Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
ČD - Výsledky průzkumu se stanou podkladem pro stanovení konečné podoby nového produktu Českých drah vlaků SC Pendolino jezdících na trase Ostrava – Praha. Počínaje platností nového jízdního řádu (od 11. 12. 2005) hodlají České dráhy nabídnout cestujícím na trase Ostrava – Olomouc – Pardubice – Praha zcela nový produkt – vlaky SuperCity Pendolino – poskytující bezkonkurenčně nejrychlejší a nejpohodlnější spojení mezi těmito městy. Provoz vlaků SC Pendolino je připravován jako zcela nová zákaznická nabídka Českých drah s tím, že kromě velmi rychlého spojení Ostravy s Prahou, s dobou jízdy přibližně 3 hodiny 20 minut, nabídnou tyto vlaky také některé zcela nové typy služeb pro cestující.Na celkové podobě produktu SC Pendolino České dráhy v současné době intenzivně pracují. Jedním z klíčových podkladů budou přitom výsledky marketingového průzkumu, který v současnosti České dráhy realizují ve vybraných spojích InterCity, EuroCity a SuperCity na trase Ostrava – Praha. Jeho závěry by měly sehrát důležitou roli při přípravě finální podoby celé nabídky, a to především v následujících oblastech klíčových z pohledu zákazníka:
Služby poskytované cestujícím – začínající již u záměru cestovat vlakem, přes způsob nákupu jízdenek, odbavení, služby na palubě vlaku a další.
Cena a tarifní model - nastavený tak, aby nabízel vysokou přidanou hodnotu VŠEM cílovým skupinám cestujících (byznys cestující, mládež, rodiny s dětmi) – a to ve všední dny i o víkendech – za cenu, která pro ně bude vysoce atraktivní.
Marketingová strategie – oslovující efektivně jednotlivé cílové skupiny s cílem prezentovat nové spojení SC Pendolino jako nejlepší alternativu pro cestování na trase Ostrava – Olomouc – Pardubice – Praha.
Zákaznický průzkum, který je realizován formou osobního dotazování profesionálními tazateli přímo ve vlacích, by měl přinést jak kvantitativní tak i kvalitativní výsledky popisující především následující oblasti: jaký typ cestujících využívá železniční spojení Ostrava – Praha, jaký je názor a očekávání cestujících od služeb poskytovaných ve vlacích mezi Ostravou a Prahou, jak využívají čas strávený na cestě, jak by vnímali rozšíření nabídky služeb, proč se rozhodují při cestách mezi Ostravou a Prahou právě pro vlak či jiný dopravní prostředek a další.
Výsledky průzkumu budou k dispozici ještě v průběhu 2. poloviny měsíce září, kdy budou vrcholit aktivity související s přípravou nového produktu Českých drah SC Pendolino do nabídky portfolia služeb pro cestující.
Zdroj : České dráhy
CSPSV | 8.9.2005 (14:24)
Související zprávy

08.09.2005 (16:49)
Rail-2005
Zapomněl jsi na cenu, snad i zásuvky pro PC, možnost viset 3,20hod. na mobilu, turbulence. Ovšem, pokud mi to firma zaplatí, poletím vždycky letadlem, i kdybych šel na Ruzyň pěšky :-)))
Zapomněl jsi na cenu, snad i zásuvky pro PC, možnost viset 3,20hod. na mobilu, turbulence. Ovšem, pokud mi to firma zaplatí, poletím vždycky letadlem, i kdybych šel na Ruzyň pěšky :-)))
08.09.2005 (16:42)
Vetsi spolehlivost... dovolte mi, abych se zasmal. V okamziku, kdy si CD naprosto nic nedelaji ze sekery velke 30 minut bez toho, aby informovala zakaznika, mi Vas prispevek pripada jako vysmech.
Dovolim podotknout, ze hlasky typu "Omluvte prosim spozdeni vlaku" nepovazuji ani za informaci, ani za omluvu. Pokud by opravdu CD stalo o to, informovat zakaznika, nemusel by zakaznik behat do dopravy, aby se dozvedel, co ze je pricinou spozdeni. Pokud nahodou jde o spozdeni z duvodu treba stretu na trati, pak asi spozdeni vlaku naroste do radu hodin.
Jinak 2 xyz: Musite si prelozit ze zmr*stiny do ceskeho jazyka:
Bezkonkurencne nejrychlejsi zeleznicni (nebo to radsi berete pres lokalky) a nejpohodlnejsi (v tomto vlaku se na kozenku neprilepite) spojeni vlakem mezi temito mesty.
Dovolim podotknout, ze hlasky typu "Omluvte prosim spozdeni vlaku" nepovazuji ani za informaci, ani za omluvu. Pokud by opravdu CD stalo o to, informovat zakaznika, nemusel by zakaznik behat do dopravy, aby se dozvedel, co ze je pricinou spozdeni. Pokud nahodou jde o spozdeni z duvodu treba stretu na trati, pak asi spozdeni vlaku naroste do radu hodin.
Jinak 2 xyz: Musite si prelozit ze zmr*stiny do ceskeho jazyka:
Bezkonkurencne nejrychlejsi zeleznicni (nebo to radsi berete pres lokalky) a nejpohodlnejsi (v tomto vlaku se na kozenku neprilepite) spojeni vlakem mezi temito mesty.
08.09.2005 (15:52)
Vezměme to takto.
1) Pendolino
- centrum-centrum 3h20
2) letadlo
- centrum-letiště Ruzyně (MHD) 35min
- přesun do terminálu Ruzyně 5min
- odbavení 45min
- od špalku ke špalku Ruzyně - Mošnov 1h
- odbavení v Mošnově 15min
- cesta z Mošnova do centra Ostravy 30min
letadlo celkem 3h10
Co je tedy podle vás lepší? Pro Pendolino ještě kromě komfortu mluví větší spolehlivost v zimních měsících.
1) Pendolino
- centrum-centrum 3h20
2) letadlo
- centrum-letiště Ruzyně (MHD) 35min
- přesun do terminálu Ruzyně 5min
- odbavení 45min
- od špalku ke špalku Ruzyně - Mošnov 1h
- odbavení v Mošnově 15min
- cesta z Mošnova do centra Ostravy 30min
letadlo celkem 3h10
Co je tedy podle vás lepší? Pro Pendolino ještě kromě komfortu mluví větší spolehlivost v zimních měsících.
08.09.2005 (15:34)
"bezkonkurenčně nejrychlejší a nejpohodlnější spojení mezi těmito městy."
Pominu-li tu drobnost s pohodlim... letadlo nemuze rychlosti konkurovat??? Jak to, ze to bude bezkonkurencni? Nebo nepouzivame stejny jazykem. Cestina vs. marketingova cestina.
Pominu-li tu drobnost s pohodlim... letadlo nemuze rychlosti konkurovat??? Jak to, ze to bude bezkonkurencni? Nebo nepouzivame stejny jazykem. Cestina vs. marketingova cestina.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Felelősök
Info
informacni okenko











