..: ČD - Čipová In-karta nahradí dosavadní slevové karty :..
České dráhyPraha - České dráhy zavedou čipové karty pro zákazníky a zaměstnance. Do dvou let se tak stanou největším českým vydavatelem víceúčelových bezkontaktních čipových karet, které bude možné využít jako průkaz na slevu, jako elektronickou jízdenku ve vlacích a v ostatních druzích veřejné dopravy a do budoucna také jako elektronickou peněženku.
Pod obchodním názvem In-karta České dráhy nahradí čipovou kartou dosavadní papírové slevové karty zákazníků a železniční průkazy zaměstnanců. V první etapě, zaměřené převážně na zaměstnance a jejich rodinné příslušníky i na důchodce z řad bývalých zaměstnanců, bude vyrobeno 280 000 karet. Od roku 2006 začne In-karta postupně nahrazovat dosavadní systém papírových Karet Z i ostatních slevových průkazů a dalších obchodních nabídek Českých drah. V uplynulém roce bylo vydáno 635 000 kusů těchto průkazů. Celkem by tak během příštích dvou let měl vlastnit In-kartu Českých drah každý desátý občan České republiky.
Celá tisková zpráva ČD

JRtrain Poslat mail autorovi | 23.8.2005 (18:27)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
Nobody
25.08.2005 (20:51)  
Ad Michal: Tak si vzpominam, ze pred vice jak 10 lety jsem nekolikrat s nadsazkou v zeleznicnich kruzich prohlasil, ze by zeleznici prospelo, kdyby vsechny zamestnance vyhodili a nabrali nove nevyskolene. Ty reakce, to bych Vam nepral zazit.
František Vaněk
25.08.2005 (20:41)  
Nemyslel jsem jen funkce výpravčí navíc byli uvedeni jako příklad. Stejnou odpovědnost mají strojvedoucí, signalisté nebo třeba i zabezpečováci, kteří svým podpisem ručí za bezpečný stav všech zabezpečovacích zařízení na železnici, ale i funkce v komerci to nemají lehké. A ještě jako doplnění pro Nabodyho. Výpravčí nejsou jen na v Praze na hl.n., ale i jinde a musí obsluhovat zařízení i desítky let staré (mnohdy často nefunkční) a přitom řešit velké množství dopravních úkonů.
Michal
25.08.2005 (16:55)  
Pro změnu zase já se musím zastat obou přispěvatelů (Stará paní a Petr Novák). Naprosto s nima souhlasím a výrok: "Tak mizerná pracovní kázeň, jakou lze dennodenně vidět u vesměs dosti líných zaměstnanců ČD, si rozhodně nezasluhuje tak nebetyčné výhody." je zcela pravdivý.

Každý den jezdím z UL do Prahy a zpět do/z práce. Používám čtvrtletní síťovku do 1. třídy.
Osazenstvo 1. třídy v rychlíku je cca 20 režijkářů, pak já se síťovkou a 1-2 cestující s KMB2000. V EC lze přičíst ještě 5-20 vetšinou německých důchodců.
Jako nejhorší cestující lze označit režijkáře. Hluční, pořád na něco nadávající, často i velmi neomalení, opravdu mohu konstatovat, že často dělají firmě ČD, a.s. velkou ostudu. Samozřejmě jsou výjimky potvrzující pravidlo.
Ale proč to píšu: Řada Vás se jich tu zastává, že je to zcela přirozená výhoda jako všude jinde. Možná byste honem rychle změnili názor po opakovaném vyslechnutí jejich rozhorů na téma, jak kdo a co dělá, aby si udržel svoje teplé místečko nejlépe až do důchodu a nemusel skoro vůbec hákovat.
Rovnou předem upozorňuji, že jim to nezávidím. Spíš se naopak děsím z poměrů, které ve firmě panují. Protože pokud se honem rychle něco nezmění, tak to s ČD, a.s. a celkově železnicí v ČR dopadne hodně špatně.
Sice už hodně odbočuji od tématu, ale skoro si začínám myslet, že by pro železnici bylo nejlepší, kdyby úplně zkrachovala, a pak přišla úplně jiná nová firma, která by si přivedla své lidi (nejlépe ze zahraničí) a to bychom se pak všichni divili, jak může fungovat železniční doprava.

Závěrem lze akorát říct, že pokud si na výhody firma vydělá, nechť její zaměstnanci užívají tyto výhody z toho plynoucí. V opačném případě neloajální / zbytečné / líné zaměstnance vyházet a zbytku sebrat veškeré výhody dle hesla: NENÍ ZISK - NEJSOU VÝHODY.
registrovaný uživatel waszyn 
25.08.2005 (16:22)  
to siker:
proboha proc bych mel jako pracovat u CD?
clovece vzpamatuj se,sam jsi ubozak a povl,ne ten kdo ma jiny nazor .
Jen me zajima kde konci me dane.A tech nekolik tisic rocne ktere skonci v cerne dire zvane CD, ktera pritom umoznuje ctvrt milionu lidi jezdit zadarmo.A o tom to cely je.
registrovaný uživatel siker
25.08.2005 (16:18)  
Přispěvatelé Stará paní a Petr Novák se zřejmě rekrutují z řad těch ubožáků, kteří patrně ,,díky" svým zdravotním problémům ( neschopnost není překážkou ) nikdy nemohli být přijati u ČD, a nebo patří ke stále se rozrůstající rodině železničářů mimo ČD a právem se domnívají, že by měli mít na podobné výhody také nárok. V prvním případě je upřímně lituji ( práce u ČD je plná zajímavých situací, podrazů, rodinných klanů a čekání na koridor ), ve druhém případě je plně chápu, ale to je tak jediné, co pro ně můžu udělat. Já to nechtěl, vy jste si debatu takhle zvrtli..., o to víc musím opět ocenit přístup PANA Zikmunda, který se k odpovědím na takový póvl ani nesnižuje. A já reaguji jen proto, že mě kamarádka odnaučila se povyšovat, i když rovni si určitě nejsme...
registrovaný uživatel James
25.08.2005 (15:19)  
Stačí chybička a jde na pankrác...
registrovaný uživatel neznaly chlapec
25.08.2005 (15:11)  
František Vaněk: Muzu se neznale optat, proc jsou ti vypravci kazdou chvili nohou v kriminalu?
registrovaný uživatel Petr Novák
25.08.2005 (14:31)  
"tak mizerná pracovní kázeň, jakou lze dennodenně vidět u vesměs dosti líných zaměstnanců ČD, si rozhodně nezasluhuje tak nebetyčné výhody"

toto navrhuji vytesat zlatym pismem, opravdu jste to vystihl naprosto presne
25.08.2005 (11:19)  
M. Zikmund: Je-li režijka oblíbeným tématem diskusních fór, nemusí tomu nutně být proto, že jsou všichni takoví diskutéři omezení a špatně informovaní. Může to být i proto, že zaměstnanecké výhody v tomto rozsahu jsou vskutku unikátní. Berme to jako teoretickou debatu, je mi jasné, že režijky nikdo nikdy nezruší. Obzvlášť když jsou nejen cestující, ale i celý podnik ČD rukojmími pana Duška. Neberte to prosím jako útok na železničáře, ale všechny ty výhody jsou výsledkem průběžného vydírání ze strany OSŽ (a dalších, jak víme), který zneužívá dominantního a centralizovaného postavení ČD (na rozdíl třebas od zmíněné MHD, kde jsou režijky jen na dané město). Nedivte se prosím, když se tomu informovaný cestující podiví. Představte si, že pracujete jako číšník nebo kuchař v restauraci. Podle "režijkové" mentality byste měli mít veškerou konzumaci ve všech hostincích po ČR zdarma. Není totiž pravda, že režisté nikoho nic nestojí. Když jedu vlakem nebo tramvají načerno, taky mohu říkat, že nikoho o nic neobírám, a tím si vlastně svoje jednání skvěle omluvím. Železničářské cestování po železnici se jeví jako beznákladové pouze pokud náklady rozpočítáme pouze na platící cestující. Klidně tomu říkejte závist, ale tak mizerná pracovní kázeň, jakou lze dennodenně vidět u vesměs dosti líných zaměstnanců ČD, si rozhodně nezasluhuje tak nebetyčné výhody. Kdo stojí mimo tuto sféru, připadne mu to podivné a často se o tento svůj názor podělí s ostatními. Tímto způsobem se takové téma stane oblíbeným v diskusních fórech, víte?
registrovaný uživatel Nobody
24.08.2005 (23:47)  
Pane Zikmund teoreticke kolektivni vyjednavani je jedna vec, druha vec je skutecnost, kdy zamestnavatel vicemene pristoupi na pozadavky odboru, ktere hrozi stavkou, pri ktere v pripade dopravnich spolecnosti (tedy i CD) jsou brani jako rukojmi bezbrani cestujici. Proto jsou tak enormni vyhody zamestnancu u CD, kriklavejsi jeste o to, v jake ekomicke situaci se CD nalezaji. Zamyslel se take nekdo nad tim, ze zeleznicari, (ale i tramvajaci) nepouzivaji rezijku jen na sluzebni cesty (jak se prispevatele snazi namluvit), ale i k dojizdeni do zamestnani temer zadarmo (vcetne rodinnych prislusniku). Ostatni si to musi zaplatit, je-li jim to vsak nejak zamestnavatelem kompenzovano, tak to pak ale neni nazdaneny prijem.
Po precteni prispevku pana Vanka jsem dosel k zaveru, ze u CD pracuje 70 tisic vypravcich a ze vsichni slouzi na hlavnim nadrazi v Praze.
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko