..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jirka Panther":

  1 ... 13 14 15 16 17 ... 69      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
E 189-926 LokomotionTechnická poznámka k naklonění: Svislice je svislá když se na ni koukáš vodorovně. V tomto případě je potřeba srovnat obrázek podle dálničního mostu, což samozřejmě v tomto zmenšení může posoudit pouze autor na originále. Domnívám se, že je to mírně nakloněné doprava, což ovšem znásobuje velké klesání dálnice i násvit mostu. Jinak by si toho nikdo nevšiml.01.12.10 - 4:52
Ge 4/4 II č. 612 a 620 RhBArdez - místo mého posledního noclehu v přírodě (za kostelem mírně vlevo 2km do kopce.

Co se týče rychlostí je to velmi rozdílné. na metrovém rozchodu jezdí 40-100km/h podle možností. Asi jako naše koridory se jezdí 60-160. Dovoluji si odhadnout, že nejběžnější rychlost na RhB je 60-80km/h.

Průměrnou rychlost mezi dvěmi stanicemi je možno vidět na http://www.swisstrains.ch/, což bohužel v případě velkého kolísání traťové rychlosti moc neřekne.

Jediné co mně tady mrzí, že se tehdy trať nedostavěla do Landecku. To by bylo parádní spojení přes celé Alpy.

Jinak toto je klasická kalendářovka, tedy o 3* nad možným hodnocením.
28.11.10 - 9:40
350.015-4Výborné, především děkuji za odpověď jak vypadá místo, kde fotila Bea: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/163011.jpg, které vypadá jako ze stromu.
Dalo mi chvíli práce než jsem to tehdy našel na mapě v podrobnosti 1:25000.
20.11.10 - 13:33
Be 4/4Úžasná kalendářovka!!! Kdyby to bylo lepší, tak už je to zkažený - hláška jednoho kolegy o kýčích (například o týden dříve by byl ten strom u kapličky lépe zbarvený). Velice si cením jak mimochodem je v záběru hlavní město a ten krásně vytvarovaný kopec nad ním.

Jedině by mně zajímalo co je vlevo mimo záběr. Z toho co vidím bych spíše zabral o 1/6 doleva, čímž bych se zbavil vedení VVN vpravo a vlevo by se objevila nějaká roklinka z níž je tady vidět jen hrana.

Velmi nepatrně bych pohnul nahoru, aby plocha oblohy nebyla výrazně menší než plocha pastviny před vlakem.
18.11.10 - 9:14
1116.083-5Beru to jako ukázku co už prostě nejde. Pokud to nebude v sekci "umění". Dělat z mašiny jezevčíka, kterého mají kamiony vyobrazeného na zádi není to pravé ořechové. Pražce vypadají jako že jsou metr od sebe, což je natažené cca o 50% a to už tahá za voči.

Jelikož nevlastním takový širokáč, nezkoušel jsem ani jak z toho vybruslit. Lineární sražení asi nepomůže.
15.11.10 - 10:59
740.517-8Technická poznámka: Most byl natočen, tento oblouk má zvětšený poloměr z cca 450 na 725m, předchozí oblouk naopak zmenšený poloměr rovněž na 725. Na fotce je polovina oblouku, takže lze těžko porovnávat.04.11.10 - 21:43
Kyjské očiTento mostík přímo vyzývá k nasvícení. Ve dne je příliš bílý, v noci stačí málo... a je to nádhera.

Jo za našich mladých let tohle nebylo (auta a digitály). V tomto případě si dovedu představit, že třetí vlak už je špica když to vidíte na displeji. V pravěku, kdy člověk čekal nějaký týden na vyvolání by tahle legrace přišla dost draho.
03.11.10 - 6:26
ST43-263Moc se mi líbí pojem "Přetelení".

Tady je odkaz na jedno dokonce v pohybu: http://www.youtube.com/watch?v=qFoqrk2Qr0Q&feature=channel

Je to docela síla, traťová je tam 140 a vexle na první pohled vypadají na 80, ale návěstidlo signalizuje mnohem vyšší cifru. To je také dobré telení.
30.10.10 - 19:46
749.121-0Technická poznámka pro mladší ročníky: Takto se opravovalo za socialistického plánování 800km kolejí ročně. Bohužel i hlavní tratě, takže bez řádné opravy spodku a odvodnění to dlouho nevydrželo. Proto těch 800km!

Co se týče rychlosti, pak je zde problém, protože dle znění ČSN z roku 1997 a následných aktualizací už na poloměrech pod 250m nemáš šanci zvednout rychlost. I kdyby se zde našla vhodná konstalace, tak další věc - přejezdy atd.

Zvýšení rychlosti z důvodu vylepšení geometrie koleje (mimo koridory) jsem zažil pouze v roce 1990 u TD Cheb (následně byla rozmetána), TD Litoměřice a další na pravém břehu Labe a na Slovensku ze Spišské Nové Vsi do Košic.

Jinak spíše registruji po dokončení stavby trvalá omezení. Beroun - od roku 1972 dodnes místo 100km/h je tam stále 50km/h. To samé Libeň horní nádraží do letoška.

Beroun - Hořovice. Od změny GVD 12.12.2010 mělo být hotovo a jezdit 120 (105 Zdice-Stašov). Místo toho v celém úseku stejná, nebo nižší rychlost než před stavbou. Výsledek bude ten, že už 13.12. odpoledne bude zcela rozesraný grafikon, protože nestíháním se křižování posune do míst, kde se jezdí jednokolejně.
25.10.10 - 9:20
801.515Ad Stoupa, IR: přesně to mně napadlo. Zaslouží si 5*

S plakáty by šlo možná i něco udělat. Udělat si je dobové, vlepit do originálu fotky a na miniatuře v této galerii už nikdo nic nepozná.
29.09.10 - 13:09