..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Tomáš Kraus":

  1 ... 11 12 13 14 15 ... 46      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
93E 001 + 163.062-3 + 163.064-9Farkač Karel: Pokud se nepletu, tyto lokomotivy po síti SŽDC už nějaký ten pátek (2 roky?) jezdí.11.03.11 - 13:56
363.119-9Pěkné, jeden označí vlak za legendární a pak řekne že o něm vlastně nic moc neví, druhý podle fotky usoudí že tehdejší ČSD měly vozy stejné úrovně jako západní Evropa - to tedy už dávno neměly. Vedle spousty Béček existovala akorát horká novinka řady Bmee, což je vlastně takové aktualizované Béčko - ČSD si tam přály opět tu klasickou osmimístnou lavici, což vagonka už odmítla, ale přesto byla verze pro ČSD ta nejhorší co vznikla. Mezitím v Itálii už jezdily vozy téměř stejné jako naše Bmz a v Německu fungovalo ICE...02.03.11 - 12:35
Bzmot 395Pěkná zimní fotka z maďarské "Bechyňky" (kombinovaný most). Nedávno byl na Vlaky.net odkaz na video z tohoto mostu:
http://www.youtube.com/watch?v=JSQiCrdL1yY (začíná v čase 3:50)
21.12.10 - 20:37
44.127-9Etienne: Četl jsem že se rozhodli všechny električky z Rigy zrušit naráz, ale protože neměli dost Desir na nahrazení všech, několik vlaků prostě škrtli - řešení po balkánsku. Jinak ovšem souhlas.07.12.10 - 20:02
6010.001-3Strojvůdce: Do Švýcarska tyto soupravy nejezdí už dlouho (EC Transalpin byl před nasazením Railjetu klasická souprava se dvěma Taurusy, panoramatickou jedničkou a autovozem), poslední pravidelné výkony byly IC vlaky Graz - Selzthal - Salzburg/Linz/Innsbruck, Graz - Wien a nějaké posily na Villach.
Osobně tomu hromadnému vyřazení všech jednotek moc nerozumím, je pravda že spolehlivost už klesala, ale cestovní komfort byl pořád velmi slušný. A když jako náhradu používají lokomotivy a vozy od DB, tedy nepříliš pohodlné Bimzy bez řídicího vozu (v Bischofshofenu a Selzthalu jsou úvratě), každý v jiném nátěru, vypadá to spíš jako krok zpět.
21.11.10 - 12:26
EU07-511SMall42: Recipročně budou do Ústí nad Orlicí jezdit "kibly" řady EN57 PR.06.11.10 - 0:43
751.168-6Anowis: Nevím jestli je ta otázka myšlena vážně, ale v roce 1992 žádné ČD neexistovaly.03.10.10 - 20:47
350.018-8Honnzok: Gorila jede do Budapešti, tak jako u všech EC/EN/R jedoucích z Prahy. Dál pokračuje elektrika MÁV (snad V63) a ze srbských hranic samozřejmě lokomotiva ŽS - do vnitrozemí si Srbové cizí lokomotivy nepustí (snad jen černohorské). A zase takový zápřah by to pro gorilu nebyl, po té rovinaté jednokolejce Budapešť - Bělehrad se v Maďarsku jede 70 km/h a v Srbsku 40 km/h...10.06.10 - 21:38
742.383-3240.025 "Bohužel" vlaky na Dobříš jsou tak oblíbené, že se bez postrku neobejdou - ta bangle ještě jde, ale když jezdívala berta, vždycky úplně přehlušila ten čtyřkolák. Nejlepší byl vlak ke 100letému výročí v roce 1997, kdy byl i ten postrk parní.24.05.10 - 13:20
Ol 49-61str: Tyto patrové jednotky se ke konci výroby dělaly nejen čtyřvozové, ale i dvouvozové a pětivozové, aby byla kapacita flexibilnější, ale stejně se pak přešlo na výrobu samostatných patrových vozů.04.05.10 - 20:39