..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Martin Hochman":

  1 ... 10 11 12 13 14      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
380.007-5Od nového GVD by měla mimo jiné jezdit mezi Brnem a Břeclaví na cca 1/2 R a Sp směr Olomouc/Hodonín. Nasazování by mělo býti postupné....23.10.10 - 16:40
714.220-1Malé upřesnění ad Miloš: Mycí program při kterém jezdí rámy okolo vozidel se používá při mytí krátkých jednotek 854+054+954,nebo 854+954.Co se týká rychlosti pohybu v myčce tak nám bylo sděleno 0,5 km/h. Má to i drobné mouchy, například po mytí čel panťáků, opouštěly tyto myčku bez stěračů a s deformovanými zrcátky:-) to jen tak jako zajímavost....24.09.10 - 19:29
851.028-1Pro cestující velmi pohodlné. V brněnském repasu interiérů a výměně oken i příjemné svezení. Ovšem po technické stránce a zejména co se týká provozních nákladů je to dost tragédie. Jinak nevím jak Olomoucké 851, ale brněnské 850 definitivně končí, neb se již neprovádí opravy motorů.23.06.10 - 13:30
842.001-0Tuším 842 009. Mimo jiné co se dynamiky jízdy týká tak oba prototypy jsou stroje velmi živé. Ovšem provozní spolehlivost žádná sláva.01.05.10 - 18:05
151.001-5 + 363.004IR)No a spíš vzhledem k rozsáhlým výlukám v Přerově tam čeká na volnou trasu. No a taky ty dva sběrače nahoře, že.. Ale vypadá to velmi dobře.09.04.10 - 1:00
810.564-5Ad Mirek S. 1.Nsl znamená 1. násled vlaku toho čísla. U nás mohou být zavedeny maximálně 3 následy vlaku od každého čísla. A funguje to tak, že pro jízdu následu platí vždy stejné dopravní podmínky jako pro vlak kmenový. Využívá se to buď na tratích kde je zavedeno grafikonem málo vhodných čísel vlaků, nebo např. je-li jedna velká zátěž z bodu A do bodu B, kterou jeden vlak neodveze pak jedna část může jet jako kmenový vlak a ostatní jako následy.10.03.10 - 11:43
854.029-6 + 854.009-8Katr umí řídit katr. Ale není to bez komplikací při rozcházení. Na vlastní oko viděná sestava 854+054+854 řízená z jednoho vozidla.25.12.09 - 11:31