..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Pavel Hromek":

  1 ... 5 6 7 8 9 ... 16      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
3509Pan Pavel Schreier je velmi známá osobnost ze železničního prostředí.Tak jakápak .."první fotka"...?Nádherné,nejkrásnější ta čistota kolem trati a železniční svršek.Žádná Albánie.20.10.11 - 18:51
1116.080-1Vzpomínám na rok 1989,když se v prosinci likvidoval na západní hranici ostnatý drát a lidé mohli nakouknout také někam jinam....Z Brna hl.n. byly tehdy vypravovány zadarmo rychlíky do Vídně,nasazeny byly "koženky NDR".A narvány byly k prasknutí,kdo by se také zadarmo nesvezl? Jel jsem asi 3x a vždy stál na přeplněné chodbičce u polostaženého okna.A na rakouském území za Hohenau jsem se nestačil divit.Všude party pracovníků a čistili okolí tratě od keřů,náletových dřevin a nepořádku.A vše se hned na vhodných místech pálilo.Počasí v prosinci nic moc,sníh ještě nebyl,ale dělalo se.Také toalety ve vagónech byly vesměs před Vídní věčně obsazeny a v některých vozech dokonce přetékaly přes mísu-hodně toal.papíru a netekoucí voda.Takový nehezký pohled-ale kde hledat ve Vídni WC a k tomu za šilinky?No a na večerním spoji zpět byly všechny toalety krásně vyčištěny a doplněny toal.papírem.Takže asi takto...Samozřejmě,i u nás se kultura za léta pozvedla k lepšímu,o tom není sporu.Jen jsem tak jaksi zavzpomínal....03.10.11 - 19:39
486.007 + 498.022re topič:Jistě,to vím a máte pravdu.Nejde jen o naši 043,budeme rádi,když znovu vyjede i 464.202.Jako pamětník prav.parního provozu jsem ten příspěvek myslel trochu "abstraktně" a ne zcela přesně jsem se vyjádřil,anebo jste to zcela nepochopil.Bylo to víceméně myšleno tak,čím více provozních mašin,tím lépe/ už pro ty vzpomínky/.Samozřejmě v dnešní době,kdy many hrají prim,je to nereálné.Na zač.90-tých let jsem jezdil do Jaroměře a spolupodílel jsem se na opravě 464.008.Vše jsem dělal zadarmo,ve volném čase a náklady si hradil ze svého.A byl šťasten,že se mohu zapojit.Takže jsem byl rád,že jsem ji viděl 24.9.na oslavách 140 let Pard.-H.Brod opět v provozu a na stanovišti topiče mezi Chrudimí a Hlinskem tak trochu zavzpomínat....03.10.11 - 11:02
742.289-2 + 742.381-7Také hezké.Alespoň že nákladní doprava někde ještě funguje.03.10.11 - 10:43
486.007 + 498.022Moc hezký traťový snímek,dobře vybrané místo z mírného nadhledu,žádné "náletové dřeviny",citlivá kompozice.Trochu škoda,že "Anton" jde do GO a oprava se protáhne na 3 roky.Na kolejích bude scházet.Takhle kdyby nám ze Slovenska poslali "mikádo" 017 nebo 019 na zprovoznění,možná by se sponzor našel.Ale kdoví....03.10.11 - 10:36
749.260-6Martin Klecán: Udělal jste jedině dobře,že jste s ničím nehýbal a už vůbec ne s barvami.Díval jsem se do JŘ,naprosto to odpovídá denní době.A jak všichni zasvěcení víme,teplota chromatičnosti v této roční době je posunuta ke žluté.V tomhle byla čb.fotografie naprosto bez závad a pod zvětšovákem to vyšlo tak,jak to bylo nafoceno.Max.pohybem dlaně mohl člověk zesvětlit tmavou oblohu.Mám dojem,že je zde v posl.době dost remcalů,kteří "by to fotili jinak","editovali jinak" ap.hlášky.Také slovo "cenzůra"ve mně vzbuzuje odpor.02.10.11 - 20:53
350.004-8re IVO.G.:Vy jste začal fotografovat včera?A zejména železnici?Pak jistě víte,že gorilu s logem ČSD už dnes nenafotíte.A to vidím na stanovišti dvě osoby.Buď fíra v zácviku,kolega.Mám dojem,že dvoumužná obsluha u R a Ex už byla v té době také zrušena.A zdá se mi,že mašiny v té době byly i čistější než mnohé dnes....Ale asi se mýlím.02.10.11 - 19:11
749.260-6Pěkné.Nutno brát v úvahu,že slunce v září už barví do žluta.Tak nevím,proč tuhle barvu filtrovat.Vystihuje to realitu a atmosféru.02.10.11 - 18:57
1116.080-1No,tohle je nádherné.A nikde ani křovíčko.Takhle nějak má vypadat železniční trať.02.10.11 - 18:52
477.047Drahos Svestka:Takže děkuji za odpověď.Uhlí bylo jasné,že vydrží,jinak jsem tipoval podobně.Tu vodu jsem předpokládal spíše v Bakově n.J. než v Ml.Boleslavi.Předpokládám také přepřah v Nymburce hl.n. na elektrickou trakci.23.09.11 - 22:27