..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "MirekOH":

  1 2 3 4 5 ... 8      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
130.044-1roman novotný - Mašina má v bočním okně také ceduli Wiamont. Takže půjde asi o pronájem, nebo prodej lok.05.08.09 - 15:11
556.042peršink - Podle Encyklopedie železnice : 556.001 až 080 měly velké plechy, 081 až 510 měly menší plechy, typu Witte, 020 měla menší přechodové plechy.12.07.09 - 11:18
363.040-7Ážetďák a ostatní - I u těchto řad budou asi regiorozdílné přezdívky. Já pamatuji nové 363 ( ES 499.1 ) jako ESo jednička, když se u nás ( Ostrava ) objevili první 163 ( E 499.3 ), tak se jim říkalo kvůli krátkému "doletu" Peršing, několik starších zaměstnanců jim také říkalo Bobina trojka. No a když přijeli novější 162 , tak jsme jim říkali Patriot, protože byli novější a měli o trošku delší "dolet". Pamatuji si, že nové 163 i 162 byli moc a moc poruchové.30.06.09 - 21:58
362.173-7Aby se to ještě méně pletlo, tak je to hrad Starý Jičín, pod ním je městečko Starý Jíčín a o kousek dál je město Nový Jičín :-) A když se to takhle vyfotí, tak se to moc líbí.24.06.09 - 21:02
556.0506Foto se mi moc líbí. Pokud jde o řazení vlaku, tak podle strojvedoucího Žižky, se toto už od středověku nazývá vozová hradba.08.02.09 - 20:15
460.017-7Pěkná fotka "z města". V lednu i zahřeje.
P.S. První i druhá kolej jsou zabezpečeny pro oba směry.
11.01.09 - 20:33
742.117-5 + 742.116-7Konečně se ledy hnuly a 742 ČDC se po dílnách od roku 2008 vracejí se zásuvkami na obou čelech. Externí dopravci si takto nechali upravit některé 742 a 740 už i dříve. Jeden z důvodů proč si tehdejší ČSD objednaly 742 se zásuvkami pouze u 2. stanoviště byl možná i ten, že se na kapotových mašinách v traťové službě jezdilo dvojčlenně !!06.01.09 - 15:11
363.008-4Fotka se mi líbí, je to zajímavý a pěkný pohled na elektrifikovanou trať. Vlak jede jako v kleci, ze všech stran je nějaké železářství. Úplně opačně potom působí fotka lokální trati, kde jsou dva pásy kolejnic, krajina a nad hlavou nic.
Ty vozy v pravo se vlní po nájezdu zlodějů. Chybí pružnice, ložiskové domky, nárazníky a další odmontovatelné věci. Jde z nich strach, protože jsou podloženy kusy fošen a podobně.
30.11.08 - 14:14
130.016-9Milda IV - Nalítáno mají určitě moc a moc, protože byly vyrobeny v roce 1977 jako řada E 479. Takže max. rychlost mají 100 km/h. Protože je mašin málo a 130 patří k ,,mladším,, a spolehlivějším strojům, tak toho moc nenastojí.
Jinak fotka se mi líbí, pěkné foto na pěkném místě.
25.10.08 - 12:29
354.195topič : popis i zážitky OK. Těch M 284 moc nejezdilo a celkem brzy dojezdily. Takže potřeba vozů pro motoráky velká nebyla. Proto se asi tak často Calm objevovaly za lok. Toho Anděla a kupátka berme s rezervou. Interiéry z vlaku byly točeny ve studiu a známe filmaře. Ve studiu může mít i Pendolino posuvná okna jako B a sedadla z A.
Pokud je ta Zetka pro vodu, tak to je dobrý nápad.
Jo a foto samotné se mi líbí.
21.10.08 - 13:31