Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Brno - Od ledna 2006 chce začít společnost StudentAgency provozovat pravidelnou osobní autobusovou dopravu na lince Praha - Ostrava. Chce se stát konkurentem Českých drah, které zde nasadí na vybrané spoje soupravy pendolino. Jízdenky na "žluté autobusy" budou začínat od 190 Kč (noční spoje). V současné době zde jezdí společnost CapitalExpress, jejíž ceny jízdenek začínají od 290 Kč. Přijde-li na tuto trasu StudentAgency, tak se již CapitalExpress rozhodl, že přestane na této lince jezdit.StudentAgency jezdí na vnitrostátních linkách od 5.1.2004 (Praha - Brno). Kvůli konkurenčnímu tlaku zavedly i ČD, a. s. na této frekventované trase relační slevu za 130,- (v případě EC/IC 160,-) Kč.
Kromě trasy do Brna jezdí S.A. např. do Plzně či Liberce a orientuje se také na zahraniční spoje.
Zdroj : iDnes.cz - 13. října 2005 Pendolinu přibude konkurence - autobusy
CSPSV | 15.10.2005 (21:01)
Související zprávy

17.10.2005 (10:50)
to M: přeprava Kladno - Praha logicky musí probíhat na 3 etapy, pokud někdo nebydlí / nepracuje náhodou tam, kde meziměstský spoj zastavuje. Takže MHD na nádraží v Kladně / vlak (autobus) Kladno - Praha / MHD do cílového místa v Praze. Výhodou bude, pokud vlak navazuje v Praze na všechny 3 linky metra: na Hradčanské A, na Vltavské C, na Masaryčce B ...
17.10.2005 (10:43)
To Nothing: systém veřejné dopravy založený na přestupech s krátkými intervaly mezi uzly je rozhodně lepší, než systém bezpřestupový "odkudkoliv kamkoliv jede spoj dvakrát denně." Ovšem důležitou podmínkou pro fungování takového systému je, aby uzly různých typů dopravy ležely na stejném místě, a ne aby se z odsunutého nádraží chodilo na tramvaj kilometr pěšky ...
17.10.2005 (10:25)
to Jirka Kalcik:
Kupodivu ti "zluti pitomci" na letiste jezdi.
Pokud nazyvate prosperujici progresivni mezi svymi zakazniky oblibenou firmu "pitomci",jak potom nazyvate nas drahy moloch?
Predpokladam ze minimalne "Modry b*rdel" :)) Pokud ho takto nezazyvate tak vasi logice uplne nerozumim.
Kupodivu ti "zluti pitomci" na letiste jezdi.
Pokud nazyvate prosperujici progresivni mezi svymi zakazniky oblibenou firmu "pitomci",jak potom nazyvate nas drahy moloch?
Predpokladam ze minimalne "Modry b*rdel" :)) Pokud ho takto nezazyvate tak vasi logice uplne nerozumim.
17.10.2005 (10:25)
to Jirka Kalcik:
Kupodivu ti "zluti pitomci" na letiste jezdi.
Pokud nazyvate prosperujici progresivni mezi svymi zakazniky oblibenou firmu "pitomci",jak potom nazyvate nas drahy moloch?
Predpokladam ze minimalne "Modry b*rdel" :)) Pokud ho takto nezazyvate tak vasi logice uplne nerozumim.
Kupodivu ti "zluti pitomci" na letiste jezdi.
Pokud nazyvate prosperujici progresivni mezi svymi zakazniky oblibenou firmu "pitomci",jak potom nazyvate nas drahy moloch?
Predpokladam ze minimalne "Modry b*rdel" :)) Pokud ho takto nezazyvate tak vasi logice uplne nerozumim.
17.10.2005 (10:15)
Jirko Kalciku, nehodnotte, o cem nemate ani potuhu... Jsou letiste lepsi a jsou letiste horsi...
Mimochodem rychlodraha Oslo letiste-Oslo prijde bratra na zhruba 600 ceskych (je to 20 minut jizdy). To jen tak jako zajimavost:-)
Mimochodem rychlodraha Oslo letiste-Oslo prijde bratra na zhruba 600 ceskych (je to 20 minut jizdy). To jen tak jako zajimavost:-)
17.10.2005 (9:33)
ja bych se na nejake metro na ruzyn vykaslal, idealni bych videl rychlodrahu az na Kladno, se zajizdenim vybranych IC az na letiste ..
17.10.2005 (9:26)
V čem má třeba nejpoužívanější berlínské letiště Tegel lepší napojení na veřejnou dopravu (tedy na vyšší úrovni než Ruzyně)? Jezdí tam jen pár autobusů. Tím neříkám, že je to vyhovující nebo že v Praze to funguje dostatečně (to rozhodně ne), pouze narážím na to tvoje "jediné letiště v Evropě".
17.10.2005 (9:04)
Vážení, když jsme se dostali až do Ruzyně, zamyslete se nad tím, jak se NEPRAŽÁK dostane na letiště!!! Všechny tyhle DEJVICKÉ diskuze mně akorát rozčilujou. Aby to aspoň trochu fungovalo, tak musí existovat BEZPŘESTUPOVÉ spojení mezi Wilsoňákem (hlavákem) a letištěm a to si nikdo z přiblblých Pražáků neuvědomuje a to i z dopraváků, kterých si jinak velice vážím.
Osobně z rodiny někdo použije letadlo tak dvakrát až třikrát za rok a mně to stojí jako Plzeňská karta pro celou rodinu na celý rok díky tomu, že naše milované letiště jako jediné v Evropě nemá napojení na veřejnou dopravu (tu myslím na úrovni)
Protože asi nikdy nebude (nedožiju se toho), co kdybi ti žlutí pitomci jezdili pro letiště a nedělali ramena někam, kam je to úplně zbytečný???
Osobně z rodiny někdo použije letadlo tak dvakrát až třikrát za rok a mně to stojí jako Plzeňská karta pro celou rodinu na celý rok díky tomu, že naše milované letiště jako jediné v Evropě nemá napojení na veřejnou dopravu (tu myslím na úrovni)
Protože asi nikdy nebude (nedožiju se toho), co kdybi ti žlutí pitomci jezdili pro letiště a nedělali ramena někam, kam je to úplně zbytečný???
16.10.2005 (23:44)
To M: Metro do Ruzyne by se opravdu vyplatilo - jako nahrada tech nekolika kloubovych autobusu c. 119 jedoucich od metra z "kulataku" na letiste. Nebo by muselo mit trasu z kulataku az k Motolske nemocnici a zpet na letiste, jak to navrhuje Praha 6, aby vubec pobralo cestou jine cestujici (to je ale zase nemozny paskvil).
Nakonec chci zde zduraznit, ze vsichni odpurci rychlodrahy na letiste a do Kladna (a je jich i mezi zeleznicari pozehnane - masivni kampan dela sve) jsou hrobari Bustehradske drahy, protoze pak uz nebude nic stat v ceste jejimu zruseni a nahrazeni vypadovkou na Kladno. Tento projekt vytvoreny pred cca 40 lety je opet v tichosti oprasovan.
Nakonec chci zde zduraznit, ze vsichni odpurci rychlodrahy na letiste a do Kladna (a je jich i mezi zeleznicari pozehnane - masivni kampan dela sve) jsou hrobari Bustehradske drahy, protoze pak uz nebude nic stat v ceste jejimu zruseni a nahrazeni vypadovkou na Kladno. Tento projekt vytvoreny pred cca 40 lety je opet v tichosti oprasovan.
16.10.2005 (23:14)
Pokud by preprava Kladno-Praha probihala na 3 etapy (tak jak ji navrhl MZ), tak by cestujici rvali zcela jiste
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy
Info
informacni okenko











