..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "ceskolipak":

  1 ... 8 9 10 11 12 ... 18      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
242.208-7Však ano, kdyby se všem lidem líbily stejně VĚCI, byl by svět poněkud nudný a přišli bychom o docela pěknou fotku /subjektivně/ nevzhledné lokomotivy.

Zeptám se - ten most je nový, kvůli mimoúrovňovému křížení se silnicí ?
20.03.12 - 21:50
railjet 15555Ešus: Havl.Brod-Brno je nejnovější trať u nás. To se tady bezpočetkrát řešilo. Zatímco se kolem roku 1950 vystavěla trať bez úrovňových přejezdů a s ostrovními nástupišti, nedošlo naše stavební inženýrství v roce 2000 tak daleko, aby zrušilo 3 přejezdy na trase Brno-Břeclav, kde by se úsekově dalo jezdit i více než 160 km/h, jak o tom sní ČD/SŽDC.20.03.12 - 20:55
242.208-7Fotka utvrzuje mou domněnku, že plecháče jsou nejhnusnější lokomotivy.20.03.12 - 20:29
railjet 15555To je podle mě irelevantní požadavek, protože nelze srovnávat infrastrukturu naší a zahraniční, kde jezdí řidičáky.

Tady nejsou lidi/řidiči zvyklí, že vlaky jezdí rychle (viz v zimě si paní s čoklem vykračuje u Mariánek před pendolinem), u Řevnice se otáčí kamion na přejezdu apod. peršing u Vraňan skončil na poli kvůli pojistnému podvodu s autem na přejezdu), mizerný výhybky u Ústí + unavený fíra = vykolejený elefant...Studénka radši ani nemluvě a pár dalších příkladů. Těžko říct, co by se stalo, kdyby soupravu vedl řidičák...

V ČR i na koridorech prostě jsou úrovňové přejezdy a taky se občas šetřilo a výhybky jsou nejsou na nějakých 80-100 km/h.
20.03.12 - 19:58
1116.279-9Kolik mají těch 1014, to jsou takové hezké stroje...20.03.12 - 15:54
1116.279-9Mě by zajímalo, co udělali s lokomotivama před Taurem?
Si nedovedu představit, kdyby ČD a ČD Cargo nasadily na VŠE loko 380 /a to i osobní vlaky se 3 vozy/, kam by se všechny ty bobiny, peršani, laminátky, esa, banány poděly ?
20.03.12 - 15:07
372.010-9(Ad Matěj Vondřička
Omlouvám se za off topic, ale Kolín-Lysá-Praha je/bude neprůchozí rovněž kvůli optimalizaci úseku Praha-Lysá. Přerov-Brno dost vytížená jednokolejka v havarijním stavu. Brno-Jihlava jednokolejka v nezávislé trakci, dost oblouků, jedině Brno-HB-Jihlava.
Když už Ostrava-Cheb, tak snad jen přes Kolín-Všetaty-Ústí.)
19.03.12 - 19:35
372.010-9Myšlenka kamionů na železnici je jestě bohulibá a i kdybychom se chtěli vymluvit na silniční lobby, komplikuje kolejovou dopravu železniční infrastruktura samotná.

Máme na síti řadu špuntů v podobě nízké propustnosti, nebo vytíženosti - Praha-Beroun, Praha-Kolín a určitě další místa, které přes den prostě pár dalších vlaků jen tak nepustí...
19.03.12 - 13:14
E 499.112Dříve jezdily rychlíky Liberec-Chomutov v klasice s přepřahem v Děčíně a tu a tam vezla rychlík z Děčina bobina a pěkně to mezi skálama švihala ! :-)18.03.12 - 21:23
750.703-1s tím bílým proužkem je to jak dupačky pro mimina12.03.12 - 18:46