..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "754 012":

  1 2 3 4 5 ... 12      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
810.667-6Moc hezké,zimní romantika jako z pohádky.Část z 810 prochází nyní modernizací v DPOV Veselí n.Mor. montáží nových pohodlnějších sedaček,polospouštěcích oken s determálními skly ap.Na určité menší výkony stačí...03.12.14 - 12:56
771.172-4Zlámalík:Ale spolehlivé na rozdíl od moderních mašin s pulzní a tyristorovou regulací....Tohle alespoň vždy dojede.Jinak opravdu hezký snímek,autorovi díky.Jednou bude slavný,kterak si ČD poradily s námrazou,která byla avizována.03.12.14 - 12:49
771.172-4Zel.am: Generátor nemá,jede to bez topení,bylo to avizováno.Kdyby ovšem ČD se svou slavnou dceřinnou společností ČD Cargo byly pružnější,mohly na I.koridor operativně přesunout např.brejláky 750,754,které topení mají.03.12.14 - 12:45
534.0323Moc hezké,gratuluji.Dobře vybraný fotoflek,trať bez křovisek,nic rušivého.Jako za časů mého mládí...../snad jen schází dřevěné talefonní sloupy kolem trati/...03.12.14 - 0:41
423.0145 + 403.303 + 414.404 + 434.0170 + 404.003 + 310.006...Je to také o tom,že spoustu dnešních exponátů NTM opravili-/nebo se podíleli na opravě/ ZADARMO ve svém volném čase různí fandové,nadšenci pro železnici ap.Na ev.odměnu se nikdy nedívali,platili si i cestu např.do zmíněné Jaroměře,stravu ap.Nikdo zde také nemluví o tom,že by parní mašiny z doby c.k.Rakouska-Uherska měly zachraňovat naši zkolabovanou železnici vlivem námrazy.Když tedy management ČD pošle raději provozuschopné stroje dieselové trakce 749,750,754 raději do šrotu,nechť si následky nese sám....03.12.14 - 0:35
VOITH Maxima 40CCcz.kaktus: Tak trochu na vysvětlenou....Také i naše ČD vypravují spoustu vlaků v dieselové trakci "pod dráty".Stačí navštívit např.Č.Třebovou a zjistíte,že do Zábřehu jede sólo motor.Jistě,na tu frekvenci coby Os stačí.Nebo z Havl.Brodu do Jihlavy jedou pro změnu 2 spřažené 840,dalších 5 motorových vozů postává bez užitku v depu.Jistě,moment.nic jiného není,snad se situace zlepší s novými dodávkami el.jednotek 440/640/650.03.12.14 - 0:24
VOITH Maxima 40CCNyní je na pořadu dne,že vlak jede,námraza-nenámraza...Což je v podstatě důležitá věc.Na fotečce je sice krásné léto,ale to není stále.Dnes odp.jsem byl na nádraží na I.koridoru mezi Brnem a Č.Třebovou.Zpožděné EC tahaly spolehlivě brněnské "brejle" 754.Také se kolem přehnal cisternový vlak do Kralup n.Vl. se dvěma "brejláky" 753 Unipetrol Doprava.Takže shrnuto-asi se to vyplatí a celkem jedno,kdo to zaplatí.Ona ta elektrifikace také není zadara...a má své velké slabiny.03.12.14 - 0:10
749.249-9Re Railfort: Určitě tak,dnes je to výhodnější,přeplněným rychlíkům je konec /až na výjimky/.Dnes se spěchá ve všech oblastech života a cestující si může lépe časově rozplánovat cestu.Nestihnu-li např. R 982 z Pardubic do Liberce v 17.05 h.,pojedu dalším v 19.05 h.A také ne všichni jedou zrovna na konečnou do Liberce.15.12.13 - 18:30
749.249-9V 80.tých a 90.tých letech jsem si často,zejm.v zimě zajel do Liberce a okolí "liberečákem"-tedy rychlíkem Brno-Liberec.Už z Brna byl obsazen školáky základních a středních škol,kteří s potřebnou výbavou jezdili na týdenní lyžařské exkurze do zimních středisek.Zejm.nedělní spoj s odj.z Liberce tuším v 15.05h.byl také plně obsazen,některé vozy byly rezervovány zase pro školy,které nastupovaly v Rychnově u Jabl.n.Nisou nebo Žel.Brodě pro návrat z Podkrkonoší a Krkonoš.Tak to bylo tehdy,dnes se to už nevidí,zejm.z důvodů finančních....15.12.13 - 18:18
749.107-9Re MilanM: Vydrží prostě tak dlouho,jak se o ně dobře či hůře budeme starat,to je celá podstata věci.Některé koridorové úseky,např.Přerov-Ostrava jsou už tak zarostlé vysokými stromy,že už ohrožují bezpečnost provozu.A to nemluvě o výběru nějakého "fotofleku" k pořízení snímku.Nyní se můžete do mě všichni pustit-ale po r.89. se některým tak popustila uzda,že se jim prostě nechce dělat.Také přenechání těchto prací-sečení trávy,prořez křovin ap."soukromníkům" moc nepřinesl.Za časů TD byli chlapi každý den v terénu a vše se dělalo ručně.Jinak "bardotek" je mi také líto,bohužel mnohé z nich jsou už za horizontem životnosti,své si odvezly.15.12.13 - 18:02