| Fotka | Zpráva | Datum |
| 380.xxx-x + 380.xxx-x | pche Brno a velkoměsto. V Asii (třeba kolem Honkongu) jsou města co mají metro a v pět let starém atlase je nenajdete. A v Turecku, když má město nad 2 milionu uvažují o tramvaji .-) | 07.03.13 - 19:33 |
| 534.0371 | Neměla tato nebo podobná 534 píšťalu z 556? | 07.03.13 - 14:17 |
| 99.1561 | stoupa: Přechod Reitzenhein - to je právě ono, cesta daleká. Pokud tedy nebylo k dispúozici auto. A do Vejprt se dostat tehdy nešlo. | 01.03.13 - 19:23 |
| 99.1561 | Tak samozřejmě to za železnou oponou málen i bylo. Jen se po srpnu 1961 (obezdění Berlína) už do NDR nedobudovala. A i když kousek za hranicema, k hraničnímu přechodu byla cesta odtud tehdy daleká. | 01.03.13 - 9:52 |
| VT 41 | No odporný,neodporný. Pro trať K. Vary - M. Lázně to bude stabdard minulosti. A nepomohou tomu žádné regíny. | 24.02.13 - 20:09 |
| Depo Česká Lípa,srpen 1975 | To je "špionáž" z vlaku? | 18.02.13 - 12:16 |
| 751.129-8 + 751.196-7 | Údolí tam moc není, zato v létě pěkně vedro. A vlaků málo. Dříve tam jezdily třeba patra z Košic, dnes vlastně jen párkrát denně rychlík a občas ten náklad. V Lipovníku jsem ještě v roce 2002 koupil klasické lepenkové jízdenky. | 16.02.13 - 8:48 |
| 1216.238 | Jožko: Pokud na snímku nevidíte zatáčku, tak jste přesně potenciálně jednou obětí, kterou každoročně na zastávce v Klánovicích přejedou. Ta zatáčka je záludná, vyjíždí to i120, zrovna tak jako je záludná nultá kolej. Kombinace s tím a lenost chodit do podchodu je příčinou pravidelných smrťáků. | 15.02.13 - 19:56 |
| 1216.238 | Souhlas s tím pletivem pro zvěř, ale zase má účel, stejně jako u dálnic.. A klánovičtí - na jih je jen hotel Smolík. Ten by možná potřeboval odhlučnit občas naopak .-) A na severu je nejprve zástavba oddělena lesem a za nadjezdem je hospoda U Dašů a pák pár místních už částečně oddělených staniční budovou. Když se to postaví blbě, bude tam hluk a možná i víc než nyní. Vlastním pozemek za PHS na 221 (nahradil plot) - hluk je naprosto stejný. Jen se vypařila nákladní doprava, obzvlášť v noci, ale za to může chytrý marketing. Osobáky za zdí mají zastávku, tedy hluk je minimální. A rychlíky, pokud přežijí, hlučí zatím zhruba stejně, jen není vidět mašinka a vagónky. Štamgasti naštěsti dostali jako dárek elefanty a z patra je výhled na rozdíl od rychlíku zachovám. U rychlíku se napak při otevřených oknech láme hluk zpátky do vozu, takže v létě je to teď správné techno. | 14.02.13 - 19:24 |
| 1016.023 | No nevím jak konkrétně tady, ale v Alpách se na stromy nebo kandelábry vždycky lézt nemusí. Dokonce je člověk rád, že stojí na zemi .-) | 14.02.13 - 19:09 |