Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Brno - Od ledna 2006 chce začít společnost StudentAgency provozovat pravidelnou osobní autobusovou dopravu na lince Praha - Ostrava. Chce se stát konkurentem Českých drah, které zde nasadí na vybrané spoje soupravy pendolino. Jízdenky na "žluté autobusy" budou začínat od 190 Kč (noční spoje). V současné době zde jezdí společnost CapitalExpress, jejíž ceny jízdenek začínají od 290 Kč. Přijde-li na tuto trasu StudentAgency, tak se již CapitalExpress rozhodl, že přestane na této lince jezdit.StudentAgency jezdí na vnitrostátních linkách od 5.1.2004 (Praha - Brno). Kvůli konkurenčnímu tlaku zavedly i ČD, a. s. na této frekventované trase relační slevu za 130,- (v případě EC/IC 160,-) Kč.
Kromě trasy do Brna jezdí S.A. např. do Plzně či Liberce a orientuje se také na zahraniční spoje.
Zdroj : iDnes.cz - 13. října 2005 Pendolinu přibude konkurence - autobusy
CSPSV | 15.10.2005 (21:01)
Zusammenhängende Nachrichten

18.10.2005 (9:24)
Nothing:
U odsunutého nádraží v Brně už nebude ležet centrální uzel MHD, ale jen pár linek (zhruba dvě), a to jen pokud někdo vyčaruje další peníze. Podle včerejší MfD navíc bude zastávka tramvaje od vlakových nástupišť vzdálena několik set metrů, prý dokonce více, než je průměrná vzdálenost mezi dvě zastávkami MHD.
U odsunutého nádraží v Brně už nebude ležet centrální uzel MHD, ale jen pár linek (zhruba dvě), a to jen pokud někdo vyčaruje další peníze. Podle včerejší MfD navíc bude zastávka tramvaje od vlakových nástupišť vzdálena několik set metrů, prý dokonce více, než je průměrná vzdálenost mezi dvě zastávkami MHD.
17.10.2005 (16:52)
Prestup na Ruzyni ale neni moje myslenka! Nutno zalistovat v drivejsich prispevcich
17.10.2005 (13:08)
to M: a proč by se proboha mělo přestupovat na Ruzyni? Chcete do Kladna lítat letadlem?
17.10.2005 (13:06)
to Nothing: reagoval jsem konkrétně na větu: "Jestlize si predstavujete zatraktivneni hromadne dopravy dalsimi prestupy, pak me opravdu prekvapuje, ze Vam tak vadi odsun nadrazi v Brne" - v Brně a okolí v poslední době opravdu funguje, že s rozvojem IDS přibývá přestupů, zato se zvyšuje frekvence spojů, z mého pohledu se jedná jednoznačně o zatraktivnění veřejné dopravy i za cenu dalších přestupů. Odsun nádraží by tomu ale příliš nepomohl, protože by narušil dosud fungující vazbu železnice na MHD v Brně, v lepším případě by přidal přestup navíc bez odpovidající protihodnoty.
O odsunu Masarycky jsem moc neslyšel - tím se myslí podzemní patro Wilsonu? Tam je napojení na MHD ucházející, i když současná Masaryčka má trochu lepší.
K poslednímu odstavci - nenapadá mne, kde je v centru Prahy tak daleko od metra, že se tam nedá dojít pěšky ..
O odsunu Masarycky jsem moc neslyšel - tím se myslí podzemní patro Wilsonu? Tam je napojení na MHD ucházející, i když současná Masaryčka má trochu lepší.
K poslednímu odstavci - nenapadá mne, kde je v centru Prahy tak daleko od metra, že se tam nedá dojít pěšky ..
17.10.2005 (13:03)
Nothing:
Myslím, že tím odsunutým nádražím měl na mysli to Brněnské, nikoliv Masaryčku..
Myslím, že tím odsunutým nádražím měl na mysli to Brněnské, nikoliv Masaryčku..
17.10.2005 (13:02)
Radim_c: ano, tri etapy jsou logicke, ale prestup na Ruzyni by z toho udelal etapy 4 (resp. 5, protoze z Ruzyne do centra se nyni primo dostat nelze)
Mates: sice nevim, proc to prepocitavate zrovna pres plat, ale budiz. Tamni plat je 5x vyssi nez nas. 600 deleno 5 je 120. U nas cesta letiste-centrum stoji 19 (?) korun...
Mates: sice nevim, proc to prepocitavate zrovna pres plat, ale budiz. Tamni plat je 5x vyssi nez nas. 600 deleno 5 je 120. U nas cesta letiste-centrum stoji 19 (?) korun...
17.10.2005 (12:11)
To Radim_c:
"systém veřejné dopravy založený na přestupech s krátkými intervaly mezi uzly je rozhodně lepší, než systém bezpřestupový, odkudkoliv kamkoliv jede spoj dvakrát denně" - to mate uplnou pravdu, ale o tom jsem vubec nepsal, bud jste nepochopil muj prispevek nebo je to demagogie.
"Ovšem důležitou podmínkou pro fungování takového systému je, aby uzly různých typů dopravy ležely na stejném místě, a ne aby se z odsunutého nádraží chodilo na tramvaj kilometr pěšky" - zde take nemate uplnou pravdu, odsunuta Masarycka by nebyla bez napojeni na MHD.
Jen odbocka: myslite si, ze metro zlepsilo obsluznost sirsiho centra Prahy, tim ze ma vzdalenost mezi stanicemi mnohem vetsi nez tramvaj a navazna povrchova doprava mnohde chybi vubec - je nutno tedy vice chodit pesky (kdyz nepouzijete auto).
"systém veřejné dopravy založený na přestupech s krátkými intervaly mezi uzly je rozhodně lepší, než systém bezpřestupový, odkudkoliv kamkoliv jede spoj dvakrát denně" - to mate uplnou pravdu, ale o tom jsem vubec nepsal, bud jste nepochopil muj prispevek nebo je to demagogie.
"Ovšem důležitou podmínkou pro fungování takového systému je, aby uzly různých typů dopravy ležely na stejném místě, a ne aby se z odsunutého nádraží chodilo na tramvaj kilometr pěšky" - zde take nemate uplnou pravdu, odsunuta Masarycka by nebyla bez napojeni na MHD.
Jen odbocka: myslite si, ze metro zlepsilo obsluznost sirsiho centra Prahy, tim ze ma vzdalenost mezi stanicemi mnohem vetsi nez tramvaj a navazna povrchova doprava mnohde chybi vubec - je nutno tedy vice chodit pesky (kdyz nepouzijete auto).
17.10.2005 (11:52)
Autobusy nebudou mít proti Pendolinu šanci, protože kudy pojedou? No přeci po D1, na které jsou skoro denně nehody a zácpy. Možná budou levnější, ale to je tak všechno. A bezpečnější být nikdy než vlaky nemůžou a to je důležitý.
17.10.2005 (10:57)
2M: a pro zajimavost prumerny plat v norsku je na nase cca 100 000kc ;)
vyuzivani VHD v severskych zemich pro nasince je financni sebevrazda :)
vyuzivani VHD v severskych zemich pro nasince je financni sebevrazda :)
17.10.2005 (10:56)
to Jirka Kalčík: ve Vídni taky nejede vlak na letiště přímo ze Sudbahnhof, ale nikdy jsem neměl problém se tam dostat. Důležité je, že tam jede jede něco, co je dostatečně kapacitní a dostatečně definovatelné (vím kdy, kde a na co nastoupit / přestoupit)
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










