firmy Královopolská RIA, která se zabývá vodohospodářstvím a chemickým průmyslem. Zkušenosti v oblasti dopravy dle dostupných informací nemá, lze tak spekulovat, nejde-li o politicky podnícenou výměnu. „Příčinou odvolání Antonína Blažka byla nepřipravenost Českých drah na vstup konkurence na trh. České dráhy zaujaly víceméně defenzivní pozici, pro dozorčí radu společnosti nepřijatelnou,“ upřesňuje náměstek ministra dopravy a předseda dozorčí rady Českých drah Lukáš Hampl. Nový náměstek pro správu majetku, Vladimír Bail, je pak bývalým ředitelem Vítkovických železáren.

Personální změny postihly i konkurenční RegioJet. Tamní provozní ředitel Jan Paroubek na vlastní žádost odchází a dle informací MF Dnes přestupuje k firmě LeoExpress podnikatele Leoše Novotného.

Zdroj: Ministerstvo dopravy


Michal Jaroš Poslat mail autorovi | 14.11.2011 (21:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Dopravci

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 ... 4 5 6 7 8 9      Zpráv na stránku:   
15.11.2011 (12:14)  
improvizaci se slevami poté, co Jančura opravdu vyjel. Tohle přece mohly mít připravené dávno předem.

Myslím, že to měly připravené předem. Hlavní nabídka pro konkurenci s RJ je přece SporoTiket. A celá relační koncepce SporoTiketů byla již dávno připravena tak, aby konkurovala cenově. Nejprve hlavně busům všech barev, a když RJ vyjel, tak i jemu - jen změnou pár čísel v již hotové tabulce.

Co asi nebylo připravené, byla ta akce s tou colou zdarma.
15.11.2011 (12:12)  
Česká televize zjistila, že vyostřené vztahy obou dopravců odnášejí i cestující. A nejvíce ti, kteří potřebují největší pomoc - vozíčkáři

Dalsi vec,kterou jsem nepobral,cim to ti nemobilni cestujici odnaseji?Vzdyt ČD ty plošiny porad pouzivaji jako pred jancurou,takze se do vlaku dostanou,a ze se nekdo rozhodne jet s nekym kdo plosinu nema,tak je to jeho blbost

Podobny priklad:Jancura ma(prej) ciste vagony a ČD (z doslechu,realita na vlastni kuzi jina)spinave vagony a ted cestujici co jedou s ČD trpý,kvuli konkurenci SA,ktera neuklidila a nevycistila ČD interier...

No nekteri novinari a lidi jsou fakt X,X nalezi v (A,Z)
Registrierter Benutzer Kakov 
15.11.2011 (12:11)  
ad imobilni

zazněla Tu zajímavá věc, zda má RJ nízkopodlažní vagony...

zaptám se, měl by vůbec Jančura toho imobilního kam naložit? tj. zda by s vozíkem dojel někam na místo, kde by se mohl přepravovat?
15.11.2011 (11:58)  
JE TO PRAVDA?

Údajně Žluté vlaky řazeny jak jsou řazeny nesmí jezdit rychlosti větší než 80-100Km/h.

Údajně jde o to, že lokomotiva na konci nesmí být, vlak může mít lokomotivu v předu a pak WAGO, ale jak má loko i vzadu, údajně je tom rychlostní omezení. Slyšel jsem to v hospodě, ale ti chlápci měli saka a nemluvily z cesty ... teda doufám ... a proto se na to ptám

Děkuji Vám za případné odopovědi, náměty, prostě cokoli

M. U.
15.11.2011 (11:58)  
To co ČT napsala je uplna kravina,prý nepujcuji plosiny....at si prijde ČT na politický meeting bez kamery a zeptá se TV Novy jestli by jim kameru nepujcili,ze si to jenom natoci a stahnou a pak hned vrati,a jeste ze jim za pujceni daji 1000 kč,no nevim kdo koho prvni kopne...to ze konkurence nepujcuje svoji techniku konkurenci funguje ve vsech odveti,ne jenom na zeleznici,je videt ze redaktor nikdy nepracoval.

Přeprava nemobilnich cestujici je dalsi sluzba dopravce,ktera se snazi nalakat cestujici do vlaku,Jancura nabizi kafe,zakusek,1.tridu,pomale spoje,nefungujici WiFi,...ČD nabizi prvni tridu,2.tridu,Restauracni vuz,bistro vuz,rychle spojeni,preprava mobilnich i NEMOBILNICH cestujici,... kazdy dopravce ma svoje ruzne sluzby,ale ze kasle jancura na nemobilni cestujici,to je od nej hnusne,aspon kdyby mel nizkopodlazni vagony,ale to taky nema!!!
15.11.2011 (11:30)  
No abych to stočil zpět k tomu, co je v článku, taky si myslím, že to ČD nezvládly. Ne ovšem kvůli myčce, plošině pro invalidy a podobně, ale hlavně kvůli té trapné improvizaci se slevami poté, co Jančura opravdu vyjel. Tohle přece mohly mít připravené dávno předem.
15.11.2011 (11:27)  
FRK: Ano, vzaly si za rukojmí cestující. Ale pokud chcete někomu nadávat, tak nadávejte ministerstvu, protože to je mělo klepnout přes prsty. Místo toho se na ty, jejichž zájmy mají zastupovat v prvé řadě, z velké výšky vy....y.
15.11.2011 (11:23)  
Oto: Proč rovnou praxi v přehazování výhybek? "Zkušenosti z oblasti dopravy", to může být i práce na manažerské pozici ve firmě v oboru. Ale asi VV nikoho takového neměly.

Myslíte třeba Aleše ze Slavie?
15.11.2011 (11:19)  
intelpetr - ono někdy je lepší "líný zadek", který umí aspoň počítat do deseti, než člověk, který půlku života dělal výpravčího, ale pro šrouby na pražcích nevidí systém. Takže bych nepaušalizoval. Ač sám Žaludu dvakrát nemusím.
Registrierter Benutzer tarten 
15.11.2011 (10:29)  
Frk: Železniční dopravní cesta

Samozřejmě - pokud se byli schopni přihlásit do GVD. A nástupiště také, všechna patří SŽDC.

a samozřejmě nádražní budovy se svým zařízením jsou tady pro všechny cestující bez rozdílu

Jasně, a váš byt je tu také pro všechny bezdomovce bez rozdílu. Až se ho zbavíte nebo vám bude zabaven (a až se ČD zbaví budov), tak to bude jiná.
  1 ... 4 5 6 7 8 9      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko