..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Dobromil Retych":

  1 ... 8 9 10 11 12 ... 48      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
ČS2-364Před i po rekonstrukci je rychlost stále stejná - 160 km/hod.07.09.11 - 20:43
475.1142K požáru tehdejšího závodu ČKD Naftové motory na Smíchově došlo až 19. 7. 1980, tedy v době kdy kdy již byla vyrobena ověřovací a I. serie lokomotiv řady 754. Z výroby 60 ks II. serie loko 754 tím pádem sešlo a později se k vozbě osobních vlaků rekonstruovaly loko 753 na řadu 750 s elektrickým topením. Jako první na tratě ČSD vyjela, v depu Brno dolní rekonstruovaná, 750.242-6. Zásadní podíl na vzniku řady 750 však mělo RD Zvolen, kde s prototypovou rekonstrukcí vůbec začali, samozřejmě ve spolupráci s projekcí a konstrukcí ČKD Lokomotivka a ČKD Trakce.04.09.11 - 20:02
Za jízdy nestůjte!IR: Potvrzuji v celém rozsahu :-)02.09.11 - 10:56
210.069-1V Brně a okolí spřežení 210 + 704 nejezdí, jezdí již jen z Břeclavi na Hodonín po Ferdinandce29.08.11 - 14:27
210.069-1Bender: odkaz výborný, bohužel, informace v sborníku jsou z roku 99, v dnešní době baterie z loko 781 již zřejmě dožily a ceny nejrůznějších vstupů jsou také na zcela jiných úrovních.
V okolí Brna již žehličky s 704 podle mne nejezdí (zjistím zítra) a Mn jsou obsluhovány, pokud zajíždějí i na nezatrolejované koleje, v motorové trakci (především 731). Co se ekonomie vozby těchto vlaků týká, myslím, že to ČDC má ošetřené a toto se musí posuzovat z více hledisek - nejen z pohledu provozu motoru pod dráty (dráty a jejich napájení nepatří ČDC; možná, že naftový provoz vyjde ČDC levněji - viz jiní dopravci, i ti, kteří by měli na elektrické lokomotivy a jezdí pod dráty motorem)
28.08.11 - 23:01
210.069-1Červený vůz je s akumulátory pro napájení loko na nezatrolejovaných kolejích? U nás se používá na Mn vlacích s žehličkami SOKV ČB.28.08.11 - 17:03
46.001Hezký, to je z řopíku, že?19.08.11 - 14:15
VL40-1459Kdepak, to je stanoviště stejnosměrné elektriky VL8, vyráběné v konci padestých let (dnes jsou už zrušeny), a ty strašný páky jsou ovládání jízdního a brzdového kontroléru (pro fajnšmekry http://poezdvl.com/vl8/vl8_15.html).
Jestlipak víš, že označení VL u sovětských elektrik je Vladimír Lenin?
09.08.11 - 11:06
VL40-1459Tady je místo pomocníka strojvedoucího na loko této řady - pomocný velín elektrárny :-) - http://www.train-photo.ru/details.php?image_id=74259. Aby měl kde vést palubní deník, musí mít přes ovládače plexisklo.
A tady je pomocníkovo na modernější EP10 - http://www.train-photo.ru/details.php?image_id=100497
08.08.11 - 21:36
VL40-1459MG: tak nějak, rekostruují tam i ČS4 - http://www.train-photo.ru/categories.php?cat_id=45907.08.11 - 20:37