..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Martin Hochman":

  1 ... 10 11 12 13 14      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
560.010-1Fialová jezdila svého času 560 007/008. 560 003/004 měla zase svého času jako jedinná polopantografy. 560 027/028 jezdil donadávna v šedé s červeným pruhem. Od té doby se mu říká Šedý vlk.. O "rychlíkovém" panťáku slyším poprvé a troufám si tvrdit, že je to kachna...25.04.11 - 20:33
380.007-5Je to plechovka co přivezla Sp 1776. Na soupravu zezadu najede 380 a je to R815. V pracovní dny je to pravidlo. 380 přijede do Brna o hodinu dřív na R810.05.04.11 - 8:51
754.062-8Je to Os 4912. Není to mimořádný vlak. Pohotovostní souprava IDS motorová se pravidelně vystavuje v tomto řazení tj lok.754+3xBdmtee. Mimo jiné tyto soupravy jezdí i na několika spěšných a osobních vlacích po vláře. V podstatě by to mohl být i následek těch Maloměřic, ale tam se to řešilo motorovýma přípřežema a postrkama....26.02.11 - 16:18
754.062-8Vypadá to na nasazení PSM (pohotovostní soupravy motorové). Z nějakého důvodu (pravděpodobně závady na voze nebo lv) byla vystavena pohotovostní souprava IDS, kterou byla nahrazena původní souprava. Občas se stane, že pokud není k dispozici elektrická rozhodne dispečer o vystavení soupravy motorové i na elektrifikovanou trať. Nebývá to často, ale stává se to většinou při rozsáhlejších mimořádnostech nebo souběhu závad na více soupravách.26.02.11 - 10:18
162.036-8Rekonstrukce 363 na 362 se teď už neprovádí prohazováním komponentů se 162. Provádí se tzv. zrychlovacími sadami, které jsou za tímto účelem dodávány..03.02.11 - 11:20
498.022 + 486.007Je tam chybka v popisku jedná se o 498.022. Ale jinak foto fajn...15.01.11 - 17:04
242.272-3 + 560.027-5Jo a vážení z jiných krajů. Zajímalo by mě jak to funguje jinde z provozního hlediska. V Brně jsou pro IDS k dispozici dvě záložní soupravy, motorová a elektrická a to v plné pohotovosti (tj. i s HV a se strojvedoucím). Můžu vám jako provozní zaměstnanec říct, že zejména elektrická souprava je využívána hojně. Není dne, aby se většinou několikrát za den neměnila na průchozím osobním vlaku linky Sxx souprava, nebo se aspoň nepřepřahalo z důvodu závady na voze nebo Lv, nebo v případě provozní mimořádnosti. Stejná situace panuje na R. V Brně jsou dvě pohotovostní záložní soupravy (5ti vozová a 6ti vozová) tentokrát bez Lv a strojvedoucího, které slouží k nahrazování rychlíků na linkách Rx IDS. Situace v používání těchto souprav je podobná jako v případě záložní soupravy "osobní", tedy několikrát denně. Jak se to provozuje v ostatních krajích, protože mám pocit, že ty záložní soupravy v Brně jsou vcelku rarita v našich podmínkách.05.01.11 - 10:24
242.272-3 + 560.027-5Ač jsou tyto panťáky mou takřka srdeční záležitostí tak musím BOHUŽEL konstatovat, že zatímco po elektrické stránce je to velmi slušné, tak z ostatních hledisek je to velká bída. A z hlediska cestujícího? No, těsně po reko to ještě jde. Ovšem svezte se jednotkou 560 007/008, která je 5 let po. Zhjistíte, že po reko není v podstatě ani vidu ani slechu. Sedačky vypadají jakž takž, jsou i celkem pohodlné. Toalety no tak o tom radši nemluvit. Okna moc netěsní, a jsou z části neprůhledná. Dveře tragédie - špatně těsní, v zimě jima fest táhne, a poměrně často jsou zdrojem menších zpoždění kvůli centrálnímu zavírání. Dřív byly ptg jedny z nejlíp topících vozidel dneska topení nic moc a v kombinaci s dveřma je tam pod -2°C regulérní zima, možná větší než v Bdmtee a to už je co říct. Obrzdění taky nic moc. Ještě kdyby tak někdo naučil ty strojvedoucí, kteří tak usilovně brzdí luftem aby využívali EDB tak jak jejich šikovnější kolegové, kteří za normálních podmínek používají vzduch maximálně k dobrždění z rychlost +/- 5 km/h a k zajištění. Takže z hlediska veřejnosti nic moc.Z hlediska obsluhy je to něco jiného ježdění s tím je velmi komfortní, ovšem poslední dobou začínají být poměrně dost poruchové.05.01.11 - 10:12
350.008-9To nemá chybu...05.01.11 - 9:24
380.007-5+ ještě IC Břeclav-Praha a EC Brno-Praha a zpět výchozích/končících v Brně.23.10.10 - 16:42