Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
České dráhy - Již od 11. prosince 2005 budou moci cestující využívat pohodlí moderních jednotek řady 680 „Pendolino“ pro své cesty po České republice. Jednotky této řady budou vyjíždět z Prahy po dvou linkách. Na každé z nich bude jiná cena za přepravu v těchto vlacích.1. Jižní linka (brněnská)
Na trase Praha hl. n. / Praha-Holešovice – Pardubice hl. n. – Česká Třebová - Brno – Břeclav (a dále Bratislava nebo Vídeň) budou jednotky řady 680 „Pendolino“ nasazeny na některých vlacích vyšší kvality pod značkou EC nebo IC. V těchto vlacích zaplatí cestující za přepravu obvyklou cenu, jako v jiných vlacích vyšší kvality EC nebo IC.
2. Severní linka (ostravská)
Na trase Praha-Holešovice – Pardubice hl. n. – Olomouc hl. n. – Ostrava-Svinov – Ostrava hl. n. budou jednotky řady 680 „Pendolino“ nasazeny v kategorii SuperCity pod produktovým pojmenováním „SC Pendolino“. V těchto spojích, označených v jízdním řádu zkratkou SC, mohou být cestující odbaveni v zásadě dvojím způsobem:
Za přepravu ve vlacích SC je stanoveno obyčejné a zvláštní jízdné SuperCity 1. a 2. vozové třídy v závislosti na tarifní vzdálenosti. Jízdné SuperCity zahrnuje i cenu místenky, takže cestující získá právo k obsazení rezervovaného místa.
Ve vlacích SC budou všem cestujícím uznávány všechny ostatní jízdenky (např. jízdenky se zpáteční slevou, síťové jízdenky, kilometrická banka ČD, mezinárodní jízdenky a tak dále) nebo průkazy na bezplatnou přepravu. K těmto jízdenkám nebo průkazům není stanoven žádný příplatek, cestující však mají povinnost zakoupit si pro zvolený spoj místenku SC za 200 Kč.
Více informací: České dráhy
JRtrain
| 24.9.2005 (13:46)
| 24.9.2005 (13:46)Zusammenhängende Nachrichten

24.09.2005 (20:03)
Petr: To sice zní mooc hezky, jenže D47 je ještě větší černá díra na peníze, než celej koridor a Pendolina s ním. Ono jde jen o to, kdo platí tu cenu, zda celou cestující sám (SC Pendolino) nebo z drtivé většiny ze státního rozpočtu (autobus na D47). Záměrně opomíjím odpisy, to je trochu jiná kapitola...
24.09.2005 (19:46)
Už aby byla D 47 a žluté autobusy Student agency.
24.09.2005 (19:24)
Vlaku, kde se za místenku musí platit 200 Kč se vyhne normálně uvažující osoba neboť za těch 200 Kč není poskytována odpovídající protihodnota … Rozdílná cena na jižní a severní linii si koleduje o zásah obchodní inspekce, která by měla chtít vysvětlení v čem se (ne)budou služby lišit …
Spíše by mne zajímalo, jak to bude s poslanci, kteří mají nárok na bezplatnou místenku …
Spíše by mne zajímalo, jak to bude s poslanci, kteří mají nárok na bezplatnou místenku …
24.09.2005 (18:47)
Rejižkáři budou platit jenom na rameni Praha-Ostrava
24.09.2005 (18:43)
Frava: Takže se spořivý režijkář placenému Pendolinu obloukem vyhne...:))
24.09.2005 (18:25)
Už zase dvoje ceny. To je vidět, kde chybí konkurence :o(.
24.09.2005 (18:16)
JTB: Režijka je síťová jízdenka, takže z toho vyplívá, že majitel si musí koupit taky místenku za 200 Kč.
24.09.2005 (18:04)
A co režijkáři?
24.09.2005 (15:16)
To zas bude řev vlastníku PJD že musí ve vlaku platit :)
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










