..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jirka Panther":

  1 ... 10 11 12 13 14 ... 69      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Ge 4/4 II 615 RhBTo je krásná fotka a podivná debata, nechtějte abych šel do tabulek... Od pohledu je zřejmé, že kolejnice by vedení unesla, ale byla by úžasně prohnutá. Dobrý nápad pro film ala Harry Potter.17.11.11 - 19:24
242.203-8Technická ke trati. Tento úsek je téměř 50 let starý, trať do Plzně vedla jinudy. Udělal se společný úsek s tratí do Veselí-Mezimostí a triangl v Nemanicích. Připomínám, že kolejové spojky a rozvětvení jsou udělány na traťovou rychlost 100km/h, třetí větev trianglu (jen pro náklady) je na 60km/h. Na odbočení na starý úsek trati do Plzně jsou výhybky na 60km/h, kolej vrchem (původní pražská) je nyní Plzeňská. Koridorizací bude úprava dvě koleje vrchem, což zjednoduší zhlaví osobního nádraží.11.11.11 - 8:26
363.073-8Jako obvykle koleje se řeší až jako poslední. Tím pádem se při elektrizaci nikde nezvýšila traťová rychlost. To je stejně při dvojkolejce vždy problém. Například na stavbě 3.TŽK Kařízek - Rokycany drobné úpravy koleje znamenají minimálně deset etap, protože se musí nejdříve dělat levosměrné oblouky v koleji č.1, pak tam převést dopravu, udělat celou kolej č.2, pak se zase vrátit na kolej č.1 a tu definitivně dodělat. Jindy zase totéž ve stanicích. Pěkná pakárna. Tak se opět udělala elektrizace stylem jako za socialismu jen s tím rozdílem, že možná někde vyčistili zanesené příkopy a propustky.08.11.11 - 23:03
556.0506Je to z nadjezdu silnice do Smržovic a kamenolomu. Lepší foto by bylo z louky vpravo na viadukt. To by byla kalendářovka. Mnohem lepší než Novina, či Jezernice, o viaduktech v lesích už vůbec nemluvě.18.10.11 - 12:35
362Už vidím, jak první květnovou sobotu budu v 9:00 na místě s dlouhou rourou. Tenhle snímek mi za ty dvě stovky stojí. Vlastně jich bude víc, protože bude dobře nasvícený i levý břeh řeky.29.09.11 - 4:59
363.086-0Ad ceskolipak a další: zde se projektanti metra přiblížili blbům od Olšanských hřbitovů. Oblouk je sjízdný rychlostí 105km/h, při jízdě do kopce 11promile cca 90km/h díky stahovačce. Přitom o 2 km dál si celkem dobře pohráli s mostem a vyždímali z trasy 120km/h. Nechal bych ty kretény doživotně platit tu propálenou energii.
Aby to hrobařům železnice nebylo líto, tak před žst. Rokycany předělali oblouk a dali jinam most za cenu zvýšení rychlosti z původních 90 na nových 90km/h. Přitom ve stanici zvýšili rychlost průjezdu z 95 na 100.
23.08.11 - 16:54
Di4 652Pěkné, mohlo to být ale lepší. Ovšem, pokud tam jezdí stále dva vlaky za den jako před 20 lety, pak je to mnohem časově náročnější, než fotit třeba v Rakousku. Jedna pořádná fotka zabere půl dne. A to nemluvím o počasí, kdy jsem tam měl v průměru 3dny deště na jeden slunečný.31.07.11 - 8:42
Ge 4/4 III 644 RhBNehodnotitelné! Poprvé vidím, že si dal někdo práci udělat jiný záběr. Skvělé!!! Konečně je také vidět kus trati a druhý tunýlek. Jasná kalendářovka.20.07.11 - 13:14
810.334-3K pikniku doporučuji vzít půlmetrovou rouru na detaily.

Jinak bych toto dílo nazval "Pražský přístup k dopravě", kde vidíme krásně seřazený seznam priorit.
17.07.11 - 18:36
914.087-2 + 814.087-3 + 914.086-4 + 814.086-5Příliš mnoho žluté, ale stejně za 5*24.05.11 - 18:17