..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Coudy":

  1 2 3 4 5 ... 7      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
534.0432Perfektní! 5* Akce pro české šotouše?08.06.10 - 12:05
556.0457Famózní záběr na známém viaduktu v Kryštofově údolí... Štokry mám rád. Díky! 5*15.05.10 - 13:52
810.479-6Moc hezký záběr v pozadí s cibulovou věží... Při detailním pohledu na motorový vůz mi to přijde maličko neostré. Ale nic zásadního. Jen bych místo nového laku volil šrotiště.13.05.10 - 18:51
477.055Děkuji Drahoši, další ze škatulky parádních fotek. Hezky zpracovaných i historicky cenných 5*
M 474 003: změnilo se k horšímu?!? To mi prosím vysvětlete, v čem přesně... Topič má samozřejmě pravdu, větší přepravní proud je na trase UL-Liberec, kde došlo podle vás k nesmyslnému přeložení a zrušení úvrati.
11.05.10 - 19:35
750.222-2Krásná fotka z mé domoviny. 5* Tohoto krasavce vídám téměř denně a opravdu vypadá, jako by právě sjel z výrobní linky... :-)13.04.10 - 20:06
524.1110Drahoš: moc bychom si to všichni přáli, ať už kluci od pětikoláka či fandové této parní lokomotivy, ale realita je poněkud složitá... Vzhlížel jsem k roku 2010 jako k velké naději po letech "klidu", tak uvidíme, co se bude dít. Jinak pokud vím, existují asi 4 mašinky: 524.159 (Lužná), 524.184 (Křimov), 524.1110 (ČL) a 524.1117 (Svk). To by bylo velmi hezké setkání pětikoláků... Pár fotek z českolipské rotundy: http://www.postimage.org/image.php?v=aVFa82i + http://www.postimage.org/image.php?v=PqqMPr + http://www.postimage.org/image.php?v=gxderir + http://www.postimage.org/image.php?v=TsciDNA19.03.10 - 18:59
524.1110Krásný snímek zeleného pětikoláku ještě v plné síle! Děkuji Drahoši. Taktéž ve mě zanechal tento stroj hlubokou stopu a osudného prosince roku 2001 jsem byl osobně v českolipském depu, kde stojí značně zaprášený Pukl dodnes. Uvidíme na podzim, snad už se věci pohnou kupředu.18.03.10 - 18:17
750.160-4Keltman: odpich to má slušný, jezdím tím skoro denně... :-)04.12.09 - 22:25
843.029-0Ondík: vztah ke starším spoluobčanům mám vřelý, přeci jen jsem slušně vychován a mám nějakou úctu. :-) Lepší by bylo říci, že je cíleně dotazována určitá skupina lidí, která nemá k železnici bližší vztah-čili nerozumí dané problematice nátěrů a této skupině je také subjektivně podsouván názor, zda-li chcete krásně čisté modro-šedivé vagóny nebo ty staré posprejované zelené... A pakliže se to mnoha lidem nepozdává (a nutno podotknout-uživatelům těchto stránek se železniční tématikou, kde mnoho lidí zná železnici dokonaleji, než slavný GŘ Žaluda...), tak na tom asi něco bude...Netvrdím, aby se ČD ptali na názor "nějakých šotoušů", ale jestliže návrhy dělá odborník, tak by to podle toho taky mělo vypadat. Což se o výtvoru Studia Najbrt říci rozhodně nedá. Ano, je to můj subjektivní názor, ale myslím si, že by se mnozí obraceli v hrobě, kdyby viděli, jak se dá zprznit např. brejlovec v unifiku Najbrt...26.11.09 - 22:45
843.029-0Zkrátka je to neprofesionální počin a přikláním se na stranu těch, kteří by to nějakým způsobem chtěli řešit... Obě adresy bych zasypal přepisy z této diskuze. A ať se studio Najbrt a ČD konečně proberou! Výsměchem jsou "ankety" nejmenovaných televizí, které se zaměřují na osoby starší 60 let a vyptávají se jich na nové a úžasné barevné řešení... Nemusím zde psát odpovědi dotázaných. Všem se to pochopitelně líbí :-D Holt když je někdo údajně renomovaný amatérem, tak to podle toho dopadne. Doufám, že pan Najbrt navštěvuje zdejší stránky, protože jinak zahltíme emailovou adresu jeho studia.24.11.09 - 21:24