..: Vánoční dar od Siemensu pro DB – dlouho očekávaný nový ICE :..

DB ICE, foto: Siemens Berlín — Krátce před Štědrým dnem proběhla jako blesk tiskem, televizí i jinými sdělovacími prostředky včetně webových stránek zpráva, že po téměř dvou letech zkoumání EBA (Eisenbahn Bundesamt) udělil ICE třetí generace od Siemensu provozní povolení pro vlaky osobní přepravy („techničák“). Čtyři soupravy byly předány DB v pátek před Štědrým dnem, dalších 12 je připraveno k předání. Původní termín plnění prvních dodávek byl v říjnu 2011. Vznikly diskuse o průkazu kvality a do jednání se vložil EBA. Začaly zkoušky, zejména nového SW, vrcholící zkouškami moderního řídícího systému. Ty byly v prosinci ukončeny a EBA vydal kladný verdikt. DB dosud jezdily bez provozní rezervy. Soupravy nebyly přes Vánoce zařazeny do turnusu, ladil se zácvik vlakového personálu. Ke dni 23. prosince 2013 vydal EBA rovněž souhlas pro provoz ICE – Velaro D propojených, zdvojených.

Tisková informace byla natolik obecná, že neuvedla podrobnosti zkoušek SW. Lze se domnívat, že zejména u brzdového systému a systému řídicího mohlo jít o V&V Program (Verification and Validation), poprvé použitý u Space Shuttle, dále v leteckém a jaderném průmyslu. Především se hledají možné Common Mode Failures (chyba ze společné příčiny).

Siemens v euforii prvotního sdělení situaci nazval „Vánočním darem“ od EBA.

Zdroje: ZDF, N-TV, Siemens


stoupa Poslat mail autorovi | 19.1.2014 (8:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Dopravci Vozidla

Weitere aus Německo


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
Korrespondent oder ŽP Mitglied Jakuza  mail  
19.01.2014 (17:51)  
Ono nejen u nas je ta trat pro soupravy nad 160 trosku nedostacujici.

Temi ampz mi Cd jakozto platicimu jednickari posledni dobou pijim krev. Skyta li regionalni rychlik vyssi pohodli nez Ec, je neco spatne. Jeste ze zahranicni soupravy nemaji jednicku na urovni bmpee, tak je cim jezdit.
19.01.2014 (12:11)  
Zatím to vypadá, že soupravy na Hamburg budou ve složení:

Ampz73ČD+WRmz73ČD+Bmpz61(reko z Bmz OBB)+3*Bmz73ČD+Bbmvz61(odkup od OBB)
19.01.2014 (12:08)  
Podle plánů, DB počítá s tím, že na linku Praha-Hamburg nasadí vlaky ICx(nástupce ICE pro tratě s Vmax=230 km/h), ale to až nejdříve po roce 2020.
19.01.2014 (12:01)  
Jančura je rád, že přežívá v červených číslech Praha-Ostrava
19.01.2014 (12:01)  
Tiše závidím... Popravdě řečeno, moc tomu nevěřím, že ICE sem někdy bude zajíždět. A kdyby se stal zázrak, tak jedině po zcela "přerekonstruvované" a částečně nově postavené trati z Mnichova do Prahy. Trať pro 120 km/h....das ist prostě wenig:-)
19.01.2014 (11:21)  
Jiří Kocurek, lukes4.zs:

Zaráží mě Vaše najivita, že bude jezdit Jančura do Hamburgu.
Vzhledem k tomu, že přiznal, že mu žádná banka nepůjčí ani korunu.
19.01.2014 (11:15)  
lukes4.zs: Pokud bude trať na 100-160 km/h, tak ICE nemá význam. Svezení ve žlutých Xmz bude na minuty stejně rychlé.
Registrierter Benutzer lukes4.zs  mail  
19.01.2014 (10:29)  
Přál bych si,aby ICE zajíždělo do Prahy...Kdyby se Jančura domluvil na odkupu starších ICE,tak jsme je tu mohli mít. Ano,vím o tom,že by se museli přizpůsobit na českou železnici :-)
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko