Bussnang/Praha — Švýcarský výrobce kolejových vozidel Stadler Rail předal nastupujícímu soukromému dopravci LEO Express první z objednaných jednotek FLIRT pro nasazení na dálkovou linku Praha - Ostrava. Produkce pokračuje výrobou zbývajících 4 z 5 objednaných souprav. Jednotka typicky určená pro regionální dopravu prodělala na objednávku dopravce přeměnu na vlak pro dálkovou dopravu. V interiéru najdete mj. sedadla českého výrobce Borcad a to ve všech třech třídách - Economy, Business i Premium. Jak se adaptace pro dálkové cestování povedla, můžete posoudit z následujících fotografií. Jednotky uvidíme během jara na okruhu ve Velimi. Oficiální představení se plánuje na mezinárodním veletrhu InnoTrans 2012 v září v Berlíně. Více informací o projektu přineseme v připravovaném rozhovoru s předsedou představenstva Leošem Novotným.
Zdroj: LEO Express, Stadler Rail
| 5.2.2012 (15:19)
Troufám si tvrdit , že oddíl pro ženy nebude záležitostí každého vlaku , ale že to bude pouze o těch poloprázdných , kde skutečně může mít žena pocit nějakého ohrožení. Tam je to smysluplnné.
Jinak co se týče Leo expresu.
Kdybych si měl jako cestujícící vybrat s kým pojedu trasu Praha-Ostrava , vybral bych si jinou soupravu jiného dopravce. Ale dav myslí trochu jinak. Podívejme se na low cost aerolinky . Služby mizerný,za zavazadla je třeba doplácet zvlášť , využívají ne zrovna nejatraktivnější letiště , ale zažívají boom . Dnešní svět blázní. Co je špatné ale laciné jede. Kvalitní a zároveň dražší nikdo nechce. Takže Leo může být nakonec super úspěšný.
Podle AdZ (§6/7) ale diskriminací z důvodu pohlaví není výlučné nebo přednostní poskytování veřejně dostupných služeb, pokud je objektivně odůvodněné legitimním cílem a prostředky k jeho dosažení jsou přiměřené a nezbytné. Pod tohle ustanovení by se to podle mě dalo podřadit.
Tak to asi ne. Podle mě tyto kupé budou nejobsazenější. Je to logický krok ČD a já ho vítám. Protože není nic horšího než dotěrnej dědek nebo užvaněnej chlap, co si myslí, že je mistr světa. Mně to jako diskriminace mé osoby nepřijde.
BTW to opatření je diskrimační, domnívám se, že i podle antidiskramičního zákona (rovný přístup k službám ). Představte si situaci, kdy v přeplněném vlaku budete vykázán z poloprázdného sektoru, s odůvodněním, že je jen pro ženy. Asi se Vám pak bude příjemně stát v uličce, až se budete koukat směrem k prázdným sedačkám, kam nesmíte. V zimě si tké místo přeplněného vlaku můžete taky analogicky představit takový, kde se netopí všude a vy nemůžete přejít tam, kde se topí.
Mimochodem, jak to dopadne, kdyz se vyjadruje blb, co nic nevi
mimochodem... nevim, ktereho blba tam v tom blogu mas na mysli, nic mene autor tam v podstate jasne, sromzumitelne a docela logicky vysvetlil, proc mu "kupe jen pro zeny" pripada neprilis koser.
a ja s tim autorem souhlasim:
jakakoliv segregace na zaklade duvodu, ktere uvadeji CD, je nesmysl.
na druhou stranu - neprekvapuje me, ze jsi to nepochopil. uz jsem to psal v jinm vlakne, ale tvoje nazory na dopravu jsou znacne populisticky a tendecni. o tom, ze ve vetsine pripadu jsi mimo "misu", snad ani nema cenu psat...
To už záleží na definici "základního jízdného" :-)
Já za základní jízdné považuji to, co dostanu u pokladny nebo u průvodčího - u ČD obyčejné/zákaznické jízdné, u RJ obyčejné jízdné. Sporotikety a akční žlutojízdenky beru jako slevu ze základního jízdného, už proto, že nejsou k dispozici vždycky - jsou jen v předprodeji a v omezeném kontingentu.
Při nákupu u průvodčího si ČD k základnímu jízdnému účtuje pisné, RJ to nedělá. Tudíž babička jedoucí žlutovlakem zaplatí úplně stejně, ať už si koupí lístek v (nepočetných) prodejních místech RJ nebo u průvodčího.
Jaký je potom ten úžasný přínos vzájemého prodeje lístků RJ a ČD, aby mělo smysl to nařídit befélem?
http://byznys.ihned.cz/zpravodajstvi-cesko/c1-54618810-v-18-letech-se-stal-manazerem-ted-dobyva-zeleznici-jak-ptejte-se-majitele-leo-expressu
Mimochodem, jak to dopadne, kdyz se vyjadruje blb, co nic nevi
http://jankudrna.blog.ihned.cz/c1-54616050-priste-kupe-jen-pro-bile
(vagony a kupe si "pletli" i na idnesu, ze je to uz delsi dobu fungujici vec, ze ktere se udela senzace, cert vem)
Každý ujetý kilometr na regionálce dostávají ČD proplacený na dotacích Zajímavé (mimo téma) na tom je, že organizátoři krajských doprav naprosto vážně berou v potaz čísla uváděná v kampaních ČESMADu (odkaz na tak příšernou lež sem ani nedám). Zajímavé, jak se tato vycucaná z palce, pitomá hausnumera snadno uchytila a dnes jsou prezentována starostům na občasných jednáních ohledně koncepcí, plánování. Naposled jsem byl přítomen jednání v jedné obci plzeňského kraje, kde už plánují náhrady autobusy - zástupcem prezentovaný údaj byl - 7x levněji než vlakem. Nějak se rozmáhá žonglování s čísly dle not česmadu. Čímpak je to asi podloženo?!
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.













