..: LEO Express převzal od výrobce první jednotku FLIRT :..

LEO Flirt, foto: LEO Express Bussnang/Praha — Švýcarský výrobce kolejových vozidel Stadler Rail předal nastupujícímu soukromému dopravci LEO Express první z objednaných jednotek FLIRT pro nasazení na dálkovou linku Praha - Ostrava. Produkce pokračuje výrobou zbývajících 4 z 5 objednaných souprav. Jednotka typicky určená pro regionální dopravu prodělala na objednávku dopravce přeměnu na vlak pro dálkovou dopravu. V interiéru najdete mj. sedadla českého výrobce Borcad a to ve všech třech třídách - Economy, Business i Premium. Jak se adaptace pro dálkové cestování povedla, můžete posoudit z následujících fotografií. Jednotky uvidíme během jara na okruhu ve Velimi. Oficiální představení se plánuje na mezinárodním veletrhu InnoTrans 2012 v září v Berlíně. Více informací o projektu přineseme v připravovaném rozhovoru s předsedou představenstva Leošem Novotným.

Economy třída, LEO Flirt, foto: LEO Express Business třída, LEO Flirt, foto: LEO Express Premium třída, LEO Flirt, foto: LEO Express

Zdroj: LEO Express, Stadler Rail


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 5.2.2012 (15:19)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Dopravci Vozidla

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 ... 6 7 8 9 10 ... 16      Zpráv na stránku:   
06.02.2012 (15:23)  
BTW to opatření je diskrimační, domnívám se, že i podle antidiskramičního zákona (rovný přístup k službám ). Představte si situaci, kdy v přeplněném vlaku budete vykázán z poloprázdného sektoru, s odůvodněním, že je jen pro ženy

Troufám si tvrdit , že oddíl pro ženy nebude záležitostí každého vlaku , ale že to bude pouze o těch poloprázdných , kde skutečně může mít žena pocit nějakého ohrožení. Tam je to smysluplnné.

Jinak co se týče Leo expresu.
Kdybych si měl jako cestujícící vybrat s kým pojedu trasu Praha-Ostrava , vybral bych si jinou soupravu jiného dopravce. Ale dav myslí trochu jinak. Podívejme se na low cost aerolinky . Služby mizerný,za zavazadla je třeba doplácet zvlášť , využívají ne zrovna nejatraktivnější letiště , ale zažívají boom . Dnešní svět blázní. Co je špatné ale laciné jede. Kvalitní a zároveň dražší nikdo nechce. Takže Leo může být nakonec super úspěšný.
06.02.2012 (15:13)  
LEO Expresu a panu Novotnému fandím, protože pan Novotný chápe, že hlavním jeho konkurentem není ani Regio Jet ani ČD, ale silniční doprava. A zatím co se ČD v čele s panem Žaludou neustále handrkují, napadají se a slibují hory i s horákama, s Regio Jetem pana Jančury, LEO Expres s panem Novotným v tichosti a bez megalomanských kampaní vstoupí na českou železnici a můj názor je, že to dotáhne nejdál.
06.02.2012 (14:37)  
Robert Antonio - Cestující RegioJet ve vlaku musí platit vždy PLNÉ JÍZDNÉ, u ČD i ve vlaku mohu dostat jakoukoli slevu, co u pokladny.
06.02.2012 (14:13)  
general_D:
Podle AdZ (§6/7) ale diskriminací z důvodu pohlaví není výlučné nebo přednostní poskytování veřejně dostupných služeb, pokud je objektivně odůvodněné legitimním cílem a prostředky k jeho dosažení jsou přiměřené a nezbytné. Pod tohle ustanovení by se to podle mě dalo podřadit.
Registrierter Benutzer happy 
06.02.2012 (13:53)  
Představte si situaci, kdy v přeplněném vlaku budete vykázán z poloprázdného sektoru, s odůvodněním, že je jen pro ženy. Asi se Vám pak bude příjemně stát v uličce, až se budete koukat směrem k prázdným sedačkám, kam nesmíte.
Tak to asi ne. Podle mě tyto kupé budou nejobsazenější. Je to logický krok ČD a já ho vítám. Protože není nic horšího než dotěrnej dědek nebo užvaněnej chlap, co si myslí, že je mistr světa. Mně to jako diskriminace mé osoby nepřijde.
06.02.2012 (13:44)  
M: Nazývat dr. Kudrnu "blbem co nic neví", to chce skutečně silné sebevědomí. Ten pán je jedním z předních českých odborníků na ústavní právo.
BTW to opatření je diskrimační, domnívám se, že i podle antidiskramičního zákona (rovný přístup k službám ). Představte si situaci, kdy v přeplněném vlaku budete vykázán z poloprázdného sektoru, s odůvodněním, že je jen pro ženy. Asi se Vám pak bude příjemně stát v uličce, až se budete koukat směrem k prázdným sedačkám, kam nesmíte. V zimě si tké místo přeplněného vlaku můžete taky analogicky představit takový, kde se netopí všude a vy nemůžete přejít tam, kde se topí.
Registrierter Benutzer rpet  mail  
06.02.2012 (13:43)  
@ M:

Mimochodem, jak to dopadne, kdyz se vyjadruje blb, co nic nevi

mimochodem... nevim, ktereho blba tam v tom blogu mas na mysli, nic mene autor tam v podstate jasne, sromzumitelne a docela logicky vysvetlil, proc mu "kupe jen pro zeny" pripada neprilis koser.

a ja s tim autorem souhlasim:

jakakoliv segregace na zaklade duvodu, ktere uvadeji CD, je nesmysl.

na druhou stranu - neprekvapuje me, ze jsi to nepochopil. uz jsem to psal v jinm vlakne, ale tvoje nazory na dopravu jsou znacne populisticky a tendecni. o tom, ze ve vetsine pripadu jsi mimo "misu", snad ani nema cenu psat...
06.02.2012 (13:21)  
turista
To už záleží na definici "základního jízdného" :-)
Já za základní jízdné považuji to, co dostanu u pokladny nebo u průvodčího - u ČD obyčejné/zákaznické jízdné, u RJ obyčejné jízdné. Sporotikety a akční žlutojízdenky beru jako slevu ze základního jízdného, už proto, že nejsou k dispozici vždycky - jsou jen v předprodeji a v omezeném kontingentu.
Při nákupu u průvodčího si ČD k základnímu jízdnému účtuje pisné, RJ to nedělá. Tudíž babička jedoucí žlutovlakem zaplatí úplně stejně, ať už si koupí lístek v (nepočetných) prodejních místech RJ nebo u průvodčího.

Jaký je potom ten úžasný přínos vzájemého prodeje lístků RJ a ČD, aby mělo smysl to nařídit befélem?
Registrierter Benutzer M 
06.02.2012 (12:05)  
Rozhovor na toto tema!

http://byznys.ihned.cz/zpravodajstvi-cesko/c1-54618810-v-18-letech-se-stal-manazerem-ted-dobyva-zeleznici-jak-ptejte-se-majitele-leo-expressu


Mimochodem, jak to dopadne, kdyz se vyjadruje blb, co nic nevi
http://jankudrna.blog.ihned.cz/c1-54616050-priste-kupe-jen-pro-bile
(vagony a kupe si "pletli" i na idnesu, ze je to uz delsi dobu fungujici vec, ze ktere se udela senzace, cert vem)
Registrierter Benutzer Petr budvar  mail  
06.02.2012 (11:49)  
Jiří Kocourek:
Každý ujetý kilometr na regionálce dostávají ČD proplacený na dotacích Zajímavé (mimo téma) na tom je, že organizátoři krajských doprav naprosto vážně berou v potaz čísla uváděná v kampaních ČESMADu (odkaz na tak příšernou lež sem ani nedám). Zajímavé, jak se tato vycucaná z palce, pitomá hausnumera snadno uchytila a dnes jsou prezentována starostům na občasných jednáních ohledně koncepcí, plánování. Naposled jsem byl přítomen jednání v jedné obci plzeňského kraje, kde už plánují náhrady autobusy - zástupcem prezentovaný údaj byl - 7x levněji než vlakem. Nějak se rozmáhá žonglování s čísly dle not česmadu. Čímpak je to asi podloženo?!
  1 ... 6 7 8 9 10 ... 16      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko