..: ČD realizují zákaznický marketingový průzkum ve vybraných vlacích mezi Ostravou a Prahou :..
ČD - Výsledky průzkumu se stanou podkladem pro stanovení konečné podoby nového produktu Českých drah vlaků SC Pendolino jezdících na trase Ostrava – Praha. Počínaje platností nového jízdního řádu (od 11. 12. 2005) hodlají České dráhy nabídnout cestujícím na trase Ostrava – Olomouc – Pardubice – Praha zcela nový produkt – vlaky SuperCity Pendolino – poskytující bezkonkurenčně nejrychlejší a nejpohodlnější spojení mezi těmito městy. Provoz vlaků SC Pendolino je připravován jako zcela nová zákaznická nabídka Českých drah s tím, že kromě velmi rychlého spojení Ostravy s Prahou, s dobou jízdy přibližně 3 hodiny 20 minut, nabídnou tyto vlaky také některé zcela nové typy služeb pro cestující.

Na celkové podobě produktu SC Pendolino České dráhy v současné době intenzivně pracují. Jedním z klíčových podkladů budou přitom výsledky marketingového průzkumu, který v současnosti České dráhy realizují ve vybraných spojích InterCity, EuroCity a SuperCity na trase Ostrava – Praha. Jeho závěry by měly sehrát důležitou roli při přípravě finální podoby celé nabídky, a to především v následujících oblastech klíčových z pohledu zákazníka:

Služby poskytované cestujícím – začínající již u záměru cestovat vlakem, přes způsob nákupu jízdenek, odbavení, služby na palubě vlaku a další.
Cena a tarifní model - nastavený tak, aby nabízel vysokou přidanou hodnotu VŠEM cílovým skupinám cestujících (byznys cestující, mládež, rodiny s dětmi) – a to ve všední dny i o víkendech – za cenu, která pro ně bude vysoce atraktivní.
Marketingová strategie – oslovující efektivně jednotlivé cílové skupiny s cílem prezentovat nové spojení SC Pendolino jako nejlepší alternativu pro cestování na trase Ostrava – Olomouc – Pardubice – Praha.

Zákaznický průzkum, který je realizován formou osobního dotazování profesionálními tazateli přímo ve vlacích, by měl přinést jak kvantitativní tak i kvalitativní výsledky popisující především následující oblasti: jaký typ cestujících využívá železniční spojení Ostrava – Praha, jaký je názor a očekávání cestujících od služeb poskytovaných ve vlacích mezi Ostravou a Prahou, jak využívají čas strávený na cestě, jak by vnímali rozšíření nabídky služeb, proč se rozhodují při cestách mezi Ostravou a Prahou právě pro vlak či jiný dopravní prostředek a další.
Výsledky průzkumu budou k dispozici ještě v průběhu 2. poloviny měsíce září, kdy budou vrcholit aktivity související s přípravou nového produktu Českých drah SC Pendolino do nabídky portfolia služeb pro cestující.

Zdroj : České dráhy

CSPSV | 8.9.2005 (14:24)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   
Nobody
09.09.2005 (22:28)  
Jak vidno, tak nejen Cesi ale ani JTB nepochopil realne ceny dopravy. Zatimco autobusu staci v zastavce jen "klacek" s oznacenim, tak zastavka na zeleznici je stavbou. Autobusovych nadrazi v Cesku neni mnoho (na rozdil od vlakovych), ale hlavne na tom autobusovem je jen jedna "hajzlbaba" a nejaky "dispecer", kdezto na sebemensim vlakovem nadrazi je zamestnano mnoho zbytecnych lidi a dalsi mnozstvi, ktere je nutne, nebot to vyplyva z povahy zeleznice. Pochuzkari dratenici atd. take zeleznici nezlevnuji. U silnic je vystavba i udrzba hrazena nejen z dane obsazene v cene pohonych hmot spotrebovanych dopravci ale spotrebovanych vsemi uzivateli (i soukromniky v osobnich autech). Existuji take dalnicni znamky. U nakladni dopravy je to obdobne. Navic zde pristupuje prodrazeni prekladkou z auta na vagon a zpet. Vlecky tolik podniku nema a nemelo, navic i v opevovanem Svycarsku jsou vetsinou zrusene. Nakonec uroven sluzeb CD (pres ohromne dotace) je tristni.
Bussinesman
09.09.2005 (22:20)  
Sakra přestaňte už šetřil. Pendolino je super vlak a doufam že bude za super cenu aby tam nelez každej debílek co nemá na pivo. Chci tam klídek a pohodu. A to bez vysoký ceny asi nepůjde. Vlak je super. Na tý D1 už to není co to bejvalo. Před 5 roky jsem tam bavoráčkem metelil 240. Ted je to tam semej fizl.
09.09.2005 (22:00)  
Zkusím to shrnout:
Pendolino se opravdu nezaplatí, an to je příliš předražené, ale za to poděkujme létům devadesátým a tomu, co se dělo v ČR. Problém návratnosti ovšem vyvstává při jakékoli investici do vozového parku, protože dokud nebude konkurenční silniční doprava hradit náklady své infrastruktury, nikdy Češi nepochopí reálné ceny dopravy. A do té doby bude fyzikální a ekonomická výhoda přepravy po kolejích stále zanedbatelná.
registrovaný uživatel Nobody
09.09.2005 (21:20)  
To Miroslav Zikmund: 47 minut z Vaclavskeho nam. na letiste v Ruzyni je zase jedna z vasich tak castych demagogii, avsak tato je snadno vyvratitelna. Naskyta se jen otazka, zda to neni tim, ze neumite hledat v IDOSu nebo z neznamych duvodu volite cestu pres Liben nebo zda imperialisti nepodstrcili spatne fungujici kopii IDOSu celemu CD, aby tak zmatli zamestnance organizace zijici jeste v hlubokem socialismu.
registrovaný uživatel Rail-2005  mail  
09.09.2005 (21:13)  
Miroslav Zikmund:

1) za centrum Prahy jsem považoval stanici metra Můstek
2) aby se to celé dalo nějak rozumně porovnat, uvažoval jsem střední časy, bez extrémů ani na jednu stranu
3) výpočet jsem udělal tak, aby to letadlo vůbec mělo tak nějak proti Pendolinu šanci. Pokud bude mít ATR při příletu do Ostravy zpoždění, bude doba rázem o pár desítek minut delší.
09.09.2005 (20:21)  
Mohu pouze zopakovat : EJ 680 je nadstandardním vozidlem ve srovnání se slizkou koženkou vozů B, šedohnědým textilním hnusem ozů A, resp. M 810 … k pohodlí kolejových vozidel západoevropských zemí podobného provedení to má daleko i pokud jde o zmiňované modernizované velkoprostorové vozy ÖBB / 40 let stará jednotka (Transalpin) – zejména po modernizaci a rekonstrukci (klimatizace, posuvné dveře) nebo vozy Bmz ČD; především totiž není vyřešeno, kam umístit zavazadle dle pokynů články 74 SPPO; SPPO totiž zavazují nejen zákazníka, ale rovněž ČD;
jízdné by mělo odpovídat jízdnému ve vlacích, na nichž je nasazena EJ 471 …
09.09.2005 (19:54)  
ad Rail 2005

mohl byste být prosím tak neobyčejně laskav a upřesnit, co míníte pojmem CENTRUM v Praze …
Pokud budu za centrum považovat Václavské náměstí, tak mi IDOS universal sděluje, že trasu V.n. – Letište Ruzyně za 47 minut se třemi přestupy až 1.09 hodiny s jedním přestupem; Ostravu neznám, ale pokud bych použil Náměstí Republiky, pak je to 40 minut.
MHD v Mošnově odjíždí 15 minut po plánovaném přistání, takže pokud má ATR zpoždění, má cestující smůlu …
Rovněž si nejsem jist, zda je odbavovací doba na Ruzyni "jen" 45 minut (včetně bezpečnostní prohlídky).
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
09.09.2005 (19:33)  
Karel Hampl: No jo no, naklaneni, jenze to naklaneni tomu neda kosmickou rychlost, takze kdyz se to bude naklanet a stat Olomouc, C.T a PCE, tak to bude skoro stejne rychle jak Manazer, ktery se sice nenaklani, ale zase jede, co to da...

A tech penez co to stalo. Nemuzu si pomoct, ale kdyby CD ty prachy misto do Pendolina vrazily radeji do novych EC/IC vozu, novych trisystemovych lokomotiv, nebo i do rekonstrukci 810/vyvoje neceho, co by 810 nahradilo, udelaly by mnohem lepe...
09.09.2005 (18:58)  
Cenová politika ČD je dlouhodobě marťanská, i když se občas něco vyvede. Je dobré, že je napadlo, že cestujících na trase Praha - Brno je hodně, ale nemuselo jim to trvat patnáct let. Díkybohu za relační slevu. Na Pendolino musí být uplatněno běžné jízdné jako na jiné vlaky, k tomu pak snad ještě povinnou místenku v ceně příplatku (60,- Kč), bezpodmínečně a jednoduše dostupnou přes internet. Jinak ať jdou do háje. Oni si myslí, že je to bůhvíjaká služba. Já samozřejmě upřednostňuji vlak, ale ne všechny "exkluzivita" Pendolina vytlačí z aut. Jestli to bude jezdit úplně prázdné (snad ne!), bude jim trvat další rok dva, než s tím něco udělají. Proto říkám: nezdražovat, nezdražovat. Jen tak pomyslný kurs přepravy vlakem stoupne. Když nasolí za jednu cestu 500+ Kč, bude sice o čem mluvit, ale v praxi to pro železnici nic nepřinese, lidi si jen dobře zapamatují, že tím Pendolínem nemají jezdit, protože je drahý (tak jako se dnes všichni bojí EC).
registrovaný uživatel sestikolak
09.09.2005 (18:19)  
Chtěl bych vyjádřit radost z toho,že nebude zastavovat v Č.T.To už by pak mohlo zastavovat v Hoštejně,Brandýse a platila by na něj SoNe+za 130Kč...Jinak mezi Ostravou a Prahou je o cestování vlakem velký zájem ze strany obyvatel severomoravské metropolea myslím,že ani zvýšená cena je neodradí
  1 2 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko