..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "C.M.Burns":

  1 2 3 4 5 ... 8      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
380.002-6 + 380.003-4 + 380.001-8V tom článku také není úplně fér srovnávat cenu škodovky v době zadávání a taurusu dnes, kdy se SIEMENSu náklady na vývoj už zaplatily.
Nicméně se tím nechci zastávat škodovky, která už měla odevzdat nějaké 380 ČD, bez ohledu na změnu TSI předpisů.

Edit: to OJakup: 380 má na 3000Vss dokonce vyšší výkon než taurus.
07.04.10 - 16:23
642 DB Regioto M 474 003: Jasně, DB nasadí na přeshraniční výkony schválenou vícesystémovou jednotku o kapacitě desira na těch "pár" kilometrů pod trolejema a po zbytek cesty mimo dráty tu jednotku jako nečinnou potáhne diesel... bravo! tomu říkám efektivní nakládání s vozovým parkem :-)

pozn: pokud se nemýlím, tak s Německem máme jen jednu společnou přeshraniční elektrizovanou trať (z Děčína směr Drážďany), takže by bylo asi od ruky jezdit elektrickými jednotkami ze ZÁPADNÍCH ČECH přes Děčín.
21.03.10 - 10:33
151.027-0To Bartisko: Proslýchá se, že ve stříbrném (továrním) nátěru bude prvních 8 ks. Zbylých 12 ks by mělo chytit najbrta...23.12.09 - 17:11
223.063-9 ArrivaHonnzok: Asi jste, pane kolego, nepochopil můj příspěvek.
Vemte si, že k tažení tohoto vlaku (ať už herkulem nebo brejlovcem) budete potřebovat určitý výkon. Protože je herkules, za prakticky stejné spotřeby, o 30 % výkonnější, není úplně tak pravdou to, že na tažení tohoto vlaku "žere" více nafty než brejlovec.

Jinými slovy: měrná spotřeba nafty u herkula je nižší oproti řadě ČD 754.
05.11.09 - 23:21
223.063-9 ArrivaJony: ...spotřebuje tak 1-2 deci nafty navíc než 754.

To je docela pěkná spotřeba, když vemu v potaz, že má o 540 kW vyšší výkon oproti 754, ne?
05.11.09 - 12:24
810.372-3Tato náhradní souprava za pendolíno se určitě řídila i svislými rychlostníky, aby stíhala časy, že? :-D18.07.09 - 12:44
230.075-4 + 230.105-9Nevytvořil tohle barevné schéma také Najbrt?
Zprvu jsem se bál, že bude vše vypadat jako 372.010 ( http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/372029.jpg ). Nakonec se jim to docela podařilo sladit tak, aby to vypadalo celkem pěkně na oko. Stejně jako peršinky, esa nebo třeba brejlovce ;-)
02.07.09 - 7:24
E 499.004 + 745.501-7 + 464.202Trošku off-topic, ale není ta 745 od Railtransu?

K jakému účelu tento "přesun" sloužil?

Viděl bych to jako historický vlak, ale nějak mi tam nesedí ta 745.
13.05.09 - 11:15
130.033-4...ať ten "bordel" ze sběrače na auta klidně padá. Moje auto to nebude.31.03.09 - 12:15
854.222-7 + 054.222-5 + 954.001-4Je to nějaký optický klam nebo špatně vidím nebo jsou ty koleje tak křivé?25.03.09 - 14:05