Komentáře uživatele "Dobromil Retych":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| ČS2-364 | Před i po rekonstrukci je rychlost stále stejná - 160 km/hod. | 07.09.11 - 20:43 |
| 475.1142 | K požáru tehdejšího závodu ČKD Naftové motory na Smíchově došlo až 19. 7. 1980, tedy v době kdy kdy již byla vyrobena ověřovací a I. serie lokomotiv řady 754. Z výroby 60 ks II. serie loko 754 tím pádem sešlo a později se k vozbě osobních vlaků rekonstruovaly loko 753 na řadu 750 s elektrickým topením. Jako první na tratě ČSD vyjela, v depu Brno dolní rekonstruovaná, 750.242-6. Zásadní podíl na vzniku řady 750 však mělo RD Zvolen, kde s prototypovou rekonstrukcí vůbec začali, samozřejmě ve spolupráci s projekcí a konstrukcí ČKD Lokomotivka a ČKD Trakce. | 04.09.11 - 20:02 |
| Za jízdy nestůjte! | IR: Potvrzuji v celém rozsahu :-) | 02.09.11 - 10:56 |
| 210.069-1 | V Brně a okolí spřežení 210 + 704 nejezdí, jezdí již jen z Břeclavi na Hodonín po Ferdinandce | 29.08.11 - 14:27 |
| 210.069-1 | Bender: odkaz výborný, bohužel, informace v sborníku jsou z roku 99, v dnešní době baterie z loko 781 již zřejmě dožily a ceny nejrůznějších vstupů jsou také na zcela jiných úrovních. V okolí Brna již žehličky s 704 podle mne nejezdí (zjistím zítra) a Mn jsou obsluhovány, pokud zajíždějí i na nezatrolejované koleje, v motorové trakci (především 731). Co se ekonomie vozby těchto vlaků týká, myslím, že to ČDC má ošetřené a toto se musí posuzovat z více hledisek - nejen z pohledu provozu motoru pod dráty (dráty a jejich napájení nepatří ČDC; možná, že naftový provoz vyjde ČDC levněji - viz jiní dopravci, i ti, kteří by měli na elektrické lokomotivy a jezdí pod dráty motorem) | 28.08.11 - 23:01 |
| 210.069-1 | Červený vůz je s akumulátory pro napájení loko na nezatrolejovaných kolejích? U nás se používá na Mn vlacích s žehličkami SOKV ČB. | 28.08.11 - 17:03 |
| 46.001 | Hezký, to je z řopíku, že? | 19.08.11 - 14:15 |
| VL40-1459 | Kdepak, to je stanoviště stejnosměrné elektriky VL8, vyráběné v konci padestých let (dnes jsou už zrušeny), a ty strašný páky jsou ovládání jízdního a brzdového kontroléru (pro fajnšmekry http://poezdvl.com/vl8/vl8_15.html). Jestlipak víš, že označení VL u sovětských elektrik je Vladimír Lenin? | 09.08.11 - 11:06 |
| VL40-1459 | Tady je místo pomocníka strojvedoucího na loko této řady - pomocný velín elektrárny :-) - http://www.train-photo.ru/details.php?image_id=74259. Aby měl kde vést palubní deník, musí mít přes ovládače plexisklo. A tady je pomocníkovo na modernější EP10 - http://www.train-photo.ru/details.php?image_id=100497 | 08.08.11 - 21:36 |
| VL40-1459 | MG: tak nějak, rekostruují tam i ČS4 - http://www.train-photo.ru/categories.php?cat_id=459 | 07.08.11 - 20:37 |










