Praha — Dopravce LEO Express zavede od pátku 18. ledna dalších šest spojů mezi Prahou a Bohumínem, které původně měly být provozovány již od začátku platnosti jízdního řádu 9. prosince 2012. Důvodem postupného rozšiřování provozu bylo pomalejší oživování a ladění souprav Stadler FLIRT, než dopravce původně očekával. V provozu bude nadále chybět devátý nedělní spoj LE 1362 v 15.22 z Bohumína, jehož zavedení by si vyžadovalo provoz bez záložní soupravy; tu si ovšem dopravce zatím chce ponechat vždy k dispozici, aby v nouzových situacích nemusel zajišťovat náhradní přepravu od smluvního partnera České dráhy. Za dosud blokovanou, ale nevyužitou dopravní cestu LEO Express zatím neplatil, neboť SŽDC tyto sankce prozatím nevybírá s odvoláním na několik běžících správních řízení u Drážního úřadu.
Zdroj: LEO Express, iDNES.cz
| 16.1.2013 (17:32)
Ale táta paštikář byl jen statutárním orgánem, neměl nic - žádné podíly. Je to teda velmi zapeklité ... ty vztahy ... vypadá to víc na tunel než na legální prodej. Protože firmu pod tímto ič 49974122 nejde dohledat:OTMA-Sloko,s.r.o.
Uherské Hradiště-Mařatice, Sokolovská 406, Identifikační číslo: 499 74 122
Jestli jste právě zjistil, že podnikatelům jde o zisk a jste z toho překvapený, tak vaše emoce celkem chápu. Železničním podnikatelům jde ale o zisk už snad 200 let a bez toho by se železnice nerozvinula. Sotva by zůstalo u něčeho víc než u koníků v dolech. Na našem území byla třeba první parostrojní železnice díky Rothschildově silnému nejen finančnímu angažmá. :-) Takže nevidím žádný smysl, proč sem psát jednoduché věci urážlivým způsobobem.
Pokud tomu dobře rozumím, jen 1 vagon s označením B je v lepší třídě. Míst premium je jen 6. Při cestě do Ostravy bych jel, ale pozpátku a to u mě nejde. Takže do Ostravy v Byznys a z Ostravy v Premium ... pokud ta šipečka nelže
Když jsem si chtěl objednat už skutečně, píše ten systém od 590-740,-, jo můj vlak je po snížení na třídu Byznys 440,-, ale zpáteční v mém požadovaném čase opravdu stojí 740,- je to možné nebo dělám něco špatně
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.










