..: ČD - Čipová In-karta nahradí dosavadní slevové karty :..
České dráhyPraha - České dráhy zavedou čipové karty pro zákazníky a zaměstnance. Do dvou let se tak stanou největším českým vydavatelem víceúčelových bezkontaktních čipových karet, které bude možné využít jako průkaz na slevu, jako elektronickou jízdenku ve vlacích a v ostatních druzích veřejné dopravy a do budoucna také jako elektronickou peněženku.
Pod obchodním názvem In-karta České dráhy nahradí čipovou kartou dosavadní papírové slevové karty zákazníků a železniční průkazy zaměstnanců. V první etapě, zaměřené převážně na zaměstnance a jejich rodinné příslušníky i na důchodce z řad bývalých zaměstnanců, bude vyrobeno 280 000 karet. Od roku 2006 začne In-karta postupně nahrazovat dosavadní systém papírových Karet Z i ostatních slevových průkazů a dalších obchodních nabídek Českých drah. V uplynulém roce bylo vydáno 635 000 kusů těchto průkazů. Celkem by tak během příštích dvou let měl vlastnit In-kartu Českých drah každý desátý občan České republiky.
Celá tisková zpráva ČD

JRtrain Poslat mail autorovi | 23.8.2005 (18:27)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
vvx
25.08.2005 (22:13)  
...čekal jsem diskuzi o čipových kartách a jejich využití, avšak se to zvrhlo k tomu, zda nádražáci mají nebo nemají mít režijku. Nezavání to ubohostí bulváru?
Nobody
25.08.2005 (22:06)  
Je zajimave sledovat, jak zastanci drahy (casto zamestnanci) vymysli stale nove i krkolomne duvody k obhajobe enormnich zamestnaneckych vyhod a odpurci techto vyhod opakuji stale totez (bez odezvy), totiz kriklavost spojeni katastrofalni ekonomicke situace CD s temito enormnimi vyhodami.
František Vaněk
25.08.2005 (22:03)  
Ad Web:Jsou věci, které zevšední. Když člověk má něco "zadarmo" tak to bere jako samozřejmost, ale to je normální lidské chování. Myslím, že mnoho zaměstnanců na ČD (možná, že spíše jich je menšina) mají tuto práci jako koníček a rádi jí dělají a pracují i víc než 105% a za ty léta nezdegenerovali a jako dárek od zaměstnavatele berou tu režijku za to nasazení.Nemusí jich být mnoho, ale v množství zaměstnanců ČD se může jednat o nemalé číslo. Zase bych tu režijku nebral jako finanční zátěž ČD, protože jediný finanční náklad je výroba a kdyby zaměstnanci měli platit normální jízdné, tak bych jich nejezdilo 70 000 a tak by zas tak astronomické zisky dráha z jízdného za ně nevybrala.
František Vaněk
25.08.2005 (21:49)  
Chudák autobusák má taky u převážné většiny dopravních podniku "režijky" pro sebe a rodinné příslušníky. A u ostatních podniků má bohužel smůlu, kteří tyto výhody nenabízí. Já bych jim to osobně přál všem, aby tyto výhody svým zaměstnancům dávaly všichni dopravci je to taky zodpovědná funkce a má má na triku životy mnoha lidí. V tomto státě je mnoho nedoceněných funkcí, třeba lékaři by si taky zasluhovali větší platy nebo hasiči, policisté.
Web
25.08.2005 (21:48)  
FV: Já bych si PJD samozřejmě pořídil, taky nekritizuji zaměstnance za to, že na ně jezdí, ale podnik za to, že to rozdává "zadarmo". Dokonce natolik, že si jich sami zaměstnanci nijak neváží a berou je jako samozřejmost.

Na druhou stranu bych se u ČD rozhodně neflákal, protože se tak nějak z principu snažím jakoukoli práci odvést na 105 procent. Ačkoliv netvrdím, že bych po pár letech na dráze taky nezdegeneroval.
František Vaněk
25.08.2005 (21:39)  
Teď mě napadnul dotaz na ty, kteří zde láteří na to, jak "flákající" se nádražáci zneužívají daňové poplatníky a vozí si zadek ve vlaku zadarmo i s celou rodinou. Kdyby jste se třeba i omylem stali zaměstnanci ČD, zažádali byste o železniční průkazku a koupili byste si jí a nebo byste byli solidární s ostatními "obyčejnými smrtelníky" a nezneužívali těchto výhod? Zajímala by mě tedy čestnost Vašich názoru, když jsou zde názory, že nádražáci okrádají daňové poplatníky, že byste se nezařadili mezi ně.
25.08.2005 (21:32)  
Na rozdíl od "Staré paní" nemám přehled o tom, jaké jsou zaměstnanecké výhody v jiných firmách nebo institucích, abych mohl konstatovat, že výhody zaměstnanců jsou unikátní … a celkem vzato mne nezajímá kdo jaké výhody má …
Dovolil bych si jenom poznamenat, že zaměstnanci ČD mají nárok na 12 platů, jako je v roce měsíců, zatímco nikoli nepočetná skupina našich spoluobčanů, kteří jsou zaměstnání u jiných firem a institucí bere 13. a 14. plat a to zpravidla na základě kolektivního vyjednávání nebo podle zákona. Tyto dva platy – nikomu je nezávidím – mohou v konečném důsledku představovat větší příjem, než kolik zaměstnanec ČD "ušetří" na dojíždění do zaměstnání tím, že ho roční jízdenka stojí jen 200 Kč. Zaměstnanec ČD, který do zaměstnání nedojíždí neušetří nic …
registrovaný uživatel Web
25.08.2005 (21:27)  
F.Vaněk: A co si má počít chudák autobusák? Ten má všechny ty vaše zodpovědnosti výpravčího, signalistů, strojvedoucího ap. kumulovány do své jediné funkce :))
registrovaný uživatel František Vaněk
25.08.2005 (21:19)  
ad Nobody:Já mám spíš pocit, že Praha hl.n. je méně náročnější na složitost obsluhy než jiné velké nádraží, kde je pouze elektromechanika. Pořád počítač dokáže výpravčího částečně ohlídá a vše je přehlednější než elektromechanika, tam si to člověk musí více ohlídat.
registrovaný uživatel Nobody
25.08.2005 (21:01)  
Ad Frantisek Vanek: Hlavni nadrazi v Praze jsem pouzil proto, ze snad prace vypravciho jen na tomto nadrazi lze bez vyjimky prirovnat k praci letoveho dispecera (nejen zodpovednosti ale i slozitosti).
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2025 ŽelPage - Felelősök


Info
informacni okenko