Komentáře uživatele "Ážetďák":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
ET22-438 | To M: Myxomatóza! Dnes už se proti ní králíci očkují, ale dřív to byla pohroma, celý chov se musel vybít a králíkárny spálit. | 27.02.10 - 22:28 |
MUVka | Taký malý voĺaký bázmek a taký velký les! Všetko popíliť! Ale jinak pastva pro zimou unavený zrak, čili nádhera! | 27.02.10 - 22:26 |
814.013-9 | To Trainman: Maximální a využitý výkon tažného vozidla jsou dvě zcela rozdílné věci! Už byste si měli všichni konečně uvědomit, že elektrická lokomotiva spotřebuje jen tolik energie, kolik je jí potřeba na rozjezd a udržení rychlosti; čili pokud jede na vonoběh, ,,spálí" mnohem méně energie, než naprázdno bublající diesel a při brzdění umí energii do troleje vracet,což vozidla nezávislých trakcí neumějí a umět nikdy nebudou! a odebraný výkon je u elektriky součin proudu, napětí a času, po který se proud odebírá, takže lokomotiva o výkonu 2400 kW (plecháč, nebo laminátka) rozjede dva, nebo tři vagony na maximum během, ať nežeru, 20 sekund. i když těch 20 s bude odebírat max. proud, bude výkon, spotřebovaný rozjezdem 2 400 : 3 600 x 20, což je necelých 14 kWh! Tento výkon naměří v napáječce elektroměr a tento výkon také dráha zaplatí! Když si sečtete výkon, spálený elektrikou za celou cestu a porovnáte ho s cenou nafty, spálené regiokřápem, dostali byste se, pokud by elektřina nebyla nesmyslně předražená, na mnohem nižší sumu za proud. Ale i v dnešních poměrech to vyjde přibližně 1 : 1, přičemž komfort jízdy klasickou soupravou, byť krátkou je oproti regiokřápu někde úplně jinde. | 27.02.10 - 22:24 |
854.027-0 | Chemická klasika má citelně vyšší dynamický rozsah a nejspíš i širší gamut. Stará Praktica LLC, kodak Gold (dříve Fomachrom), kvalitní filmový skener a kam se hrabou všechny digitály! | 26.02.10 - 22:36 |
U 45.903 | ČHŽ je jeden ze snů, který se mi už nesplní. Škoda, ale co nadělám. | 25.02.10 - 21:50 |
230.073-9 | To Miškin: Díky za info. Ten propletenec kolem Křenovic a Holubic je zajímavý. Křenovice jsou jedním z mála zapadákovů v ČR, který má dvě nádraží. (kdysi dávno jsme tam řešili telefonizaci, dávalo se tam UKčko). A zadrátovat trať až do Veselí, kde už dráty jsou, by nebylo marné, i kdyby jen kvůli zjednodušení oběhu hnacích vozidel. Ale ten stoupák k Nesovicům by byl pro elektriky to pravé ořechové. | 25.02.10 - 21:49 |
750.042-4 | Ta modrá obruba kolem brýlí je super. | 25.02.10 - 21:43 |
486.007 + 498.022 | To Vlad: Pamatuji na Masně, že přijel Žabák, postavili ho nad jámu, mechanik otevřel kryt trakčního motoru a v tu ránu byl dokonale promočený. Ventilace také nasála sníh a ten se v motoru rozpustil, aniž by něco provedl. Oprava byla jednoduchá. Vyměnily se elektrolýzou rozežrané brejle, daly nové uhlíky, motor se vyfoukal teplým vzduchem a žabák spokojeně odjel. Dnešní ,,moderní" konstrukční řešení s takovouto možností evidentně nepočítá. A jsem strašně zvědav, jak se budou chovat v zimních podmínkách elektronické sarapatičky na podvozcích třistaosmdesátek. | 25.02.10 - 10:33 |
230.073-9 | Ty dráty končí, pokud se nepletu, ve Slavkově? Kdy se bude drátovat dál, na Kyjov? To stoupání k průsmyku na Nemotice by dráty potřebovalo. | 25.02.10 - 10:25 |
749 | Tenhle most bych doporučoval fotit co nejčastěji a z různých pozic, protože jestli se bude udržovat tak pečlivě, jako dosud, nebude to dlouho trvat a spadne i s projíždějícím vlakem. | 24.02.10 - 12:13 |