..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Kakov":

  1 ... 4 5 6 7 8 ... 24      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
57605OT: dovolte, abych se i já vyjádřil ke kádrovým otázkám diskuze

přesto, že jsem relativně mladý (34) a k nomenklaturním kádrů KSČ (před rokem 1989) jsem patřit nemohl, taky jsou mi ČS loko sympatičtější než zahraniční, ale konkrétně tahle se svý estetickým dojmem minimálně těm "domácím" vyrovná, skoro bych řekl takový GB pomeranč/sergej.....

jsem rád, že tu taková parádní fotka je
21.05.14 - 15:16
242.239-2mohu vědět proč odebrat??10.05.14 - 22:40
771.137-7 + 230.102-6 + 230.103-4tuší prosím někdo proč taková sestava HV? děkuji28.04.14 - 19:34
753.713-7pánové díky, lecos jsem se díky příspěvkům dozvěděl, jsem sice stavař, ale pozemák.....11.04.14 - 19:56
753.713-7Keprt: děkuji za odpověď10.04.14 - 17:39
753.713-7vadí něčemu ten trávníček? může přinést nějaké problémy?10.04.14 - 16:05
Alois NebelKarllos:

to nevíte, že po průseru se lidi překládaj hodně daleko :-D
15.01.14 - 20:13
ET22-157 PKP Cargobartik09 :

v řazení ŽP jsou jen 4 vozové a 2 páry 6 vozových....

každopádně ET22 v čele je už sama o sobě dost zajímavá mimořádnost...

koukám, že PKP Cargo je tak trochu pool :-D
01.12.13 - 21:44
363.513-3 + 363.5..prosím trasu těch kolejnic na území ČR někdo nezná?28.11.13 - 21:10
163.018-5dovolte mi prosím OT dotaz: kontrast mezi moderní lokomotivou a (dnes již) historickými vozy


může mi prosím někdo říci, (ale prosím jen nezaujatě, objektivně) do jaké míry byla tehdy tato loko moderní v celosvětovém měřítku?

sám neumím posoudit, a zajímalo by mě na jaké úrovni tehdy škoda loko byly
15.11.13 - 8:44