..: LEO Express zavede většinu chybějících spojů :..

Jednotka LE 480.002 v Pardubicích, foto: Matouš Danielka Praha — Dopravce LEO Express zavede od pátku 18. ledna dalších šest spojů mezi Prahou a Bohumínem, které původně měly být provozovány již od začátku platnosti jízdního řádu 9. prosince 2012. Důvodem postupného rozšiřování provozu bylo pomalejší oživování a ladění souprav Stadler FLIRT, než dopravce původně očekával. V provozu bude nadále chybět devátý nedělní spoj LE 1362 v 15.22 z Bohumína, jehož zavedení by si vyžadovalo provoz bez záložní soupravy; tu si ovšem dopravce zatím chce ponechat vždy k dispozici, aby v nouzových situacích nemusel zajišťovat náhradní přepravu od smluvního partnera České dráhy. Za dosud blokovanou, ale nevyužitou dopravní cestu LEO Express zatím neplatil, neboť SŽDC tyto sankce prozatím nevybírá s odvoláním na několik běžících správních řízení u Drážního úřadu.

Zdroj: LEO Express, iDNES.cz


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 16.1.2013 (17:32)
Related newsopen/close

More on Dopravci

More from Česká republika (celá)


  1 ... 5 6 7 8 9 ... 12      Zpráv na stránku:   
19.01.2013 (23:48)  
Jasně, ale nevíte, kolik kterých cen je v prodeji. Teoreticky byste to mohl vysledovat u jednoho spoje. Ale ono to může být u každého jiné.
Registered user Leinad 
19.01.2013 (22:17)  
Ale můžeme. Sice do e-shopu nevidím, ale považuji za silně pravděpodobné, že nejnižší cenu platí první kupující, poté cena postupně stoupá.
19.01.2013 (15:14)  
60 cestujících není provozní zisk, jak píše M, ale bod zvratu, ...

O tomto čísle nelze vůbec diskutovat, pokud současně neřekneme, jaké je jízdné resp. tržba na km. A že zrovna u Leoše je cenové rozpětí hodně velké (135 Kč až skoro 900 Kč na relaci Praha-Ostrava).
19.01.2013 (14:50)  
David Rada

prosím Vás a co asi tady píšu, vždyť to tady vysvětluju, četl jste to vůbec?

Nechápu Vás
19.01.2013 (14:04)  
Martin Utajený: 60 cestujících není provozní zisk, jak píše M, ale bod zvratu, což je myslím celkem rozdíl...
19.01.2013 (12:17)  
M

60 lidí nemůže být provozní zisk. To je jako by jste napsal 60 měsíců je rozchod kolejí.

60 cestujících ve vlaku na jasně dané relaci za jasně daný tarif může být hranice, kdy se červená čísla výkonu mění v černá, to je chvíle kdy se překlopila ztráta v zisk.

Do zisku se počítá i amortizace, odpisy (oprávky), úroky a daně a tak minimálnímu počtu 60 cestujících v zadluženém vlaku za miliony prostě nelze zcela uvěřit.

Někde jsem četl, že je jim poklesl počet cestujících. Leo mám rád, sponil co slíbil, i když každý má ve startu jisté problémy.

Cestování není tržba za zboží, ale výkon a z výkonu se odečte výkonová spotřeba ... a ta bývá většinou skoro pevná, zatím co počet cestujících a tím kladný zisk je nevyzpytatelný

:-(
Registered user stoupa  mail  
19.01.2013 (6:12)  
Pro Josef Petrák

:-) ... doplním úvahu respondenta Honzy: "... a asi jste to špatně pochopil .." Výhodou těchto stránek je, že zejména při "OT" se dozvíme zpoustu nových věcí a seznámíme se s neotřelými myšlenkovými postupy, dosud nám neodtajněnými. :-) Skláním se před klidem a sebeovládáním šefredaktora.
Registered user Honza  mail  
19.01.2013 (2:29)  
Josef Petrák: to nebyl vtip a asi jste to špatně pochopil. O Lovosicích a jiných stanicích tohoto vlaku tam nejsou informace o tom, kde se kupují jízdenky a kde to staví a podobně, tudíž jsem předpokládal že to ještě jezdit nebude, ne ža tam bude napsáno, že je to odřeklé, nicméně jsem se šel podívat ke trati. Proto jsem tam také déle nečekal, protože mi bylo na 99% jasn že to nepojede.
Pokud mělo být něco vtip, tak snad jen to, že je "plný provoz" a ještě nejezdí všechno :-)
19.01.2013 (1:21)  
Honza: Tenhle vtip se ti nějak nepovedl. :) Nemůžeš čekat informaci, že něco nejede, když ještě neřekl, že to pojede. Ta trasa je uvedená "od vyhlášení" a vyhlášená ještě nebyla.
Registered user M 
18.01.2013 (23:49)  
Martin S.: Pocitam, ze tech 60 lidi je provozni zisk. Viz to slavne pocitani se ziskovosti pendolin. Ale jen muj odhad...
  1 ... 5 6 7 8 9 ... 12      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko