..: Od prosince s Pendolinem na dvou trasách :..
PendolinoČeské dráhy - Již od 11. prosince 2005 budou moci cestující využívat pohodlí moderních jednotek řady 680 „Pendolino“ pro své cesty po České republice. Jednotky této řady budou vyjíždět z Prahy po dvou linkách. Na každé z nich bude jiná cena za přepravu v těchto vlacích.

1. Jižní linka (brněnská)
Na trase Praha hl. n. / Praha-Holešovice – Pardubice hl. n. – Česká Třebová - Brno – Břeclav (a dále Bratislava nebo Vídeň) budou jednotky řady 680 „Pendolino“ nasazeny na některých vlacích vyšší kvality pod značkou EC nebo IC. V těchto vlacích zaplatí cestující za přepravu obvyklou cenu, jako v jiných vlacích vyšší kvality EC nebo IC.

2. Severní linka (ostravská)
Na trase Praha-Holešovice – Pardubice hl. n. – Olomouc hl. n. – Ostrava-Svinov – Ostrava hl. n. budou jednotky řady 680 „Pendolino“ nasazeny v kategorii SuperCity pod produktovým pojmenováním „SC Pendolino“. V těchto spojích, označených v jízdním řádu zkratkou SC, mohou být cestující odbaveni v zásadě dvojím způsobem:
Za přepravu ve vlacích SC je stanoveno obyčejné a zvláštní jízdné SuperCity 1. a 2. vozové třídy v závislosti na tarifní vzdálenosti. Jízdné SuperCity zahrnuje i cenu místenky, takže cestující získá právo k obsazení rezervovaného místa.
Ve vlacích SC budou všem cestujícím uznávány všechny ostatní jízdenky (např. jízdenky se zpáteční slevou, síťové jízdenky, kilometrická banka ČD, mezinárodní jízdenky a tak dále) nebo průkazy na bezplatnou přepravu. K těmto jízdenkám nebo průkazům není stanoven žádný příplatek, cestující však mají povinnost zakoupit si pro zvolený spoj místenku SC za 200 Kč.

Více informací: České dráhy

JRtrain Poslat mail autorovi | 24.9.2005 (13:46)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 ... 9 10 11 12 13      Zpráv na stránku:   
Jindřich Březina
25.09.2005 (15:40)  
to Adam: Jen drobnost, abych dostal Junior Pas, tak student být nemusím, stačí nebýt stará páka, protože Junior Pas dostane každý do 26. roku svého života
Korrespondent oder ŽP Mitglied Adam  mail  
25.09.2005 (14:23)  
Ufo: Naprosty souhlas. Ostravak se na ty 4:24 do Svinova dostat stihne, ale obyvatele okoli jenom velmi tezko. A dalsi "normalni" moznost dostat se do Prahy je az 6:47 Hutnik a to navic z Vitkovic. A ten je v Praze az v jedenact a to uzje trosku pozde.

Cele to ranni spojeni smrdi zlodejinou. Rozmberk je v Prerove 5:36, ale rychlik Sohaj od tama odjede 5:19 :-/, pak klasicka moznost prestupu v Prerove z Rychliku Bohumin-Brno na rychlik Breclav(Prerov)-Praha se taky nekona, protoze na rychlik 730 Bohumin-Brno s prijezdem do Prerova 6:59 navazuje R801, ktery ale jede pouze do Olomouce. :-/
Korrespondent oder ŽP Mitglied Ufo
25.09.2005 (13:56)  
Musím říct, že kdo chce jet ráno do Prahy a Ostravan je moc brzy, tak mu nezbývá nic jiného než jet buď Manažerem, nebo Pendolinem. Perner byl svým časem kolem 5:40 ideálním vlakem, ne moc brzy, ani pozdě, ale teď Hutník až o hodinu později.
Korrespondent oder ŽP Mitglied Adam  mail  
25.09.2005 (13:39)  
porad je otazkou, jestli student je pro drahy kazdy student, ktery se prokaze studijnim prukazem, nebo ISICem, nebo jenom extra student, ktery jim pred tim jeste zaplati prachy za ten jejich slavny junior pas...
Korrespondent oder ŽP Mitglied Railway Kárl
25.09.2005 (13:32)  
Ještě jsou tu tabulku přehledněji:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Srovnání na trase Praha – Ostrava-Svinov (353 km) podle JŘ 2005-6:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--- Vlak ---------------- jízdní doba -- obyč. jízdné ---------- cena s „kartou Z“ ----------- (26-) ??
IC Jan Perner: ……….. 3h57 …….. 384+60= 424,-Kč….. 260+60= 320,-Kč……...182+60= 242,-Kč
SC Manager:(pouze1.tř) 3h32 ……. 500,-(600,-*)………. 500,- (600,-*) …………..500,- (600,-*)
SC Pendolíno: ……….. 3h22 …….. 500,-Kč …………… 260+200=460,-Kč ** …….250,-Kč
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* cena ve směru Ostrava-Praha
** cenu lze srazit např. pomocí Kilometrické Banky na 229,50+200 = 429,50-Kč
?? nedočetl jsem se nikde jestli bude třeba JP a nebo postačí ISIC karta, jako v případě nákupu síťových jízdenek ČD
Korrespondent oder ŽP Mitglied Railway Kárl
25.09.2005 (13:27)  
Škoda, že Pendolíno nejezdí do Bruntálu (průměrná mzda tam činí 70% celorepublikového průměru a 50% "pražského" průměru). Třeba by byla jízdenka ve směru Bruntál - Praha o 50% levnější než opačným směrem ;-)

Asi lidé začnou jezdit ve směru z Prahy SC Manažerem, protože je to stejná cena jako v Pendolínu za 2. třídu a jestli budou pracovat na notebooku doma nebo ve vlaku o 10 minut déle, tak to vyjde stejně. Navíc Manager jede přímo z hlavního nádraží ;-)

Minimálně by se měly vytvořit ROZDÍLY v příplatku, podle délky cestování:
PRAHA - PARDUBICE - OLOMOUC - OSTRAVA
-------------------------------------
1 ZASTÁVKA 100,- (90,-*)
2 ZASTÁVKY 150,- (120,-*)
3 ZASTÁVKY 200,- (150,-*)
* - nasazení alespoň trochu rozumnější ceny ;-)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Srovnání na trase Praha – Ostrava-Svinov (353 km) podle JŘ 2005-6:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vlak jízdní doba obyč. jízdné cena s „kartou Z“ (26-) ??
IC Jan Perner: 3h57 384+60= 424,-Kč 260+60= 320,-Kč 182+60= 242,-Kč
SC Manager:(pouze1.tř) 3h32 500,-(600,-*) 500,- (600,-*) 500,- (600,-*)
SC Pendolíno: 3h22 500,-Kč 260+200=460,-Kč ** 250,-Kč
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* cena ve směru Ostrava-Praha
** cenu lze srazit např. pomocí Kilometrické Banky na 229,50+200 = 429,50-Kč
?? nedočetl jsem se nikde jestli bude třeba JP a nebo postačí ISIC karta, jako v případě nákupu síťových jízdenek ČD

Studenta bude stát jízdné na trase Praha-Ostrava ve vlaku SC Pendolíno jen o 8,-Kč více než vlaky kategorie IC/EC ;-)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Srovnání trasy Praha – Ostrava-Svinov (353 km) a trasy Praha – Brno (255 km) podle JŘ 2005-6:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Praha – Brno = 160,- Kč (0,63 kč/km)
Praha – Ostrava = 500,-Kč (1,42 kč/km) // 460,- (1,30 kč/km)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Takže cestující z Prahy zaplatí do Ostravy VÍCE NEŽ DVOJNÁSOBEK toho, co zaplatí při cestě do Brna !!!


S pozdravem Železniční Karel

" Všichni pořád na dráhy jen nadávají, na místo toho, aby byli rádi, že VLAKY JEZDÍ :- ) "
Korrespondent oder ŽP Mitglied budulinek4
25.09.2005 (12:28)  
Nejprve jede ráno Pendolino (4h), pak je tam Ostravan úplně nesmyslně mimo přípoje od ČT a Opavy (4:30), pak je zase Pendolino (5.45) a Perner jede až po 8 hodině místo Hutníka...

Prostě ráno byly dva vlaky (vyjma manažera), nyní budou tři, ale z toho 2 Pendolina, takže je zde jasná snaha za každou cenu lidi nahnat do Pendolina...
Korrespondent oder ŽP Mitglied Zapa
25.09.2005 (12:22)  
budulinek4: Mám tedy asi nějaký jiný návrh, než máte Vy, ale já tam toho Ostravana + Pernera vidím. Možná, že je chyba na mé straně....
Korrespondent oder ŽP Mitglied budulinek4
25.09.2005 (11:28)  
Jedině urychlená dostavba D47 vyřeší současný monopol ČD do Ostravy. Pendolíní tarif se odvažuji nazvat doslova "vydíráním" cestujících z Ostravska. Mimochodem ranní jízdní řád z Ostravy do Prahy je toho důkazem: oblíbený ranní Ostravan a Perner se kamsi vytratil, zůstal pouze jeden vlak (bez přípojů od Opavy a ČTěšína) a místo toho máme dvě Pendolína... opravdu děkujeme. Tady je vidět jasná snaha cestující nahnat do Pendolina a nedat jim možnost volby.

Schválně se nechme překvapit, ale můj názor je, že Pendolino bude zaplněné max. ze čtvrtiny a to většinou studenty, kteří to budou mít za polovinu. Dnešní studenti platí z Ostravy 242, takže 250 pro ně nebude problém.

A co se týká stávajících cestujících, tak tady jsem naprosto klidný. Velká část lidí přijíždí od Opavy nebo od Českého Těšína a ti těžko přestanou jezdit na KMB, jedině že by si ještě pořídili zlodějskou kartu Z.

Už aby tu byly ty žluté busy...
Korrespondent oder ŽP Mitglied Alexandr
25.09.2005 (10:55)  
Jenže Ostravsko je jeden z regionů s největší nezaměstnaností a hovořit o tom, že tady jsou peníze jaksi moc nejde.
  1 ... 9 10 11 12 13      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko