..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Borovička":

  1 ... 5 6 7 8 9 ... 27      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
452.022-7Antony: Když to bylo nové byl to bez diskuze komfort. Proti posezu na dřevácích na Benešov. Dnes už to nejezdí tak zásadní trasy. Ale je pravda, že tam díky stěnám třeba na Benešov už není výhled a hlavně se nedá jezdit v létě při otevřených oknech. Ty PHS působí do vlaku naopak.21.05.13 - 20:21
749.039-4Prostě klasika. Kdyby ta zamráča neměla ty pouťové barvy .-) tak klidně i přes 20 let stará. Jen ty patra tehdy topily od mašiny párou (a byla tam pěkní kosa - seděl jsem si na rukách aby mi nezmrzly, pokud fest mrzlo)06.05.13 - 20:26
01.535Já tyto dlouhé vlaky zažil až o 2 roky později už v moderní trakci. A nádherná délka vlaků nikoho tehdy v okolní Evropě nepřekvapovala. A perlička možná platná i pro ten rok 79. Průvodčí DR necvakali čs mezinárodní jízdenky. A tak se na tem skvost dalo jezdit opakovaně. Mně ho necvakli ani ČSD z Děčina do Prahy a 2 týdny na to jsem jel k Berlínu. Mohl jsem na jízdenku jezdit každý den z Berlína na pláže k moři a zpět. Já to využil jen na trolejbusy v Eberswalde (8Tr a 9Tr s vleky)04.05.13 - 15:56
372.008-3A ty splašky vedle, ty považuji za "nejpoetičtější" železniční zátiší Prahy, než to vjede do tmy v tunelu.14.04.13 - 7:14
M 152.0039To mi vůbec ale vůbec nesedí. On tam nebyl v Žacléři 2.4.2013 žádnej sníh .-)11.04.13 - 21:14
556.0506a kdo nebyl ve Velenicích tou dobou pohraničníky zatčen, ten nebyl .-) a ani dnes nemá ta správná fota.07.04.13 - 20:47
556.057Hospůdka podle mých kámošů ze Svoru si ráda nechává v zimě i dnes vysokou sněhovou bariéru, aby hosti nepoznali či poznali pozdě, že vlak už ujel.-)

Letošní počasí samozřejmě výjimečné je, bo ta kalamita v roce 77 byla jen nárazová (obdivoval jsem tam tehdy o těch velikonocích v Plzni 475 a trolejbusy do Bolevce, kde dnes jezdí tramvaj) Jedlová byla pro mne až další velikonoce 78 - v lese po pás ve sněhu, ostatně jako letos v okolí Zlatých Hor. A v České Lípě Město nejen na velikonoce byly tehda již odstavené slavné 464.o a 477.0 depa ČL. 556 na Jedlové bafaly ještě za krutých mrazů v lednu 1979 a další celý rok.
03.04.13 - 23:48
BS80S pitorestktní snad ne a no proč jo? Pitoresktní byly nejen mašinky (protože parní), ale hlavně i vagónky, protože obdobný výkon se opravdu stával pitoresktní. Vozil nic a dnes by neuvezl ani h... (samozřejmě z hospodářsko ekonomického...)09.03.13 - 20:10
BS80Dlouho po skončení parního provozu u ČSD měl Beroun to správné kouzlo, když na obzoru horizontu se zjevoval přízrak kouřící parní mašinky s pitorestktní nákladní soupravou. Tady je vlastně foto z opačné strany. Tou dobou takhle fungoval snad už jen Mladějov.08.03.13 - 20:14
534.0371DŠ: Aha, tak toho kremáka mám zapamatovaného kvůli tendru. Ta píšťala byla na kremáku co jezdil rok před tím přes Jičín do Turnova. V roce 79 měly ten výkon snad už 556. A určitě to nebyl výkon Jaroměře.08.03.13 - 8:31