..: LEO Express zavede většinu chybějících spojů :..

Jednotka LE 480.002 v Pardubicích, foto: Matouš Danielka Praha — Dopravce LEO Express zavede od pátku 18. ledna dalších šest spojů mezi Prahou a Bohumínem, které původně měly být provozovány již od začátku platnosti jízdního řádu 9. prosince 2012. Důvodem postupného rozšiřování provozu bylo pomalejší oživování a ladění souprav Stadler FLIRT, než dopravce původně očekával. V provozu bude nadále chybět devátý nedělní spoj LE 1362 v 15.22 z Bohumína, jehož zavedení by si vyžadovalo provoz bez záložní soupravy; tu si ovšem dopravce zatím chce ponechat vždy k dispozici, aby v nouzových situacích nemusel zajišťovat náhradní přepravu od smluvního partnera České dráhy. Za dosud blokovanou, ale nevyužitou dopravní cestu LEO Express zatím neplatil, neboť SŽDC tyto sankce prozatím nevybírá s odvoláním na několik běžících správních řízení u Drážního úřadu.

Zdroj: LEO Express, iDNES.cz


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 16.1.2013 (17:32)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 4 5 6 7 8 ... 12      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Kakov 
21.01.2013 (18:56)  
Jugy: byť silně OT, čím byl ten laborec nejhnusnější? dík
21.01.2013 (17:13)  
Flexaretista

Ale táta paštikář byl jen statutárním orgánem, neměl nic - žádné podíly. Je to teda velmi zapeklité ... ty vztahy ... vypadá to víc na tunel než na legální prodej. Protože firmu pod tímto ič 49974122 nejde dohledat:OTMA-Sloko,s.r.o.
Uherské Hradiště-Mařatice, Sokolovská 406, Identifikační číslo: 499 74 122
21.01.2013 (12:04)  
co vím od člověka, co se angažoval v té jejich emisi dluhopisů, tak prý v tom řízení zatím je hlavní problém ten, že sami nevědí co chtějí a byl to s nimi do značné míry kindermanagement. A ti zahraniční investoři, které oficiálně představili, jsou prý přes Kypr zakryté firmy táty paštiky. Toliko fakta od insidera, osobní názor na to nemám žádný.
registrovaný uživatel Jugy  mail  
21.01.2013 (12:00)  
Laborec425: Laborec byl svého času bezkonkurenčně nejhnusnější spoj mezi Prahou a východním Slovenskem. Vybral sis přiléhavou přezdívku.
registrovaný uživatel thingie  mail  
21.01.2013 (11:27)  
Já chtěl cestovat LE ještě v prosinci, za byznys koupené předchozí den jízdy chtěli 500 (celá cesta z Bohumína do Prahy), což jsem byl ochotný dát, ale nabídka spojení o půl páté ráno (meh) a o půl jedenácté (eh) mě přesvědčila jet jedničkou Pendolinem (za zlomek ceny).
registrovaný uživatel tarten 
21.01.2013 (11:18)  
Laborec425:
Jestli jste právě zjistil, že podnikatelům jde o zisk a jste z toho překvapený, tak vaše emoce celkem chápu. Železničním podnikatelům jde ale o zisk už snad 200 let a bez toho by se železnice nerozvinula. Sotva by zůstalo u něčeho víc než u koníků v dolech. Na našem území byla třeba první parostrojní železnice díky Rothschildově silnému nejen finančnímu angažmá. :-) Takže nevidím žádný smysl, proč sem psát jednoduché věci urážlivým způsobobem.
21.01.2013 (11:00)  
No když jsem si já chtěl objednat spoj, všiml jsem si, že economy za 137,- se nabízí pro mě opravdu v nevhodných časech, jinak je to za 220,-, ale zajímal mě vagon B ... takže

Pokud tomu dobře rozumím, jen 1 vagon s označením B je v lepší třídě. Míst premium je jen 6. Při cestě do Ostravy bych jel, ale pozpátku a to u mě nejde. Takže do Ostravy v Byznys a z Ostravy v Premium ... pokud ta šipečka nelže

Když jsem si chtěl objednat už skutečně, píše ten systém od 590-740,-, jo můj vlak je po snížení na třídu Byznys 440,-, ale zpáteční v mém požadovaném čase opravdu stojí 740,- je to možné nebo dělám něco špatně
registrovaný uživatel Laborec425  mail  
21.01.2013 (10:55)  
Já jenom nechápu, proč Vy (uctívači ) tohodle systému absolutně nechápete, ýe Leo i RJ si z nás dělaj jenom srandu? Vždyť snad víte, co je to kapitalismus a víte, o co jim jde. A co když třeba pan Petrák jenom lobbuje za firmu pana Jančury . Těmhle klidně můžu napsat "rádoby" podnikatelům jde jenom o prachy. Proč to Leoš nazívá Bussines class? :))? Není to náhodou po vzoru leteckých společností, které nás odírají o co nejvíc peněz? Ten nejvíc největší kapitalismus? :)) ČD jsou možná napolo státní a součástí tohodle nic moc státu, ale věřím jim prostě víc než nějakému mladému podnikateli kterej dostal penízky od papánka :)). A chce samozřejmě na nás vydělat co nejvíc penízků na svoje velký auta a baráčky s bazénama. Ale to snad tady všichni víme, ne? Omlouvám se za nevhodný příspěvek a klidně ho smažte, jestli bude až tak moc nevhodný. Hezkej den :).
registrovaný uživatel Honza  mail  
21.01.2013 (10:52)  
]stoupa: Myslím, že tohle zrovna není OT, když článek tak nějak říká, že de facto bude jezdit všecno a já se divím, že nejezdí všechno........
registrovaný uživatel Jugy  mail  
20.01.2013 (10:15)  
Když jsem si v prosinci kupoval jízdenku Praha - Ostrava za 137 Kč (termín cesty 23.12.2012), tak mi rezervační systém v tu chvíli ukázal cca 20 obsazených míst v Economy.
  1 ... 4 5 6 7 8 ... 12      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko