..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Tomáš Kraus":

  1 ... 12 13 14 15 16 ... 46      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
151.019-7Mimochodem když tehdy DB přecházely u dálkových vozů z červenobílého schématu na dnešní bílé s červeným proužkem, žádné takové cirkusy k vidění prakticky nebyly (přinejmenším v mezistátní dopravě). Bylo to proto, že i klasické vozy se snaží provozovat a udržovat v ucelených soupravách, což moc nevím jak je rozvinuto u ČD.12.04.10 - 9:57
498.022Jen doplním, ža auta na skobě tam visí dvě, a že předloni po nějaké vichřici jsem jedno z nich viděl viset tak o 30° vychýlené od svislé osy :-)08.04.10 - 9:25
1216Randy: Na Metropolovi. Je to první případ tranzitu vlaku (přímých vozů z Vídně) bez přepřahu přes ČR.09.03.10 - 21:17
ABe 8/12 3502Provoz Allegry s klasickými vozy není žádná mimořádnost - jednotka je k tomu navržena a bude tak jezdit pravidelně. Dvojice elektrických vozů ze 60. let, které budou nahrazeny, také na Bernině tahají klasické soupravy.24.02.10 - 13:00
754 + 742Kadlos: No, pokud se 350 myslí jako krysa, tak asi do kanalizace, a pokud jako gorila, tak... je tohle asi jeho poslední fotka :-))22.01.10 - 12:36
749.246-5Sim: Tak to by potom u mezistátních vlaků musely být přestupy na státní hranici aby bylo opravdu vše v nátěru dopravce, co je to za nesmysl? Samozřejmě že hláška "podle barvy poznám dopravce" se nedá brát tak doslova. A jméno dopravce mě může zatímat, když chci třeba jet na RegioNet z KV do Sokolova (Viamont neuznává) nebo na ČD Net z LBC do Hrádku (Railtransport neuznává). Proč by mě měl zajímat majitel či nájemce vozu ve kterém sedím (nebo snad lokomotivy), opravdu netuším.20.01.10 - 11:13
749.246-5Sim: A co je logického na tom, aby se místo dopravce hlásil majitel vozů? (u takového Metropola nebo Chopina by to bylo dlouhé hlášení) Cestující nešotouš nepotřebuje vědět čí vozy na vlaku jedou, ale jméno dopravce ho může zajímat hlavně z tarifních důvodů.19.01.10 - 14:16
642stoupa: No já nevím, jestli Sudety se říkalo pouze území na naší straně hranic. V Polsku se tento výraz používá dodnes a není tím míněno nic "hanlivého" nebo tak - myslí se tím vlastně všechna příhraniční pohoří, od Jelenie Góry až po Glucholazy. Viz třeba zde: http://www.naszesudety.pl/?p=artykulyShow&iArtykul=1013.11.09 - 14:36
HGe 4/4 II Nr. 101 MGBHoratio: Říká se dokonce nejpomalejší rychlík na světě. Ale:
Glacier Express Brig - Disentis.............100km / 2h42min = 37km/h
Rychlík Praděd Hanušovice - Jeseník.............36km / 1h14min = 29km/h :-)
A třeba v Srbsku by se našly i další vlaky, jedoucí stovky km nižší rychlostí než Glacier Express :-)
26.10.09 - 9:56
EN75-003Jakub Gregor: Flirt PKP je elektrická jednotka (viz označení EN), ale jinak souhlas.16.10.09 - 12:30