..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "MirekOH":

  1 2 3 4 5 ... 8      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
M 152.0002M.Grill, J.Kamiš - Polospouštěcí okna byla jen na stanovišti strojvedoucího. V oddíle byla okna sklápěcí, s větší sklopnou částí než u sériových vozů. Na rozdíl od sériových se dala křídla oken vyháknout a úplně sklopit.21.08.10 - 21:47
ST44-2015 + ST44-2049Martin Grill : A kdo mluví o šířce? Příspěvky jsou o přípravě na spřáhlo, šroubovku a nárazníky. Pokud jsou mašiny na fotu dodány jako širokorozchodné, tak nárazníky nikdy nemusely mít.
A když jsme u té šířky :-), tak třeba skříně Siemensů ER20 pro OBB, nebo LG se velmi liší. Tady se dá říci, že se pod označení ER20 vešly dvě velmi rozdílné řady.
08.06.10 - 11:46
181.040-7LA, zaza, faigja : Možná jste zapoměli na ČD Cargo. V SOKV Ostrava jsou 181.008, 069, 084, 115, 150, 182.038, 134, 168, ODOS má 182.166, OKDD (AWT) vlastní 181.024, 040. Navíc se na ostravsku objevují šestikoláky pronajaté ze Slovenska, např. 183.030 pro ODOS.07.06.10 - 12:34
ST44-2015 + ST44-2049MG a DS : Skříně Sergejů se dělaly stejné pro široký i normální rozchod. Tyto lok. byly navrženy pro celý východní blok. Takže mají přípravu pro spřáhlo i pro nárazníky a šroubovku.
MG : Nárazníky jsou na š.r. zbytečné, nehledě na to, že by se těžko manipulovalo se vzduchovými hadicemi mezi SA a nárazníky.
07.06.10 - 11:49
770.412-5kozel - Pro upřesnění, na stránkách BF L je uvedeno, že majitelé společnosti BF L jsou soukromými vlastníky lokomotiv, které BF L užívá při svém podnikání.06.04.10 - 23:36
V 120.233Ážetďák - Lok. M62 se vyráběly pro východní blok jednotně s DC přenosem výkonu. Nepletěš si to s nějakou porevoluční přestavbou, nebo s Ragulinem ? Ten měl AC/DC přenos. T679.1 měly ve své době zatěžovací vodní odpor také v přerovském depu a pokles výkonu po montáži tlumiče prý byl okolo 100 ks. I když v příručkách se se dále udával výkon 2000 ks.23.03.10 - 12:59
750.410-3Javor, Čábi - Asi si to někde inteligentně přečetl. Zásuvky jsou pro dvoučlenné řízení lokomotiv. Původně je nové 753(T 478.3) a reko 750 měly v pluhu pod nárazníky. Dnes je po opravách některé lok. mají nad tabulkou. Viz nově opravené lok. ČDCarga a jiných dopravců. Ale aby to nebylo jednoduché, tak na fotu je 750.410 - 3. To je původně T 478.4002, což je prototyp, který předcházel sériovým T 478.4(754). Tato lok měla složitější řídící obvody a má dvě zásuvky dvoučlenného řízení. Sériové T 478.4(754) měly ještě novější el. výzbroj a od prototypů se lišily. Obě prototypové lok T 478.4001 a 002 byly časem upraveny (zjednodušeny) a dnes jsou z nich 750.409 a 410.21.03.10 - 14:40
751.148-8 + 751.093-6Modžel - Křivý komín je památka na provoz PG 500. Aby se nešpinila střecha, tak během svého provozu dostaly některé 751 nástavbu na výfuk dieslu i na komín PG. Nástavby se dávaly např. i na řady 753 a 742.13.02.10 - 23:08
423.0145bazala68 : Já bych řekl, že není Moskvič jako Moskvič. Na jednom fotu je Moskvič 2140 a na druhém je Moskvič 412. Liší se maskou, dveřmi, nárazníky, zadními křidélky. Stejná bude asi jenom barva.16.12.09 - 23:48
M 131.101T435 - Ano M 131 měly vidlicový dvanáctiválec T 111, ale převodovku měly Mylius.24.09.09 - 21:23