..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "zn1124":

  1 ... 5 6 7 8 9 ... 11      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
475.159Drahoši, jak píšeš jízdní doba byla ostrá, ale dalo se. Nejhorší byly pomalé jízdy na trati, kde byla sražena jízda třeba na 20km/h a ještě třeba v oblouku ( oprava mostu ve Zbýšově, Sokolnice nebo výměny zhlaví) a tam se muselo ukázat co fíra umí. Co ale většinou dobře klapalo, bylo křižování u rychlíků mezi Brno - Vyškov a bylo jich dost. Osobní vlak vždy stál bokem a rychlík mohl proletět. Málokdy čekal před nádražím než vjede Os.vlak10.02.10 - 21:41
475.159Krásná vzpomínka !! I když byl Os4011 zrychlený, měl v Chrlicích křižování a do Vyškova jediná zastávka.
Děkuji Drahoši
09.02.10 - 19:04
477.043pro Flaizer, tyhle soupravy jezdily a pendlovaly mezi Opavou východ-Ostrava Poruba ( účelově zajížděly do Ostrava-Vítkovice nebo NHKG v pracovní dny ) a proto v sobotu byla asi použita na výroční jízdu. Snad jen vůz BDa( ?? ) se časem objevil na konci a ne uprostřed soupravy.31.01.10 - 18:54
754.055-2Doufám, že nejsem sám, kterému se u tak pěkné fotky s krásnou atmosférou na ŽSR, nelíbí ten nepořádek mezi kolejemi.03.01.10 - 18:36
T 458.1157T 458 byly dobré, takový pracovní nezmar a v Brně měla k sobě ještě T458.1191 Od prohlídky do prohlídky většinou bez problémů. Měla charakteristický zvuk i na volnoběh a slyšet byla i na dálku. V Brně jsme tomu říkali " ŠROŤÁK"29.12.09 - 10:44
Vánoční pozdrav z JedlovéJako vždy nádhera. Vaše fotky mě vrací do dob pěkných vzpomínek při práci na těchto strojích.
Pane Drahoši, krásné a pohodové vánoční svátky přeji i Vám.
18.12.09 - 8:58
464.202Pěkné, tak jak byla 202 k vidění v 70letech min.století včetně soupravy se služebním vozem. Ale pak jsem si přečetl. Obrázek od pana Drahoše. Děkuji.
PS. Musím poslat na účet nějaké koruny na nový kotel, abyste jí mohli opět fotit.
14.12.09 - 17:56
475.1139Na dolním se jim jináč neřeklo než " Kozumplíci"
V závodech měli ale nevýhodu, protože v zatáčce v Černovicích měli 70km a Přerov měl 80km
30.11.09 - 7:47
475.162O 162 se vždy dobře staral a byl na ni pyšný pan Dostál.
Snad ho pan Drahoš znal ?
01.11.09 - 18:48
556.0506Za normálního provozu kouřilo, kouřilo. Hodně záleželo na kvalitě uhlí a jak byl těžký vlak. A když bylo v létě delší čas sucho, tak i také hořelo. Obilí, suchá tráva kolem trati nebo také i lesy.29.10.09 - 18:41