Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Po Ústeckém a Královéhradeckém kraji chce redukovat železniční dopravu kraj Středočeský. Zatímco v Ústeckém a Královéhradeckém kraji se seškrtávaly jen jednotlivé spoje, Středočeský kraj se rozhodl seškrtat celé tratě (seškrtá hrazení ztrát z těchto tratí). Kraj tvrdí, že spoje na níže uvedených tratích jsou velmi málo využívané a cestující může přepravit autobus s daleko nižšími náklady.Konkrétně se jedná o tyto tratě:
tratě, kde provoz nahradí autobusy:
-094 Vraňany - Lužec nad Vltavou
-126 Rakovník - Louny
-173 Beroun-Závodí - Rudná u Prahy - Praha-Smíchov
-210 Vrané nad Vltavou - Dobříš
-233 Čelákovice - Mochov
tratě, které by měly být zrušeny bez náhrady:
-013 Bošice - Bečváry
-095 Vraňany - Straškov
-096 Straškov - Zlonice
-125 Krupá - Kolešovice
Kraj sice navrhl, aby byl provoz na těchto tratích zastaven, ale bude záležet na dopravci, jak se zachová. Kraj totiž dá Českým drahám menší množství peněz a bude na nich, jak s nimi naloží.
Letos uhradí kraj ztrátu cca. 775 milionů korun, v příštím roce hodlá na ztráty vyčlenit jen 750 milionů. Dalších 5 milionů půjde na autobusy, které nahradí provoz na pěti tratích.
Nový jízdní řád 2005/2006 bude jak vidno plný překvapení, doufejme, že těchto překvapení nebude přespříliš.
Karel Chýla
| 19.9.2005 (19:39)
| 19.9.2005 (19:39)Súvisiace správy

20.09.2005 (23:14)
ad kubisek: doufám, že na ty špitály dojde. Spádově v nutnosti nejvyšší chodím do kolínského, je pravdou, že část personálu omladila a staví se k práci výrazně lépe, ale je tam stále řada lemplů, díky nimž je hromada lidí zmrzačena a nebo rovnou na hřbitově. Kolín má "dobrou" pověst široko daleko.
Jen aby to nedostali do ruky gauneři, jako (myslím současný ředitel) p. Rubáš. Na jeden hrob už několik let chodím i já, ale nerad bych, aby jich bylo víc ...
Jen aby to nedostali do ruky gauneři, jako (myslím současný ředitel) p. Rubáš. Na jeden hrob už několik let chodím i já, ale nerad bych, aby jich bylo víc ...
20.09.2005 (22:49)
Kéž bych aspoň jednou v životě mohl říci, že jsou v této zemi ve vládních funkcích odpovědní a moudří lidé, kteří vědí, co je pro tuto zemi nejlepší. Ale jak vidět, asi se toho nikdy nedožiju..
20.09.2005 (22:37)
A to se ještě těšte na privatizaci nemocnic. :-) Až to dostane ODS do ruky ....
Uff, ještě že naše slánská nemocnice je majetek města.
Uff, ještě že naše slánská nemocnice je majetek města.
20.09.2005 (14:41)
Tento rok se 173 opravovala skoro v celé délce. V Rudné na nádraží mi jeden v modré uniformě řekl že se to delá proto že když se bude spravovat 171 podél Berounky tak tudy budou jezdit odklony.
Opravy jsou hotove a s trati se nepocitá. Už víme kam jdou peníze na doprvní cestu.
Opravy jsou hotove a s trati se nepocitá. Už víme kam jdou peníze na doprvní cestu.
20.09.2005 (14:30)
Ono je nám tady to rozčilování,vyvětlování a dohadování stejně k ničemu.Nikoho debata na Zelpage nezajímá a zastavení provozu tady stejně nedocílíme.Je to smutný,ale jee to tak.
20.09.2005 (14:11)
Troll: Nedošlo...V Ústeckém kraji došlo ke zrušení 77 spojů, u kterých pracovníci krajského odboru dopravy a !!silničního hospodářství!! :-) usoudili, že jsou zbytečné. A u některých spojů byla omezena frekvence, hlavně o víkendech a v noci (cca 90)Ale k úplnému zastavení provozu zatím nedošlo... zatím...
20.09.2005 (13:31)
Di doháje s trvzeními jako: "Zaltí komunisti". Právě díky naprostému podfinancování železniční dopravy za komunistů je česká železnice v takovém svrabu. Je ale faktem, že i za těch 15 let se mohlo pro železnici leccos udělat, leč měli jsme tu po všech stránkách velice "rozumnou" vládu ODS a poté přišli socani, kteří místo výrazných investic do infrastruktury radši finance rozhazují v sociálních dávkách a podporách v nezaměstnanosti chronicky nezaměstnaným. Takže si člověk zase nevybral.
20.09.2005 (13:25)
Nějak ztrácím přehled. Takže v Ústeckém trati nedošlo k zastavení provozu na těch avizovaných asi 20 tratích?
20.09.2005 (12:51)
Zase v tom mají prsty ty odesáci-jestli vyhrají volby, tak si půjdu hodit mašli a nebudu asi sám... Zrušit 173 a 210 to snad mohlo schválit jedině h......o.
20.09.2005 (12:48)
No to si z nás ODS fakt dělá prdel !! A jak přišli na tratě 126, 173 ? Zastavit tam provoz je nehorázná blbost !!! Ještě, že jsem si jako dítě užil poslední roky parního provozu....za pár let nezbude vůbec nic :O(((
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP,
- editor alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správcovia
Info
informacni okenko










