..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Borovička":

  1 ... 6 7 8 9 10 ... 27      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
380.xxx-x + 380.xxx-xpche Brno a velkoměsto. V Asii (třeba kolem Honkongu) jsou města co mají metro a v pět let starém atlase je nenajdete. A v Turecku, když má město nad 2 milionu uvažují o tramvaji .-)07.03.13 - 19:33
534.0371Neměla tato nebo podobná 534 píšťalu z 556?07.03.13 - 14:17
99.1561stoupa: Přechod Reitzenhein - to je právě ono, cesta daleká. Pokud tedy nebylo k dispúozici auto. A do Vejprt se dostat tehdy nešlo.01.03.13 - 19:23
99.1561Tak samozřejmě to za železnou oponou málen i bylo. Jen se po srpnu 1961 (obezdění Berlína) už do NDR nedobudovala. A i když kousek za hranicema, k hraničnímu přechodu byla cesta odtud tehdy daleká.01.03.13 - 9:52
VT 41No odporný,neodporný. Pro trať K. Vary - M. Lázně to bude stabdard minulosti. A nepomohou tomu žádné regíny.24.02.13 - 20:09
Depo Česká Lípa,srpen 1975To je "špionáž" z vlaku?18.02.13 - 12:16
751.129-8 + 751.196-7Údolí tam moc není, zato v létě pěkně vedro. A vlaků málo. Dříve tam jezdily třeba patra z Košic, dnes vlastně jen párkrát denně rychlík a občas ten náklad. V Lipovníku jsem ještě v roce 2002 koupil klasické lepenkové jízdenky.16.02.13 - 8:48
1216.238Jožko: Pokud na snímku nevidíte zatáčku, tak jste přesně potenciálně jednou obětí, kterou každoročně na zastávce v Klánovicích přejedou. Ta zatáčka je záludná, vyjíždí to i120, zrovna tak jako je záludná nultá kolej. Kombinace s tím a lenost chodit do podchodu je příčinou pravidelných smrťáků.15.02.13 - 19:56
1216.238Souhlas s tím pletivem pro zvěř, ale zase má účel, stejně jako u dálnic.. A klánovičtí - na jih je jen hotel Smolík. Ten by možná potřeboval odhlučnit občas naopak .-) A na severu je nejprve zástavba oddělena lesem a za nadjezdem je hospoda U Dašů a pák pár místních už částečně oddělených staniční budovou. Když se to postaví blbě, bude tam hluk a možná i víc než nyní. Vlastním pozemek za PHS na 221 (nahradil plot) - hluk je naprosto stejný. Jen se vypařila nákladní doprava, obzvlášť v noci, ale za to může chytrý marketing. Osobáky za zdí mají zastávku, tedy hluk je minimální. A rychlíky, pokud přežijí, hlučí zatím zhruba stejně, jen není vidět mašinka a vagónky. Štamgasti naštěsti dostali jako dárek elefanty a z patra je výhled na rozdíl od rychlíku zachovám. U rychlíku se napak při otevřených oknech láme hluk zpátky do vozu, takže v létě je to teď správné techno.14.02.13 - 19:24
1016.023No nevím jak konkrétně tady, ale v Alpách se na stromy nebo kandelábry vždycky lézt nemusí. Dokonce je člověk rád, že stojí na zemi .-)14.02.13 - 19:09