Praha — Dopravce LEO Express zavede od pátku 18. ledna dalších šest spojů mezi Prahou a Bohumínem, které původně měly být provozovány již od začátku platnosti jízdního řádu 9. prosince 2012. Důvodem postupného rozšiřování provozu bylo pomalejší oživování a ladění souprav Stadler FLIRT, než dopravce původně očekával. V provozu bude nadále chybět devátý nedělní spoj LE 1362 v 15.22 z Bohumína, jehož zavedení by si vyžadovalo provoz bez záložní soupravy; tu si ovšem dopravce zatím chce ponechat vždy k dispozici, aby v nouzových situacích nemusel zajišťovat náhradní přepravu od smluvního partnera České dráhy. Za dosud blokovanou, ale nevyužitou dopravní cestu LEO Express zatím neplatil, neboť SŽDC tyto sankce prozatím nevybírá s odvoláním na několik běžících správních řízení u Drážního úřadu.
Zdroj: LEO Express, iDNES.cz
| 16.1.2013 (17:32)
O tomto čísle nelze vůbec diskutovat, pokud současně neřekneme, jaké je jízdné resp. tržba na km. A že zrovna u Leoše je cenové rozpětí hodně velké (135 Kč až skoro 900 Kč na relaci Praha-Ostrava).
prosím Vás a co asi tady píšu, vždyť to tady vysvětluju, četl jste to vůbec?
Nechápu Vás
60 lidí nemůže být provozní zisk. To je jako by jste napsal 60 měsíců je rozchod kolejí.
60 cestujících ve vlaku na jasně dané relaci za jasně daný tarif může být hranice, kdy se červená čísla výkonu mění v černá, to je chvíle kdy se překlopila ztráta v zisk.
Do zisku se počítá i amortizace, odpisy (oprávky), úroky a daně a tak minimálnímu počtu 60 cestujících v zadluženém vlaku za miliony prostě nelze zcela uvěřit.
Někde jsem četl, že je jim poklesl počet cestujících. Leo mám rád, sponil co slíbil, i když každý má ve startu jisté problémy.
Cestování není tržba za zboží, ale výkon a z výkonu se odečte výkonová spotřeba ... a ta bývá většinou skoro pevná, zatím co počet cestujících a tím kladný zisk je nevyzpytatelný
:-(
:-) ... doplním úvahu respondenta Honzy: "... a asi jste to špatně pochopil .." Výhodou těchto stránek je, že zejména při "OT" se dozvíme zpoustu nových věcí a seznámíme se s neotřelými myšlenkovými postupy, dosud nám neodtajněnými. :-) Skláním se před klidem a sebeovládáním šefredaktora.
Pokud mělo být něco vtip, tak snad jen to, že je "plný provoz" a ještě nejezdí všechno :-)
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Before you insert your comment, you have to log on or register.










