Komentáře uživatele "C.M.Burns":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| 380.002-6 + 380.003-4 + 380.001-8 | V tom článku také není úplně fér srovnávat cenu škodovky v době zadávání a taurusu dnes, kdy se SIEMENSu náklady na vývoj už zaplatily. Nicméně se tím nechci zastávat škodovky, která už měla odevzdat nějaké 380 ČD, bez ohledu na změnu TSI předpisů. Edit: to OJakup: 380 má na 3000Vss dokonce vyšší výkon než taurus. | 07.04.10 - 16:23 |
| 642 DB Regio | to M 474 003: Jasně, DB nasadí na přeshraniční výkony schválenou vícesystémovou jednotku o kapacitě desira na těch "pár" kilometrů pod trolejema a po zbytek cesty mimo dráty tu jednotku jako nečinnou potáhne diesel... bravo! tomu říkám efektivní nakládání s vozovým parkem :-) pozn: pokud se nemýlím, tak s Německem máme jen jednu společnou přeshraniční elektrizovanou trať (z Děčína směr Drážďany), takže by bylo asi od ruky jezdit elektrickými jednotkami ze ZÁPADNÍCH ČECH přes Děčín. | 21.03.10 - 10:33 |
| 151.027-0 | To Bartisko: Proslýchá se, že ve stříbrném (továrním) nátěru bude prvních 8 ks. Zbylých 12 ks by mělo chytit najbrta... | 23.12.09 - 17:11 |
| 223.063-9 Arriva | Honnzok: Asi jste, pane kolego, nepochopil můj příspěvek. Vemte si, že k tažení tohoto vlaku (ať už herkulem nebo brejlovcem) budete potřebovat určitý výkon. Protože je herkules, za prakticky stejné spotřeby, o 30 % výkonnější, není úplně tak pravdou to, že na tažení tohoto vlaku "žere" více nafty než brejlovec. Jinými slovy: měrná spotřeba nafty u herkula je nižší oproti řadě ČD 754. | 05.11.09 - 23:21 |
| 223.063-9 Arriva | Jony: ...spotřebuje tak 1-2 deci nafty navíc než 754. To je docela pěkná spotřeba, když vemu v potaz, že má o 540 kW vyšší výkon oproti 754, ne? | 05.11.09 - 12:24 |
| 810.372-3 | Tato náhradní souprava za pendolíno se určitě řídila i svislými rychlostníky, aby stíhala časy, že? :-D | 18.07.09 - 12:44 |
| 230.075-4 + 230.105-9 | Nevytvořil tohle barevné schéma také Najbrt? Zprvu jsem se bál, že bude vše vypadat jako 372.010 ( http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/372029.jpg ). Nakonec se jim to docela podařilo sladit tak, aby to vypadalo celkem pěkně na oko. Stejně jako peršinky, esa nebo třeba brejlovce ;-) | 02.07.09 - 7:24 |
| E 499.004 + 745.501-7 + 464.202 | Trošku off-topic, ale není ta 745 od Railtransu? K jakému účelu tento "přesun" sloužil? Viděl bych to jako historický vlak, ale nějak mi tam nesedí ta 745. | 13.05.09 - 11:15 |
| 130.033-4 | ...ať ten "bordel" ze sběrače na auta klidně padá. Moje auto to nebude. | 31.03.09 - 12:15 |
| 854.222-7 + 054.222-5 + 954.001-4 | Je to nějaký optický klam nebo špatně vidím nebo jsou ty koleje tak křivé? | 25.03.09 - 14:05 |










